Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سیدرضا صالحی امیری در حاشیه بازدید از فدراسیون‌های ورزشی در جمع خبرنگاران، عنوان کرد: سیاستگذاری ما این بود با اعضای هیات اجرایی بازدیدی از فدراسیون‌ها داشته و به حل مشکلات آنها کمک کنیم. سلامت قهرمانان بحث مهم ماست.

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: جلسه‌ای با وزیر ورزش داشتیم تا بتوانیم برای ورزشکاران واکسن تهیه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما سال آینده ۶ رویداد را پیش رو داریم که سلامت ورزشکاران بسیار مهم است. ارزیابی اولیه ما این است که حداقل ۲۰ هزار دوز برای ۱۰ هزار ورزشکار نیاز داریم.

صالحی‌امیری خاطرنشان کرد: استراتژی ما سرمایه‌گذاری روی رشته‌های پرمدال مثل دوومیدانی، ژیمناستیک و ... است. هم وزارت و هم کمیته بودجه ویژه‌ای را به این فدراسیون‌ها اختصاص خواهد داد. من به شخصه به دوومیدانی در بازی‌های آسیایی آینده خوشبین هستم که بتواند جایگاه ما را تغییر دهد.

وی افزود: دولت در کمک به ورزش ایران ابایی ندارد، سازمان برنامه و بودجه و دولت تا الان از ما حمایت مالی داشته‌اند. امسال از مجلس انتظار داریم که ما را حمایت کنند تا بودجه بیشتری بگیریم. 

صالحی‌امیری در پاسخ به این سوال که از بین این فدراسیون‌ها کدامیک وضعیت بهتری داشت، خاطرنشان کرد: ما ارزیابی سالیانه خواهیم داشت، فدراسیون بدی نداریم و نمی‌توانیم بگویم فدراسیونی ضعیف است اما در یک کلاس هم نفرات مختلفی هستند که البته همه نمره قبولی می‌گیرند.

رئیس کمیته ملی المپیک در پاسخ به سوالی در خصوص وضعیت کاراته و مشکل سید شهرام هروی، گفت: کاراته حتما باید برگردد و یکی از امیدهای ما در المپیک و بازی‌های آسیایی است. ما پیگیر مشکلات کاراته هستیم. هروی هم مربی ارزشمند ماست، من با او ارتباط دارم و ان شالله مشکل او حل خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: صالحی امیری کمیته ملی المپیک بازی های آسیایی صالحی امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۲۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارخانه مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون والیبال و دبیر کمیته فنی شد

 مصطفی کارخانه که امروز به عنوان شناسنامه والیبال ایران از وی یاد می‌شود و طی ادوار مختلف در تیم‌های ملی به عنوان سرمربی، مربی، مدیر فنی، سرپرست حضور داشته و به همراه تیم‌های ملی افتخارات زیادی را در میادین بین‌المللی کسب کرده و چند سالی که عضو هیات رئیسه و کمیته فنی فدراسیون بود. 

بر این اساس در راستای سیاست کلان و جدید فدراسیون مبنی بر چابک‌سازی تشکیلات اداری همراه با تخصص‌گرایی و استفاده از افراد مختصص با توجه به حوزه اختیارات و وظایف تعیین شده و به منظور بالا بردن راندمان فعالیت‌ها، سید میلاد تقوی رییس فدراسیون والیبال طی حکمی مصطفی کارخانه را به عنوان مشاور عالی فنی خود و همچنین دبیر کمیته فنی منصوب کرد.

در متن این حکم آمده:

احتراما؛ با توجه به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و به کارگیری مساعی ارزنده خویش در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

دیگر خبرها

  • رسوایی در کلمبیا: چاقو پرت کردند، قسر در رفتند!‏
  • احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • کارخانه در فدراسیون جدید والیبال هم پست گرفت
  • کارخانه مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون والیبال و دبیر کمیته فنی شد
  • کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت
  • کارخانه مشاور عالی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال شد
  • مصطفی کارخانه مشاور عالی و دبیر کمیته فنی شد
  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک