Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده انتظامی استان از انهدام 3 باند قاچاق و کشف یک تُن و 480 کیلو انواع مواد افیونی در عملیات نصر112 توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ سرهنگ محمدرضا هاشمی فر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی و رصد هوشمندانه خود از فعالیت 3 باند در زمینه قاچاق مواد مخدر  ازشرق کشور به مرکز مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این راستا عملیاتی تحت عنوان "نصر 112" در پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان طراحی و پس از چند روز اقدام اطلاعاتی اجرا و در نهایت 3 باند قاچاق مواد افیونی حین عبور از منطقه شرق این استان شناسایی و با اقدام به موقع ماموران متوقف شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در این عملیات در مجموع 6 دستگاه خودروی سواری توقیف، 18 قاچاقچی دستگیر و یک تُن و 480 کیلو مواد افیونی شامل یک تُن و 438 کیلو تریاک، 23 کیلو حشیش و 15 کیلو و 400 گرم هروئین کشف شد.

این مقام انتظامی در ادامه از انهدام 85 باند قاچاق و کشف 46 تُن انواع مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت: میزان کشفیات مواد مخدر پلیس استان اصفهان نسبت به مدت مشابه سال قبل 20 درصد رشد داشته است.

سرهنگ هاشمی فر با اشاره به اشرافیت و هوشمندی بالای ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خاطر نشان کرد: برنامه ها و طرح های مقابله با باندها و شبکه های کلان قاچاق مواد افیونی و برخورد با توزیع کنندگان خُرد این گونه مواد با جدیت و قاطعیت تمام تداوم دارد و افرادی که در این زمینه فعال هستند مطمئن باشند که مسیرهای استان برای آنان امن نخواهد بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان سرقت قاچاق مواد مخدر حوادث کرونا پلیس مبارزه با مواد مخدر مواد افیونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۲۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند اراذل و اوباش در شهرستان بابلسر

سرهنگ سید جعفر افضلی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت تعدادی اراذل و اوباش در امر سرقت‌های خشن و تهیه و توزیع موادمخدر در سطح شهرستان بابلسر و دیگر شهرستان‌های مازندران، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیس، ماموران پلیس امنیت عمومی با همکاری ماموران اطلاعات سپاه شهرستان، رد سه متهم اصلی این پرونده از اراذل و اوباش سابقه دار را شناسایی کردند.

سرهنگ افضلی با اشاره به اقدامات فنی، اطلاعاتی و شناسایی مخفیگاه متهمان از هماهنگی قضائی در این خصوص خبر داد و گفت: ماموران امنیت عمومی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) در اطلاعات سپاه شهرستان موفق به دستگیری هر سه اراذل و اوباش شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از کشف دو قبضه سلاح گرم به همراه ۴ قبضه قمه و مقادیری قابل توجهی موادمخدر از متهمان خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • انهدام باند اراذل و اوباش در شهرستان بابلسر
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه