Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشجوی دانشگاه شهید چمران اهواز در نشستی با نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: تقاضا داریم در سفر قریب‌الوقوع رئیس دستگاه قضا به استان، خواستار ورود آیت‌الله رئیسی به پرونده ۳۶۰۰۰ کولر گازی قاچاق و اجرای هر چه سریعتر حکم صادره شوید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست دانشجویان نخبه خوزستانی با حجت‌الاسلام موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد و جمعی از دانشجویان در این دیدار به بیان نکات و نظرات خود درباره مسائل مختلف خوزستان پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خداکرمی، دانشجوی کارشناسی‌ارشد دانشگاه شهید چمران اهواز در این دیدار به نمایندگی از دانشجویان به بیان دغدغه‌های مطالبه‌گران استان پرداخت و گفت: در بحث مطالبه‌گری و محرومیت‌زدایی، نماینده ولی فقیه در خوزستان را به عنوان پیشرو این جریان در استان می‌شناسیم چرا که در جریانات اخیر خوزستان حضوری همه‌جانبه داشتند.
خداکرمی افزود: در بحث مطالبه‌گری در حوزه دستگاه قضایی و مبارزه با مفاسد اقتصادی جمعی از دانشجویان فعال دانشگاه شهید چمران اهواز پیگیر پرونده قاچاق ۳۶ هزاری کولر‌ها در خوزستان هستند که حدودا ۳ سال پیش کشف و ضبط شدند؛ حکم قطعی و لازم‌الاجرای پرونده مبنی بر ضبط اموال قاچاق و جریمه شرکت متخلف همان سال اول یعنی سال ۱۳۹۷ صادر شده، اما در کمال تعجب حکم اجرا نمی‌شود.
این دانشجوی دانشگاه شهید چمران اهواز اظهار کرد: این در حالی است که در چند ماه گذشته و در پی مطالبه‌گری دانشجویان و پرداخت اکثر رسانه‌ها و روزنامه‌ها به این موضوع، شاهد تعلل و سکوتی از جانب مسئولان دستگاه قضایی در این باره هستیم که بسیار نگران‌کننده است تا جایی که سخنگوی قوه قضائیه به خبرنگاران اجازه طرح سوال ‌در این خصوص را نمی‌دهند.     کد ویدیو دانلود فیلم اصلی اظهارات دانشجوی دانشگاه شهید چمران اهواز درباره پرونده 36000 کولر گازی قاچاق در خوزستان
وی گفت: در خوزستان نیاز به کولر به عنوان یک کالای ضروری، بیش از گذشته حس می‌شود. در خوزستان کولر یک کالای لوکس نیست که بخواهیم در این شرایط سخت اقتصادی کنار مردم نباشیم. از طرفی مماشات با قاچاقچیان و عدم برخورد قاطع با این پرونده بزرگ قاچاق باعث شده این فساد اقتصادی ادامه داشته باشد به طوری که در پاییز امسال محموله دیگری در شادگان کشف و ضبط شود.
خداکرمی بیان کرد: لذا از نماینده ولی فقیه در خوزستان تقاضا داریم در سفر قریب‌الوقوع رئیس دستگاه قضا به استان برای دیدار ایشان با دانشجویان مطالبه‌گر تدبیری اتخاذ فرمایند و یا اینکه به نمایندگی از مردم محروم خوزستان صدای آنان را به گوش ریاست دستگاه قضایی برسانند و خواستار ورود آیت‌الله رئیسی به پرونده مذکور و اجرای هر چه سریعتر حکم صادره باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه شهید چمران اهواز مطالبه گری دانشجویی مناطق محروم قاچاق قاچاق 36000 کولر در خوزستان امام جمعه اهواز دانشگاه شهید چمران اهواز نماینده ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۳۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گسترش اعتراضات دانشجویی در پایتخت آمریکا

دانشجویان چندین دانشگاه در شهر واشنگتن آمریکا به دیگر معترضان ملحق شده و ضمن درخواست قطع روابط با رژیم صهیونیستی، خواستار آتش‌بس دائم در غزه شدند.

به گزارش الجزیره، دانشجویی به نام «یاسمین» که تظاهرات را رهبری می‌کند، در خصوص مطالبات دانشجویان به این خبرگزاری گفت که آنان خواستار قطع رابطه با هر شرکتی هستند که به اسرائیل سلاح یا محصولات فناوری می‌فروشد.

به گفته او، معترضان همچنین خواستار لغو اتهامات علیه دانشجویان طرفدار فلسطین شده‌اند. وی تصریح کرد: «بسیاری از ما به دلیل اعتراض ساده با سرکوب، اتهامات و شنود از سوی دانشگاه‌هایمان مواجه هستیم».

امروز (پنجشنبه) یکی از مهم‌ترین مراکز تظاهرات، دانشگاه جورج واشنگتن در نزدیکی کاخ سفید است. گفته می‌شود صد‌ها معترض که برخی از آنان اساتید دانشگاه هستند، در پردیس مرکزی دانشگاه که حدود یک کیلومتری کاخ سفید واقع شده، تعداد زیادی چادر برپا کرده‌اند. 

در روز‌های اخیر صد‌ها دانشجوی آمریکایی در اعتراضات سراسری دستگیر شده‌اند، از جمله بیش از ۱۰۰ نفر در دانشگاه کلمبیا، بیش از ۱۰۰ نفر در دانشگاه امرسون، بیش از ۵۰ نفر در دانشگاه تگزاس در آستین، بیش از ۴۰ نفر در دانشگاه ییل و ده‌ها نفر دیگر در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • بازگشایی بازارچه‌های هنگه‌ژال و سیف مطالبه جدی ایران از عراق است
  • گسترش اعتراضات دانشجویی در پایتخت آمریکا
  • قبض برق کسانی که کولر گازی دارند، چقدر افزایش می‌یابد؟/ رقم احتمالی قبوض برق اعلام شد
  • قبض برق کسانی که کولر گازی دارند، چقدر افزایش می‌یابد؟
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور
  • فروشگاه کولرگازی در تهران
  • جمهوری‌خواهان اعزام پلیس برای سرکوب دانشجویان را خواستار شدند
  • بهترین گاز برای کولرهای گازی چیست؟
  • مصوبات مهم سفر رئیس‌جمهور به لرستان اجرایی نشد
  • خوزستانی‌ها از چه کولر گازی‌هایی استفاده نکنند