Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-27@11:01:14 GMT

قهوه خوردن چقدر هزینه دارد؟

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۹۳۱۷۰

قهوه خوردن چقدر هزینه دارد؟

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از همشهری، فروشگاه‌های سنتی قهوه این محصول را هم به‌صورت دانه آسیاب‌نشده می‌فروشند و هم پودر. انواع و اقسام قهوه از لایت تا مدیوم و دارک در این فروشگاه‌ها موجود است و دستور تهیه هر نوع قهوه‌ای را هم بخواهید می‌توانید از آنها بگیرید. تنها مشکل این است که این مغازه‌ها کمتر در دسترس هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید وقت بگذارید تا بتوانید قهوه مورد نظرتان را از آنها بخرید. با این حال این هم مشکل بزرگی نیست.

مخصوصا حالا که پودر قهوه را می‌توانید از سوپرمارکت‌ها هم به راحتی تهیه کنید. تنوع در برندهای ایرانی قهوه چندان زیاد نیست.اما آنهایی که در این زمینه فعالند در سال‌های اخیر کیفیت قابل‌قبولی از خود ارائه داده‌اند. محصولاتشان نه‌تنها از آنچه در فروشگاه‌های سنتی ارائه می‌شود، چیزی کم ندارد، بلکه از خیلی از قهوه‌های بی‌نام و نشان فله، بسیار باکیفیت‌تر است. خاچیک، قدیمی‌ترین برند قهوه بسته بندی شده در ایران است که سال‌هاست کیفیت تولیداتش را بدون نوسان حفظ کرده و تنها مشکل آن را می‌توان نداشتن تنوع ذکر کرد. اما برندهای خارجی را هم در بعضی سوپرمارکت‌ها می‌توان دید؛ برندهایی مثل ونزکافی که محصول ترکیه است و قیمت مناسبی هم دارد. قیمت بقیه خارجی‌ها اما به‌طور چشمگیری بالاست. البته قهوه محصولی کاملا وارداتی است و نباید انتظار داشت قیمتش در این روزگار گرانی، پایین باشد. 

نگاهی به قیمت انواع قهوه در سوپرمارکت‌ها نشان می‌دهد قیمت هر‌کیلو از این محصول اگر در داخل کشور تولید شده باشد هم‌اکنون به‌طور میانگین به 250هزار تومان رسیده و در برندهای خارجی تا کیلویی یک‌میلیون‌و200هزار تومان هم بالا رفته است. هم‌اکنون هر 100گرم قهوه بسته به برند و نوع آن بین 20 تا 30هزار تومان قیمت دارد.

پربیننده ترین قیمت مرغ بازهم بیش‌تر شد از موز ۶۰هزار تومانی تا خیار ۲۰هزار تومانی/ آدرس غلط گرانی‌ها خیز مجدد قیمت مرغ در بازار! قیمت مرغ به ۲۶هزار تومان رسید قیمت پایین خرید تضمینی گندم، کشور را با مشکل مواجه می‌کند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قهوه تلخ قهوه ترک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۳۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان

ایسنا/خوزستان سرپرست مرکز بهداشت آبادان از پلمب یک فروشگاه بزرگ زنجیره‌ای در این شهرستان خبر داد.

روح‌الله شکری امروز (۸ اردیبهشت‌ماه) به رسانه‌ها اظهار کرد: با توجه به موارد تخلف مشاهده شده در یک فروشگاه‌ زنجیره‌ای و اینکه این موارد مصداق بارز تهدید علیه سلامت عمومی بوده است، برخورد با این فروشگاه با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در بازدید از این فروشگاه زنجیره‌ای، این واحد به علت رعایت نکردن موازین بهداشتی پلمب شد.

سرپرست مرکز بهداشت آبادان با تاکید بر لزوم برخورد قانونی و بدون اغماض با افرادی که سلامت مردم را به خطر می‌اندازند، گفت: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی، به صورت ۲۴‌ساعته می‌توانند با سامانه ۱۹۰ تماس بگیرند یا به صورت حضوری به مرکز بهداشت مراجعه کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پلمب یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان
  • لاکچری‌ترین فروشگاه آب معدنی جهان در این شهر ایران رونمایی شد + ویدئو
  • واکنش اوسمار به حذف؛ خوردن ۴ گل ناراحتم می‌کند!
  • مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • نوشیدن آب هنگام خوردن مفید است یا مضر؟ + فیلم
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی این ماه همراه با سورپرایز
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی اردیبهشت همراه با سورپرایز
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • گلایه اهالی بازارهای سیار از افزایش اجاره‌ها