Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، به مناسبت بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران مسابقه چهارجانبه ای با مشارکت هیات ورزش های ناشنوایان استان تهران و بنیاد شهید و امور ایثارگران مسابقات چهار جانبه فوتبال در باشگاه فرهنگی ورزشی پیام برگزار شد.

مسابقه فینال بین تیم های فوتبال ناشنوایان تهران و یاران رسانه در باشگاه فرهنگی ورزشی پیام شهر تهران برگزار و در پایان وقت قانونی، دو تیم به نتیجه مساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند و پس از ضربات پنالتی تیم فوتبال ناشنوایان تهران موفق شد با نتیجه ۵ بر ۴ بر تیم یاران رسانه غلبه کند و به مقام قهرمانی این مسابقات دست یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهران تیشه گران رئیس فدراسیون ورزش های ناشنوایان، سید سعید آرام رئیس هیات ورزش های ناشنوایان استان تهران، فرهاد سلکی رئیس انجمن فوتبال و فوتسال ناشنوایان، محمد حسین ضیایی سرمربی تیم ملی فوتبال ناشنوایان، محمد علی محمدی حراست فدراسیون، جمعی از مسئولین، پیشکسوتان فوتبال ناشنوایان، علاقمندان و دوستداران تیم فوتبال ناشنوایان تهران از نزدیک نظاره گر مسابقه فینال بودند.

همچنین محمد پرگر رئیس کنفدراسیون ورزش های ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه، به عنوان بازیکن پیشکسوت فوتبال در تیم ناشنوایان تهران حضور داشت.

تیم فوتبال ناشنوایان تهران در مسابقه قبلی خود موفق شده بود تیم هنرمندان حامی را از پیش رو بردارد و به دیدار فینال راه یابد.

پیش از دیدار فینال نیز دیدار رده‌بندی بین تیم های هنرمندان حامی و بنیاد شهید برگزار شد که در پایان این دیدار، تیم هنرمندان حامی موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری دست یابد و به مقام سوم این مسابقات دست پیدا کند.

در پایان از طرف هیات ورزشهای ناشنوایان استان تهران به تیم های اول تا سوم و همچنین تعدادی از پیشکسوتان جوایز نقدی اهدا شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزشهای ناشنوایان فوتبال ناشنوایان قهرمانی تیم فوتبال ناشنوایان فوتبال ناشنوایان تهران ناشنوایان استان تهران تیم فوتبال ناشنوایان ورزش های ناشنوایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۲۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌ه‌جایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ هادی زند از جابه‌جایی ۴۰ هزارو ۳۰۰ نفر از تماشاگران مسابقه فوتبال پرسپولیس و فولاد مبارکه سپاهان با این ناوگان خبر داد و درباره میزان جابه‌جایی مسافر توسط شبکه مترو تهران و حومه در این مسابقه گفت: ایستگاه ورزشگاه آزادی در خط پنج مترو چهارشنبه ۱۲اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مجموع رفت و برگشت پذیرای ۴۰هزارو ۳۰۰تماشاگر فوتبال بود.

وی افزود: در ساعات قبل از شروع بازی ۱۷هزار نفر با مترو به مجموعه ورزشی آزادی انتقال داده شدند و بعد از پایان این مسابقه نیز ۲۳هزارو ۳۰۰ نفر از تماشاگران به این ایستگاه مراجعه و از طریق مترو به ایستگاه تهران (صادقیه) و ایستگاه گلشهر منتقل شدند.

زند خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال مسافری و به منظور رفاه بیشتر تماشاگران و مسافران علاوه بر قطار‌های برنامه ریزی شده ۴ حرکت فوق‌العاده نیز اعزام شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • الوحده در حضور احمد نوراللهی قهرمان لیگ کاپ امارات شد
  • امیدهای ژاپن قهرمان جام ملت‌های آسیا شدند
  • تیم فوتبال امیدهای ژاپن قهرمان جام ملت‌های آسیا شد
  • ذوب آهن قهرمان بسکتبال دختران جوانان ایران
  • استخر تورال قهرمان نخستین دوره رقابت‌های هندپلوی ارومیه شد
  • جابه‌‌جایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو
  • جابجایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو 
  • جابه‌ه‌جایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو
  • قضاوت فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا به بنیادی‌فر رسید
  • تهران میزبان مسابقات دارت قهرمانی کارگران کشور