Web Analytics Made Easy - Statcounter

دور برگشت مسابقات گروه یک لیگ دسته دوم بانوان کشور در حالی از پنجشنبه هفته گذشته به میزبانی مجموعه ورزشی علیمرادیان نهاوند آغاز شده که تیم خانه بسکتبال نهاوند با ۲ برد متوالی همچون دور رفت صدرنشین است.

دختران نهاوندی در ۲ بازی قبلی خود به ترتیب مقابل خانه بسکتبال نامی نو اصفهان و آینده سازان اراک به ۲ برد ارزشمند دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره ورزش و جوانان نهاوند در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: در دور برگشت گروه یک لیگ دسته دوم بسکتبال بانوان کشور تیم‌های خانه بسکتبال نامی نو اصفهان، آینده سازان اراک، شیل آوران گلستان و خانه بسکتبال نهاوند با هم رقابت دارند.

رامین درویشی افزود: امروز در آخرین دور از دور برگشت این مسابقات خانه بسکتبال نامی نو اصفهان به مصاف آینده سازان اراک و شیل آوران گلستان با خانه بسکتبال نهاوند دیدار خواهند کرد.

تیم خانه بسکتبال نهاوند در دور رفت مسابقات لیگ دسته ۲ بانوان که به میزبانی گرگان برگزار شد، با سه پیروزی و بدون شکست صدرنشین شد.

این تیم از مدعیان اصلی فصل جاری لیگ دسته دوم بسکتبال بانوان کشور به شمار می‌رود.

نهاوند در ۱۵۰ کیلومتری جنوب استان همدان واقع شده است.

برچسب‌ها همدان بسکتبال نهاوند

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان بسکتبال نهاوند همدان بسکتبال نهاوند اخبار کنکور خانه بسکتبال نهاوند لیگ دسته دوم بانوان کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۲۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۰۰ درصد کشت کلزا در شهرستان نهاوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند با اشاره به کشت بیش از ۶۵۰ هکتار کلزا امسال در این شهرستان، گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.

توکل آبشناس، کم آب بر بودن، قرار گرفتن در تناوب با کشت گندم، داشتن قیمت تضمینی خرید از سوی دولت و مفید بودن برای تغذیه زنبور عسل را از جمله مزایای کشت کلزا برشمرد.

او همچنین با اشاره به اینکه کلزا همه ساله در پاییز کشت و در خرداد برداشت می‌شود، گفت: از سیاست‌های اصولی جهاد کشاورزی ترویج کشت محصولات کم آب بر مانند کلزاست.

دیگر خبرها

  • برگزاری ماراتن کنکور در کرمانشاه با پیشتازی بانوان
  • پیشتازی ایران در تشخیص مالاریا / مورد بومی ابتلا در کشور گزارش نشده است
  • افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در نهاوند
  • نتایج روز سوم از دور برگشت مرحله گروهی لیگ بسکتبال امید
  • اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر
  • افزایش ۱۰۰ درصد کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • ناکامی هندبالیست های قم از صعود به لیگ دسته اول کشور
  • بُرد ارزشمند تیم پاریزه ر کردستان در خانه
  • تیم «کشاورز قم» به مرحله دوم لیگ بسکتبال امید‌های کشور راه یافت
  • «فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند