Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-04@08:19:01 GMT

حناچی: در تهران ساختمانی بدون پروانه ساخته نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۹۲۷۲۰

حناچی: در تهران ساختمانی بدون پروانه ساخته نمی‌شود

شهردار تهران اعلام کرد: با راه‌اندازی سامانه صدور پروانه دیگر ساختمانی بدون صدور پروانه ساخته نمی‌شود.

به گزارش ایمنا، پیروز حناچی در نشست خبری خود با اصحاب رسانه، اظهار کرد: در دوره مدیریت جدید شهری که از نیمه سال ۹۶ آغاز شد به مردم قول‌هایی داده شد که کیفیت زندگی در پایتخت افزایش یابد.

وی با بیان اینکه در دوره ۱۰ ساله کیفیت زندگی در شهر رو به کاهش بود و عارضه‌های خطرناکی برای پایتخت ایجاد شده بود گفت: انتقاداتی در این زمینه داشتیم که در گام اول ضوابط احیای باغات بازبینی شد و طرح تفصیلی منطقه ۲۲ بازبینی و مورد تصویب قرار گرفت و همچنین سامانه صدور پروانه ساختمانی نیز راه انداری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره موضوع دو شهردار بازداشت شده نیز گفت: بازداشتی‌ها در حد اتهام بوده، بازپرسی در حال انجام است و خاتمه پیدا نکرده چون اگر تمام شود با قید وثیقه می‌توان آنها را آزاد کرد.

شهردار تهران ادامه داد: قصد دفاع ندارم، اما سازمانی که بودجه سالانه آن ۳۰ هزار میلیارد تومان باشد، یک درصد تخلف آن ۳۰۰ میلیارد میلیون تومان می‌شود و هیچ دستگاه‌های در استان تهران چنین گردش مالی ندارد.

وی تاکید کرد: نمی‌خواهم دفاع کنم، اما ترجیح می‌دهم تا نتیجه مشخص نشده در این مورد اظهارنظر نکنم.

حناچی در بخش دیگری از سخنانش گفت: سیستم صدور پروانه را منطبق با طرح تفصیلی راه اندازی کردیم و این بدان معناست که دیگر ساختمانی بدون صدور پروانه حق ساخت نخواهد داشت و صدور پروانه به صورت دستی و بدون ثبت در سامانه اجازه ساخت نخواهد داشت.

منبع: ایرنا

کد خبر 474690

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهردار تهران پیروز حناچی پروانه ساختماني کلانشهر شهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق صدور پروانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۲۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای یک سند خاص توسط شهردار تهران

دریافت 5 MB کد خبر 848826 برچسب‌ها شهرداری اتوبوس - شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه

دیگر خبرها

  • بسته‌های تشویقی شهرداری جهت رغبت در نوسازی بافت‌های فرسوده!
  • همه واحدهای صنفی باید شناسه یکتا دریافت کنند
  • همه واحدهای صنفی باید کد یکتا خود را دریافت کنند
  • برگزاری مراسم روز ملی شوراها/ ۱۰ درصد شهرهای استان اصفهان بدون شهردار اداره می‌شوند
  • افشای یک سند خاص توسط شهردار تهران
  • زاکانی در جواب انتقاد‌ها از خرید تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها از یک شرکت ساختمانی چینی: منتقدین دقت ندارند؛ این شرکت تامین کننده مالی است / تامین کننده خط ۱، ۲ و ۳ مترو هم یک بخش نظامی چین است / وزارت صمت می‌گفت امکان ندارد به شما خودرو بدهند، چون فقط به کشور‌های
  • صدور ۱۲ هزار پروانه مشاغل خانگی طی سال گذشته در هرمزگان
  • رکورد صدور پروانه در بافت‌های فرسوده شکسته شد
  • صدور پروانه‌های ساختمانی از طریق درگاه ملی مجوز‌ها در صورت عدم رعایت مدت سه ماه
  • رکوردشکنی صدور پروانه در بافت‌های فرسوده