Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@10:51:39 GMT

فرناندس، بهترین بازیکن یک سال اخیر یونایتد

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۹۲۹۶۹

فرناندس، بهترین بازیکن یک سال اخیر یونایتد

برونو فرناندس پرتغالی از زمان شروع به کار در منچستریونایتد عملکرد خوبی داشته است.

به گزارش ایسنا به نقل از ساکرنت، برونو فرناندس پرتغالی در نقل و انتقالات زمستانی توانست با جدایی از اسپورتینگ لیسبون پرتغال راهی منچستریونایتد شود. فرناندس در یک سال گذشته عملکرد خوبی در این تیم داشته و ۳۰ گل به ثمر رسانده ولی در کسب عنوان قهرمانی ناکام مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یونایتد اکنون در رده دوم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس قرار دارد و باید این هفته به دیدار وست برومویچ برود و در ادامه با رئال سوسیداد در لیگ اروپا بازی دارد. 

این بازیکن پرتغالی درباره یک سال گذشته گفت: متاسفانه هواداران در ورزشگاه ها نبودند تا در کنار هم گلهای زده را جشن بگیریم ولی از عملکرد خودم در این یک سال راضی هستم. باید در لیگ برتر و جام حذفی موفق شویم و نتایج بهتری کسب کنیم. حضور در رده دوم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس برای منچستریونایتد کافی نیست و ما حرف های زیادی برای گفتن خواهیم داشت. تنها تمرکز ما کسب پیروزی در بازیهای پیش رو است تا شرایط بهتری در جدول رده بندی لیگ داشته باشیم.  

 برونو فرناندس با رای هواداران منچستریونایتد به عنوان بهترین بازیکن فصل قبل تیم انتخاب شد. 

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: برونو فرناندس تیم فوتبال منچستریونایتد یک سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۲۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسی دبل کرد، میامی صدرنشین شد

اینترمیامی با گلزنی لیونل مسی راهی صدر جدول رقابت‌های MLS شد.

به گزارش ایسنا، در هفته یازدهم لیگ فوتبال آمریکا یک بازی برگزار شد و در آن اینترمیامی توانست با درخشش لیونل مسی بردی قاطعانه را به دست آورد. اینترمیامی که مهمان نیوانگلند بود با نتیجه چهار بر یک به پیروزی دست پیدا کرد. مسی بهترین بازیکن و ستاره این بازی بود که توانست دو گل به ثمر برساند و یک پاس گل هم به لوئیس سوآرس بدهد.

مسی تعداد گل‌هایش با پیراهن اینترمیامی را به عدد ۲۱ رساند. بهترین گلزن تاریخ اینترمیامی گونسالو ایگواین است که تنها ۲۹ گل به ثمر رسانده است و مسی به‌راحتی می‌تواند رکورد هموطنش را بشکند.

اینترمیامی با بردی که در این بازی به دست آورد با ۲۱ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروازه بان
  • احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروزاه بان
  • مسی دبل کرد، میامی صدرنشین شد
  • برونو فرناندز پیروزی منچستریونایتد را دزدید (عکس)
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • ببینید | منچستریونایتد - برنلی
  • تمرین ویژه جلالی برای ارسال‌ پاس‌گلهای بیشتر! (عکس)
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و برنلی از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • ماتا: رشفورد در یورو احیا می‌شود