Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-08@18:40:28 GMT

اختصاص بودجه ویژه به رشته‌های پرمدال

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۹۳۰۸۴

اختصاص بودجه ویژه به رشته‌های پرمدال

رییس کمیته ملی المپیک گفت: وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک بودجه ویژه‌ای به رشته‌های پرمدال اختصاص خواهند داد.

به گزارش ایسنا، رضا صالحی امیری درباره اهمیت دادن به رشته‌های پایه و پر مدال بیان کرد: سیاست ما سرمایه‌گذاری بر روی رشته‌های پرمدال مانند دوومیدانی و ژیمناستیک است. وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک بودجه ویژه‌ای به این فدراسیون‌ها اختصاص خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من خودم به دوومیدانی در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ خوشبین هستم که بتواند جایگاه ما را در رنکینگ تغییر دهد.

صالحی امیری با اشاره به پرداخت بودجه کمتیه ملی المپیک از سوی دولت گفت: دولت برای کمک به ورزش ابایی ندارد و تا کنون سازمان برنامه و بودجه و دولت از ما حمایت مالی کرده اند. از مجلس نیز انتظار داریم که ما را حمایت کنند تا بودجه بیشتری بگیریم.

رئیس کمیته ملی المپیک در مورد ارزیابی خود از فدراسیون‌ها تاکید کرد: ارزیابی سالیانه انجام می‌دهیم. البته نمی‌توانیم بگویم فدراسیونی ضعیف است.

او در مورد اینکه مشکل سرمربی کاراته حل شد یا خیر، تاکید کرد: ما پیگیر مشکلات کاراته و هروی هستیم. او مربی ارزشمندی است. من نیز با هروی در ارتباطم و اگر خدا بخواهد مشکل او حل خواهد شد.

منبع: ایسنا

کد خبر 474714

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک رضا صالحی امیری ريیس کمیته ملی المپیک سیدرضا صالحی امیری المپیک توکیو المپیک 2021 شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۳۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار ویژه مکانیزاسیون کشاورزی به گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ صالح محمدی با اشاره به پرداخت ۹۰ میلیارد تومان تسهیلات مکانیزاسیون به ۷۸۰ نفر از کشاورزان گیلانی خبر داد و گفت: این تسهیلات برای خرید ابزارآلات کشاورزی شامل تیلر، نشاکار، کمباین، تراکتور، پمپ آب و دستگاه وجین هزینه شده است.
وی با اشاره به اعتبار ۱۴۶ میلیارد تومانی گیلان در بخش مکانیزاسیون در سال ۱۴۰۲ افزود: به دلیل مشکل در سامانه سمات بانک کشاورزی این میزان اعتبار کامل به استان تخصیص نیافت. 
 رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان تصریح کرد: اعتبار ویژه مکانیزاسیون امسال ۲۴۰ میلیارد تومان است که پس از هماهنگی با مدیریت شعب بانک کشاورزی، توزیع می‌شود.

دیگر خبرها

  • به فدراسیون فوتبال یک ریال پرداخت نکردیم/بیشترین اعتباربرای کشتی
  • خبر خوش برای فوتبال ایران؛ بودجه 1200 میلیاردی برای بازسازی ورزشگاه آزادی
  • اختصاص قطعه ویژه برای تدفین اهدا کنندگان عضو در آرامستان اراک
  • سهمیه شنای المپیک بگیریم وایلدکارت منتفی می‌شود
  • اختصاص ۳۰ همت برای اشتغال مددجویان کمیته امداد
  • اختصاص بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار ویژه مکانیزاسیون کشاورزی به گیلان
  • چه شده که زنان در ورزشگاه ها حرف های رکیکی می زنند که تا حالا مختص مردان بود؟
  • بر روی حمایت ایران از سپک تاکرا درIOC حساب باز کرده ایم
  • دیدار مناف هاشمی با دبیرکل فدراسیون جهانی سپک تاکرا
  • حسینی: والیبال ایران باید از جایگاه جهانی خود دفاع کند