Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد گفت: مجریان طرح‌های اشتغال تحت نظارت کمیته امداد در سال جاری ۱۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان درآمد از طرح‌های شغلی خود کسب کردند.

به گزارش ایسنا، حجت‎ الله عبدالملکی در جشن ایجاد ۷۰۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان استان کرمانشاه افزود: براساس آخرین آمار، مجریان طرح‌های اشتغال تحت نظارت کمیته امداد در سال جاری ۱۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان درآمد از طرح‌های شغلی خود کسب کردند که این رقم نسبت به سال گذشته ۸۲ درصد رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه کمیته امداد امسال ۹ هزار میلیارد تومان کمک معیشت به خانوارهای تحت حمایت پرداخت کرده است، تاکید کرد: درآمد طرح‌های اشتغال مددجویان کمیته امداد از دو برابر کمک معیشت پرداختی به تمامی خانوارهای تحت حمایت کشور بوده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد با بیان اینکه این نهاد در چند سال اخیر توانمندسازی و ایجاد مشاغل پایدار برای خانواده‌های مددجو را در دستور کار خود قرار داده است، تاکید کرد: درآمد پایدار مددجویان از طرح‌های اشتغال نشان‌دهنده تحقق اهداف کمیته امداد در توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت است.

عبدالملکی در ادامه با بیان اینکه کمیته امداد از دو سال پیش به منظور ارائه خدمات بیشتر و ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار، همکاری خود را با هزار جهادگر کارآفرین آغاز کرده است، ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۹۱ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت در کشور با همکاری این جهادگران، راهبران شغلی، کاریابی و مشاوره شغلی ایجاد شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد عنوان کرد: امیدواریم تا پایان سال جاری تعداد فرصت‌های شغلی مددجویی در کشور به ۲۱۰ هزار شغل افزایش یافته و در سال آینده نیز ۳۰۰ هزار فرصت شغلی جدید برای نیازمندان مستعد و جویای کار ایجاد کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، عبدالملکی با بیان اینکه تعهد استان کرمانشاه در سال جاری ایجاد ۷۷۰۰ فرصت شغلی مددجویی بوده، تصریح کرد: تاکنون ۷۴۰۰ فرصت اشتغال از این سهمیه اجرایی شده که از این تعداد نیز بیش از یک هزار فرصت از سوی جهادگران کارآفرین ایجاد شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی اشتغالزايي طرح های اشتغال تحت حمایت کمیته امداد فرصت شغلی سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۲۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای تسهیلات 4 میلیاردی به کارفرمایان در ازای به کارگیری معلولان + جزییات

به گزارش صدای ایران از ایرنا،روح اله خدابنده لو روز جمعه افزود: کارفرمایان با جذب مددجویان بهزیستی و ایجاد اشتغال برای این گروه علاوه بر اجر اخروی می‌توانند از مشوق‌های بیمه‌ای بهزیستی و تسهیلات کم بهره استفاده کنند.

به گفته این مسوول، تسهیلات اشتغال برای افراد دارای معلولیت از سن ۱۸ تا ۵۰ سالگی قابل پرداخت است.

وی اظهار داشت: همه مددجویان بهزیستی در حوزه‌های تخصصی توانبخشی، پیشگیری و اجتماعی منوط به اینکه پرونده فعال داشته و فاقد شغل باشند، می‌توانند از تسهیلات اشتغال بهزیستی بهره‌مند شوند.

مدیر کل بهزیستی زنجان با بیان اینکه مددجویان بعد از گذراندن دوره آماده‌سازی شغلی از سوی مددکار حوزه شغلی بهزیستی احراز صلاحیت می‌شوند، خاطرنشان کرد: مددجویان شاغل و حقوق‌بگیر بخش‌های دولتی و غیردولتی مشمول دریافت تسهیلات اشتغال بهزیستی نمی‌شوند.

دیگر خبرها

  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • تحقق ۶۹ هزار شغل در استان اصفهان
  • ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان پرداخت شد
  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان
  • اعطای تسهیلات 4 میلیاردی به کارفرمایان در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است
  • خدمت به محرومین و توانمندسازی آنان، اولویت مهم کمیته امداد 
  • سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغالزایی در سال ۱۴۰۳/ سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد