Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@12:14:50 GMT

مدیرعامل انجمن موسیقی استعفا داد

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۹۱۹۰۱

مدیرعامل انجمن موسیقی استعفا داد

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد با تایید خبر استعفای علی ثابت‌نیا مدیرعامل انجمن موسیقی ایران، تصمیم‌گیری درباره پذیرش این استعفا را منوط به تصمیم هیات امنای انجمن موسیقی دانست.

علی ثابت‌نیا مدیرعامل انجمن موسیقی ایران طی روزهای گذشته استعفای خود را به مدیران دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استعفایی که طی شنیده‌ها حاکی از نارضایتی وی درباره یکی از طرح‌های وزارت ارشاد که بی ارتباط با حذف انجمن‌های موسیقی استان‌ها و تاسیس موسسات فرهنگی هنری به جای این نهاد نیست، بوده است. شرایطی که هنوز هیچ مرجع رسمی درباره این موضوع به اظهار نظر رسانه یا انتشار اطلاعیه در این زمینه اقدام نکرده و هنوز نمی‌توان با اطمینان درباره آن صحبت کرد.

محمد اله‌یاری مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تایید استعفای علی ثابت‌نیا توضیح داد: طی روزهای گذشته جناب ثابت‌نیا نامه‌ای را مبنی‌بر جدایی از انجمن موسیقی ایران ارائه داد اما دفتر موسیقی وزارت ارشاد از مدیرعامل محترم انجمن موسیقی ایران خواهش کرد تا این نامه ابتدا در جلسه هیات امنای انجمن موسیقی ایران طرح و پس از رویت و تصمیم‌گیری اعضای هیات امنا مورد موافقت یا مخالفت قرار گیرد.

وی افزود: تا زمان برگزاری تازه‌ترین جلسه اعضای هیات امنا انجمن موسیقی ایران، جناب ثابت نیا مدیرعامل انجمن موسیقی ایران است و کما فی السابق به فعالیت‌های خود در این مجموعه ادامه می‌دهند. اینکه با استعفای وی برای ادامه فعالیت در انجمن موسیقی موافقت یا مخالفت شود هم منوط به برگزاری جلسه هیات امنا خواهد بود که امیدوارم در این زمینه نتایج مثبتی حاصل شود./مهر

کلید خوردن یک پروژه مهم موسیقی در روزهای کرونایی

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: مدیرعامل انجمن موسیقی انجمن موسیقی ایران دفتر موسیقی وزارت ثابت نیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۱۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار هیات الجزایری با هنیه در استانبول

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و هیاتی از الجزایر دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش ایسنا، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس امروز-دوشنبه- در استانبول با هیاتی از کشور الجزایر شامل گروه‌های پارلمانی،روسای احزاب و نمایندگان سابق دیدار و گفت‌وگو کرد.

طبق گزارش خبرگزاری شهاب، طرفین در این دیدار درخصوص آخرین تحولات سیاسی و میدانی جنگ غزه و پیامدهای آن رایزنی کردند.

هنیه که برای شرکت در کنفرانسی پارلمانی به ترکیه سفر کرده است امروز میزبان جمعی از اعضای پارلمان اردن و همچنین تعدادی از چهره‌های اردنی بود.

طبق بیانیه جنبش حماس، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی این جنبش در دیدار با نمایندگان پارلمانی و چهره‌های اردنی به بررسی تحولات سیاسی و میدانی جنگ علیه نوار غزه و جنایات رژیم صهیونیستی در کرانه باختری، قدس و زندان‌های این رژیم پرداخت.

هنیه در این دیدار بر مسؤولیت مشترک مقابله با این جنگ روبه‌تشدید و طرح‌های رژیم اشغالگر برای نابودی مساله فلسطین و ایده تل‌آویو برای کوچاندن فلسطینی‌ها به عنوان یکی از راه‌حل‌ها در کرانه باختری و نوار غزه تاکید کرد و گفت: این مساله از سوی مردم و مقاومت ما و یا هیچ یک از تشکل‌های امت ما قابل پذیرش نبوده و آنها چنین اجازه‌ای نمی‌دهند.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس ضمن تقدیر از همبستگی که مردم اردن نشان می‌دهند و همواره بر اتحاد دو ملت تاکید دارند، گفت: اردن از اهمیت ویژه‌ای در مساله فلسطین برخوردار است.

در این دیدار نمایندگان اردن نیز به هنیه بابت شهادت جمعی از فرزندان و نوه‌هایش و نیز جمعی از فلسطینی‌های ساکن غزه و کرانه باختری تسلیت گفته و از مقاومت مردم فلسطین و اقداماتشان در غزه در مواجهه با اشغالگران جهت رسیدن به آزادی و احقاق حقوقشان تقدیر کردند.

همچنین آنها بر موضع ثابت خود در حمایت از ملت فلسطین و مساله عادلانه آن تا زمان برپایی کشور مستقل فلسطین با پایتختی قدس شرقی تاکید کردند.

استانبول از روز جمعه به مدت سه روز میزبان پنجمین کنفرانس پارلمانی‌های حامی قدس با عنوان «آزادی و استقلال برای فلسطین» بود.

در این کنفرانس نزدیک به ۶۰۰ نماینده پارلمان از بیش از ۷۵ کشور شرکت داشتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فقط شورای عالی امنیت ملی می‌تواند کنسرت‌ها را لغو کند
  • داور لیگ برتری استعفا داد
  • جزئیاتی از طرح‌های مطالعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • مشکل برگزاری کنسرت موسیقی در بوشهر حل شد؟
  • وزارت ارشاد: بوشهر قلب تپنده موسیقی است / کنسرت‌های موسیقی در بوشهر هیچ مشکلی برای مجوز ندارند
  • بوشهر در تعداد اجراهای موسیقی از برترین استان‌های کشور است
  • فعالان سرود بیمه می‌شوند
  • دیدار هیات الجزایری با هنیه در استانبول
  • بیمه فعالان سرود پیگیری می‌شود/چند پیشنهاد به موسیقی فارس
  • سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز