Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور با بیان اینکه ترجمه قرآن باید روان و سلیس بوده و به طور مرتب به روز و نو شود، گفت: فضای مجازی یک فرصت بی نظیر است؛ باید از فرصت‌های آن برای آموزش قرآن و احکام دینی و الهی نهایت استفاده را ببریم

به گزارش ایمنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز شنبه در آئین تکریم از خادمان قرآن کریم، اظهار کرد: بهره کافی و درست نبردن از دریای بیکران قران، ظلم به خود ما و قرآن است و بی تردید قرائت و تلاوت قرآن با صوت حسن، استفاده خوب از زبان است و همزمان ترجمه قرآن باید روان و سلیس بوده و به طور مرتب به روز و نو شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در زمینه قرائت و حفظ قرآن ایرانی‌ها پا به پای قاریان دنیا پیش می‌روند که افتخار آمیز است، تصریح کرد: فضای مجازی هم می‌تواند مشکل آفرین باشد و هم یک فرصت بی نظیر است و باید از فرصت‌های آن برای آموزش قرآن و احکام دینی و الهی نهایت استفاده را ببریم.

خبر تکمیل می‌شود

منبع: ایرنا

کد خبر 474702

منبع: ایمنا

کلیدواژه: حسن روحانی رئیس جمهور فضای مجازی قاری قرآن قرآن کریم شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۲۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!

خبرآنلاین نوشت: سید ابراهیم رئیسی در جریان بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران در امامزاده حسن علیه‌السلام حاضر شد و در اجتماع مردم سخنرانی کرد.

حال امروز فیلمی از سخنان نامفهموم ابراهیم رئیسی در جمع مردم جنوب تهران منتشر شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • ترانه کودکان که ترند شد: ببعی چقدر باهوشی!
  • اخبار جعلی از سر و کول هنرمندان بالا می‌رود
  • شعری که در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • روزنامه نگاری با قدرت تیتر
  • انفصال از خدمت شهردار گلستان صحت ندارد
  • خبری که تیر خلاص را به سارا و نیکای پایتخت زد 
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج