Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - دو جایگاه عرضه بنزین و نفت‌گاز در شهرهای شفت و سیاهکل مصادف با هشتمین روز از دهه مبارک فجر افتتاح شد.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان، این جایگاه‌ها با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان، فرمانداران، بخشداران و جمعی از مدیران استانی به بهره‌برداری رسیدند و با افتتاح این دو جایگاه، شمار جایگاه‌های استان گیلان به 127 باب رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جایگاه اختصاصی «رفعج» زیر پوشش یکی از شرکت‌های زنجیره‌ای توزیع سوخت است و چهلمین جایگاه شهرستان رشت و ششمین جایگاه سوخت مایع شهرستان شفت به‌شمار می‌رود. این جایگاه با مساحت 2 هزار و 580 مترمربع و هشت نازل برای 10 نفر اشتغال‌زایی داشته است.
دومین جایگاه در مجتمع خدماتی رفاهی «چایچی»، بیست‌وششمین جایگاه شهرستان لاهیجان و پنجمین جایگاه سوخت مایع شهرستان سیاهکل واقع است. این جایگاه نیز زیر پوشش یکی از شرکت‌های زنجیره‌ای توزیع سوخت قرار دارد.
بر پایه این گزارش، جایگاه یادشده 6 هزار و 708 مترمربع مساحت دارد و با 12 نازل فعال، زمینه اشتغال 13 نفر را فراهم آورده است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۲۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای رسمی طرح باک پُر از روز شنبه در مرز رسمی پرویزخان

فرزاد پناهنده رییس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی غرب استان کرمانشاه گفت : اجرای طرح باک پُر باید در تمام مرز‌ها عملیاتی شود که این طرح نیز باید طبق مصوبه شورای تامین استان کرمانشاه و کارگروه ویژه مرز فرمانداری قصرشیرین در مرز پرویزخان نیز اجرا گردد.

وی اظهار کرد: تجهیزات متناسب با اجرای این طرح از بهمن ماه امسال توسط شرکت پخش فرآورده‌های نفتی در مرز مستقر شده که در این رابطه سه جایگاه عرضه و چهار تلمبه آماده خدمات رسانی به تانکر‌های سوخت رسان ایرانی است.

رییس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب گفت: اجرای این طرح برای تانکر‌های سوخت رسان ایرانی است و به منظور جلوگیری از ترافیک، امکان عرضه فرآورده‌ها در تمام جایگاه‌های استان کرمانشاه نیز فراهم است و تانکر‌ها می‌توانند به این جایگاه‌ها مراجعه و در مرز طبق نرخ مصوب مابه التفاوت پرداخت کنند.

پناهنده ادامه داد: اجرای طرح فول باک (باک پُر) در مرز پرویزخان به منظور مقابله با قاچاق سوخت عملیاتی می‌شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای ۱۶ طرح طبقه بندی مشاغل جدید در کارگاه های گیلان
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • گشایش دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • تخریب جایگاه‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی عرضه و کشتار دام در گلسار
  • اجرای رسمی طرح باک پُر از روز شنبه در مرز رسمی پرویزخان
  • طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود
  • سیلی که آرزوهای دانش آموزان را با خود برد
  • امنیت شغلی در گرو تداوم چرخ تولید کارخانجات است
  • پسماند و پساب مشکل اصلی شهرهای ساحلی