Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، رشید حیدری‌مقدم ظهر امروز در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا با بیان اینکه هفته گذشته میزان مرگ و میر کرونا حدود صفر تا یک بوده که البته این شرایط پایدار نیست و بستگی به رعایت پروتکل‌های بهداشتی دارد اظهار کرد: ۳۴ درصد شرکت در اجتماع و ۶۵ درصد علت ابتلا به کرونا دلیل ارتباطات خانوادگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با بیان اینکه طرح سردار سلیمانی در استان با همکاری سپاه و بسیج به صورت ویژه در حال اجراست و نتایج بسیار خوبی داشته است گفت: این طرح ۱۷ هزار خانوار را پوشش داده شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با اشاره به تزریق مرحله اول واکسن کرونا به گروه‌های هدف افزود: ۲۳۵دوز واکسن کرونا به استان همدان اختصاص داده شده و تزریق آن بر اساس اولویت‌ها در حال انجام است.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان نیز ضمن تقدیر از همراهی و همکاری خوب مردم با ستاد استانی مقابله با کرونا در رعایت پروتکل‌ها گفت: در حال حاضر میزان رعایت پروتکل ها در استان ۸۴ درصد است که نیاز است تلاش کنیم این میزان افزایش پیدا کند.

مصطفی آزادبخت با بیان اینکه ۶۵ درصد علت اصلی ابتلا به کرونا ارتباطات خانوادگی است اظهار کرد: از تمام مردم می‌خواهیم با رعایت پروتکل‌ها اجازه ندهند آمار ابتلا و فوت در استان بیشتر شود.

وی با بیان اینکه اداره کل صمت و اتحادیه نسبت به رعایت پروتکل‌ها در واحدها و مغازه ها با توجه به خرید آخر سال اهتمام جدی داشته باشند گفت: گروه‌های پرخطر در کنار کادر بهداشت و درمان اولویت‌های واکسیناسیون هستند که این کار در حال انجام است.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان رعایت پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۲۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری نارضایتی شهروندان همدانی از خدمات راه آهن

به گزارش خبرگزاری مهر، مسلم مخفی با بیان اینکه در حال حاضر قطار همدان همه روزه در حال سرویس دهی است، گفت: روزانه این قطار ۴۰۰ نفر ظرفیت دارد که این تعداد برای جمعیت همدان و شهرهای هم جوار کفایت نمی‌کند.

فرماندار همدان با اعلام این خبر که با پیگیری‌های مدیریت راه آهن استان از ابتدای تابستان قطار پنج ستاره به مسافران همدان خدمات می‌دهد گفت: این اقدام حتماً افزایش رضایتمندی شهروندان را به دنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه ترمینال ایستگاه راه آهن همدان ۹۵ درصد پیشرفت دارد افزود: امیدواریم این ساختمان که از محل سفر رئیس جمهور نیز اعتبار دارد بزودی تکمیل و به بهره برداری برسد.

مخفی با انتقاد از عملکرد شرکت ساخت و توسعه زیرساخت گفت: متأسفانه پروژه راه دسترسی به راه آهن همدان استاندارد لازم را ندارد البته برخی اقدامات ایمنی انجام شده است.

وی گفت: مجموعه عوامل راه آهن همدان به دنبال رضایتمندی مسافران هستند که امیدواریم با ایجاد زیرساخت‌های لازم این امر به طور کامل محقق شود.

مخفی افزود: راه آهن همدان به ملایر نیز به طول ۷۵ کیلومتر در دو قطعه کارگاهی در حال ساخت است که قطعه یک ۴۵ درصد و قطعه دو ۲۰ درصد پیشرفت دارد.

کد خبر 6098610

دیگر خبرها

  • پیگیری نارضایتی شهروندان همدانی از خدمات راه آهن
  • قطار ۵ ستاره به همدان می‌آید
  • ورود قطار ۵ ستاره به شبکه ریلی همدان
  • قطار پنج ستاره به شبکه ریلی همدان اضافه می‌شود
  • استقبال از «گارفیلد» در اولین هفته فروش/ یک فیلم خانوادگی
  • قطار ۵ستاره تابستان امسال به همدان می‌رسد
  • عضو انجمن آسم و آلرژی : ۹ تا ۱۳ درصد مردم کشور آسم دارند / آلودگی هوای کلانشهرها از عوامل مهم ابتلا به آسم است
  • چند درصد ایرانی‌ها آسم دارند؟ بالاترین میزان ابتلا در این سن
  • ۱۳ درصد ایرانی‌ها آسم دارند
  • ۱۳ درصد ایرانی‌ها به آسم مبتلا هستند/ آسم چگونه درمان می شود؟