Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فریدون یاسمی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه از راه‌اندازی سیستم دیپ دیجیتالی اندازه‌گیری باک کامیون‌ها در تمام مرز‌های رسمی استان خبر داد و گفت : این سیستم قبلا در ۲ مرز خسروی و پرویزخان وجود داشت و در دهه فجر نیز در مرز‌های سومار، شوشمی و شیخ‌صله راه‌اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه سیستم دیپ دیجیتالی باک کامیون‌ها در مرز شیخ صله با هدف ترانشیب راه‌اندازی شده است، گفت : با استفاده از این طرح، کنترل باک تمام کامیون‌های باری به طور دقیق و سیستمی محاسبه و کنترل می‌شود.

او با اشاره به اینکه این سیستم در سه بازارچه مرزی استان در دهه فجر امسال راه‌اندازی شده و مورد استفاده قرار گرفته، از همکاری همه سازمان‌های متولی، کمیسیون قاچاق استان، گمرکات و سازمان پایانه‌ها قدردانی کرد.

او افزود: یک باب جایگاه سیار نفتگاز برای ارائه خدمات به کامیون‌های عراقی در مرز سومار راه‌اندازی شد.

او ادامه داد: سیستم دیپ دیجیتالی اندازه‌گیری باک کامیون‌ها و خودرو‌ها پیش از این در مرز‌های پرویزخان و خسروی راه‌اندازی شده بود و با راه‌اندازی این سیستم در سه بازارچه مرزی دیگر استان اکنون همه مرز‌های رسمی استان مجهز به این سیستم شده‌اند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه از افتتاح یکصد و پنجاه و هشتمین جایگاه عرضه فرآورده نفتی همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این استان خبر داد و گفت: مجتمع خدمات رفاهی ۲ منظوره بنزین و نفتگاز مهدی در زمینی به گستردگی پنج هزار متر مربع و با سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهرستان کرمانشاه احداث شده است.

یاسمی با بیان اینکه این جایگاه، دارای ۲ مخزن ۵۰ هزار لیتری بنزین و نفتگاز است، افزود: جایگاه مهدی با چهار نازل بنزین و چهار نازل نفتگاز، برای چهار نفر به صورت مستقیم اشتغال‌زایی ایجاد کرده است.

 او گفت: جایگاه مذکور، در طول شبانه روز به بیش از یک هزار خودرو و کامیون سوخت‌رسانی می‌کند.

او ادامه داد: منطقه کرمانشاه یکی از مناطق سی و هفت گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که با ۶ ناحیه در شهر‌های مرکزی (کرمانشاه)، قصرشیرین، اسلام آباد، سنقر، پاوه و کنگاور وظیفه تامین سوخت مردم این استان را به عهده دارد.

 یاسمی افزود: اکنون در استان کرمانشاه در مجموع ۱۸۰ باب جایگاه سوخت شامل ۱۱۰ باب جایگاه سوخت مایع و ۷۰ باب جایگاه منظوره (بنزین و سی ان جی) فعال است .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت ملی نفت شرکت نفت فرآورده های نفتی مرز خسروی سیستم دیپ دیجیتالی باک کامیون ها باب جایگاه راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۲۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سری جدید گلکسی واچ قندخون را اندازه می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، اخبار و گزارش های تازه ای درباره سری هفتم گلکسی واچ منتشر شده است. پیش بینی می شود این سری ساعت هوشمند سامسونگ شامل ۳ مدل باشد، حال آنکه سری های پیشین شامل دو دستگاه بوده اند. اکنون گزارشی جدید از کره جنوبی حاکی از آن است که یک ویژگی رصد سلامتی مهم احتمالا در این گجت پوشیدنی به کار می رود.

طبق گزارش ها مذاکراتی درباره ویژگی های کلید رصد قند خون و یکپارچه سازی هوش مصنوعی در ساعت نیز انجام شده است.

پیش بینی می شود سامسونگ ویژگی رصد قند خون را در سری گلکسی واچ ۷ بگنجاند. بسیاری از تولیدکنندگان گجت های پوشیدنی از جمله اپل نیز مشغول کار روی این ویژگی رصد سلامتی و گنجاندن آن در دستگاه هایشان هستند این ویژگی برای بسیاری از افراد مبتلا به دیابت کمک حال است.

البته در بیانیه رسمی سامسونگ به گلکسی واچ ۷ اشاره ای نشده است. اما احتمال زیاد دارد قابلیت رصد قند خون در این محصول ارائه شود. همچنین باید منتظر ماند و دید آیا این برند کره جنوبی ویژگی مذکور را در تمام مدل ها ارائه می کند یا خیر.

کد خبر 6090119 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • آغاز پیگیری‌ها برای راه اندازی رشته گردشگری و میراث فرهنگی در دانشگاه رازی
  • فروش بیش از ۵۲۶ میلیارد و ۹۷۲ میلیون تومان فرآورده‌های نفتی
  • راه‌اندازی سه نیروگاه برق با ظرفیت ۵۸ مگاوات در صنایع بزرگ کرمانشاه
  • بیشترین فروش فراورده‌های نفتی کرمانشاه در مرز پرویزخان انجام شده است
  • لازمه ساماندهی اصولی آبشوران تهیه نقشه دیجیتالی شهر کرمانشاه است
  • سری جدید گلکسی واچ قندخون را اندازه می‌گیرد
  • واریز ۵۲۷ میلیارد تومان به خزانه دولت از محل فروش سوخت در مرز کرمانشاه
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته دربیمارستان‌های کرمانشاه واسلام آباد غرب
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)
  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای