Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان انیکه امکان قیمت‌گذاری مسکن توسط دولت وجود ندارد، گفت: وام خرید مسکن به پروژه‌های خودمالکی پرداخت می‌شود. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمود محمودزاده با بیان این‌که وزارت راه و شهرسازی دنبال تولید مستمر مسکن است و این برنامه‌ای است که در برنامه‌های بلندمدت این وزارتخانه دنبال و پیگیری می‌شود، اظهار کرد: در خصوص تولید مستمر مسکن در این دولت، برنامه‌ریزی کلانی انجام شده که بخشی از آن‌ها مربوط به طرح ملی مسکن و بخشی دیگر مربوط به تفاهم‌نامه‌هایی است که با سایر وزارتخانه‌ها برای تولید مسکن امضا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در رابطه با انتشار آمار بانک مرکزی درباره تحولات بازار مسکن (قیمت مسکن) و برنامه وزارت راه و شهرسازی برای کنترل قیمت مسکن افزود: برای کنترل افزایش قیمت مسکن به دو حالت می‌توان برخورد کرد؛ اول آنکه به موازات آن افزایش تولید و ساماندهی بازار پیگیری شود و دوم قیمت‌گذاری توسط دولت است که از نظر قوانین و ساختار اجرایی امکانپذیر نیست.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: به موازات افزایش تولید مسکن و فراهم آوردن بستر‌های تولید مسکن، تسری تسهیلات و خدمات به پروژه‌های خودمالک در کنار پروژه‌های دولتی در دستور کار است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: قیمت گذاری مسکن بانک مرکزی وام خرید مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۲۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی

سرهنگ ملکلو در تور رسانه‌ای بازدید از پروژه‌های عمرانی بسیج سازندگی آذربایجان‌شرقی از عدم همکاری و همیاری بانک‌های عامل ابراز گلایه‌ کرد و  گفت: فعالیت بسیج سازندگی سپاه عاشورا در کل کشور بی‌نظیر است و علیرغم کم‌کاری بانک‌های عامل و آورده 

وی تصریح کرد: گروه جهادی شهید مهدی باکری به طور شبانه‌روزی  برای تحویل ۷۲ واحد مسکونی با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد تا پایان خردادماه فعالیت می‌کند.

وی گفت: تا پایان امسال ۶۰۰ واحد مسکونی را تحویل متقاضیان می دهیم.

وی به عملی شدن تعهدات مردم و دولت در تامین منابع مالی تاکید کرد و افزود: با همکاری و همیاری مردم و دولت و تامین منابع مالی اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن با سرعت بیشتری اتفاق خواهد افتاد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • بسته تشویقی ویژه بافت‌های فرسوده شهر اصفهان اعلام شد
  • ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی
  • ساخت ۱۴۰ هزار واحد مسکونی برای کارگران و صنعتگران کشور آغاز شد
  • ۱۲۸ هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است/ تامین یک میلیون قطعه زمین روستایی تا تابستان
  • متقاضیان ملی مسکن هیچ قراردادی برای پروژه های نهضت ملی مسکن ندارند
  • همه ارکان دولت درگیر طرح نهضت ملی مسکن/ جهادگران پای کارند
  • واگذاری قابل توجه زمین در زنجان برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • محمودزاده: رقبای قالیباف به دولت نزدیک هستند
  • تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن چشم‌انتظار مشارکت‌های مردمی است
  • اتمام پروژه‌های نهضت ملی مسکن تنها با مشارکت‌های مردمی امکان‌پذیر است