Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی مؤسسه خیریه محک، برج «میلاد» و «آزادی» به دعوت محک با نورپردازی نارنجی که رنگ منتخب انجمن کنترل جهانی سرطان (UICC) برای موضوع آگاه‌رسانی درخصوص سرطان است، با شعار I am and I will همراه شدند و حمایت خود از کودکان مبتلا به سرطان را اعلام کردند. 

محک به عنوان یکی از اعضای رسمی UICC از سال ۲۰۱۶، هر سال با اجرای این کمپین جهانی تلاش می‌کند با همراهی جامعه مدنی ایران زمینه آگاهی‌رسانی درباره سرطان که باعث تشخیص زودهنگام این بیماری می‌شود را فراهم سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سازمان باور دارد تشخیص زودهنگام باعث درمان کم‌دردتر، کم‌هزینه‌تر و مؤثرتر برای کودکان مبتلا به سرطان می‌شود. بر همین اساس از همه اعضای خانواده بزرگ خود دعوت می‌کند تا به این کمپین بپیوندند تا همانند سال گذشته که رتبه نخست درا ین کمپین در بین 170 کشور در جهان به محک اختصاص یافت، صدای حامیان کودکان مبتلا به سرطان ایرانی جهانی شود.

پیوستن هر چه بیشتر نیکوکاران، هنرمندان، ورزشکاران، بنگاه‌های اقتصادی، داوطلبان، کادر درمان، سازمان‌های مردم‌نهاد، اصحاب رسانه و تمامی گروه‌های جامعه به این کمپین در شرایطی که بیش از 20 هزار کودک تحت حمایت محک در مرحله درمان قرار دارند و روزانه میانگین 6 کودک به جمع آنها افزوده می‌شود، اهمیت بسیاری دارد چرا که باعث می‌شود تمامی اقشار جامعه نسبت به سرطان کودک آگاه‌تر شده و در کنار آنکه محک را در حمایت از کودکان مبتلا به سرطان یاری می‌دهند، توجه‌شان به علائم سرطان در کودکان نیز بالاتر رفته و این موضوع می‌تواند با کمک به افزایش تشخیص زودهنگام، نرخ بهبود سرطان در کودکان را افزایش دهد.

منبع: الف

کلیدواژه: کودکان مبتلا به سرطان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۲۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۱۲ زندانی جرائم غیر عمد در سال جاری

مدیرعامل نمایندگی ستاددیه ایلام با بیان اینکه سال گذشته 155 زندانی جرایم غیر عمد با کمک خیرین به آغوش خانواده خود بازگشتند، گفت: در یک ماهه اول سال جاری 12 زندانی دیگر از زندان آزاد شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان ایلام، مراد بابایی اظهار کرد: به مناسبت روز معلم با کمک ۲۸ میلیون تومانی دو بانوی معلم بازنشسته و همچنین کمک ستاد دیه، زمینه آزادی یکی از زندانی جرایم غیرعمد فراهم شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۱۵۵ زندانی جرایم غیر عمد با کمک خیرین به آغوش خانواده خود بازگشتند، گفت: در یک ماهه اول سال جاری ۱۲ زندانی دیگر از زندان آزاد شدند.

مدیر عامل نمایندگی ستاد دیه ایلام تاکید کرد: خیرین و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد را دارند می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت ۷۱۴۲-۹۹۸۵-۹۹۱۸-۶۰۳۷ متعلق به ستاد دیه استان ایلام واریز کنند.

کد خبر 749802

دیگر خبرها

  • واکنش زهره حمیدی به ویدئوی منتشر شده از او روی تخت بیمارستان | برای ۳ ماه قبل است، به سرطان مبتلا شده‌ام اما ...
  • آزادی ۱۲ زندانی جرائم غیر عمد در سال جاری
  • آیا مالاریا از مرزهای شرقی وارد کشور شده است؟
  • حمایت انجمن‌های تخصصی از کنگره کنسرژنومیکس
  • (ویدئو) مهاجر مبتلا به سرطان برنده جایزه بخت آزمایی یک میلیارد دلاری شد
  • مربی برزیلی به تیم ملی والیبال پیوست
  • دعوت برای اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان
  • فراخوان اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان
  • تصاویر | بلندترین سکوی بانجی جامپینگ دنیا در ایران!
  • تشکیل کمپین علیه آنتونیو؛ احتمال کودتا در استانبول!