Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@11:30:17 GMT

ضرورت خرید دوربین مداربسته داهوا

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۹۳۲۸۹

ضرورت خرید دوربین مداربسته داهوا

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، ابزارهای مختلفی برای ایجاد امنیت، استفاده می‌شود که اصلی ترین آن‌ها، دوربین مداربسته است. یک سیستم نظارتی و امنیتی می‌تواند علاوه بر ایجاد امنیت برای ما، یک عامل بازدارنده در مقابل تخطی گران و یا سارقان باشد. برندهای متعددی در دنیای نظارت تصویری وجود دارند که هر یک دارای تنوع و سبد کالای متفاوتی هستند که خرید دوربین مداربسته داهوا، می‌تواند ما را در راستای برقراری امنیت و آرامش همراهی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مطلب اهمیت نصب و خرید دوربین مداربسته داهوا را شرح خواهیم داد و نکات مهم و حائز اهمیت در انتخاب دوربین مداربسته داهوا را ارائه خواهیم کرد.

چرا خرید دوربین مداربسته داهوا ضرورت دارد؟

در دنیای نظارت تصویری، انواع برندها و مدل‌های مختلف وجود دارد که با قیمت‌های متفاوت و قابلیت‌های متعددی به فروش می رسند، یکی از برندهای معروف و معتبر دنیا، برند داهواست که با ارائه ی سبد کالای متنوع، می‌توان محصولات داهوا را در هر کاربردی مورد استفاده قرار داد. خرید دوربین مداربسته داهوا، می‌تواند دغدغه و نگرانی‌های ما را در خصوص برقراری امنیت به حداقل برساند و حتی بدون حضور در محل و پروژه، امکان کنترل و نظارت دقیق را برای ما فراهم می‌آورد.

دورربین های مداربسته داهوا، در انواع مختلفی و متناسب با نوع کاربرد و نیاز شما عرضه می‌شوند که می‌توان به دوربین‌های معمولی داهوا که شامل دوربین‌های دام و بولت می‌شود اشاره کرد. این دوربین‌ها در رزولوشن‌های مختلف و در لنزهای متغیر ( Varifocal وMotorized ) و ثابت (Fixed) عرضه می‌شوند و در کاربردها و محیط‌های معمول چون ادارات، منازل مسکونی، مغازه‌ها، محیط‌های تجاری، مراکز آموزشی، مراکز درمانی و … مورد استفاده قرار می‌گیرند. در برخی از این محیط‌ها چون مراکز آموزشی و درمانی و یا محیط‌های تجاری، متناسب با نیاز شما، علاوه بر نصب دوربین‌های مذکور و پوشش محیط با این دوربین‌ها، خرید دوربین مداربسته داهوا با قابلیت تشخیص و شناسایی چهره می‌تواند گزارش دقیقی از تردد افراد را در دسترش شما قرار دهد. دوربین مداربسته تشخیص چهره داهوا، بر مبنای هوش مصنوعی (AI) طراحی و ارائه شده است که درصد خطای این عملیات را به حداقل می‌رساند. دوربین‌های جدید داهوا، می‌توانند چهره‌های افراد را حتی با عینک و ماسک آنالیز کنند و حتی گزارش دقیقی از حدود سن افراد، جنسیت، پوشش ماسک، عینک، ریش و سبیل را در اختیار شما قرار دهند.

در پارکینگ‌های عمومی و یا پارکینگ‌های منازل، ادارات، مجتمع‌های تجاری و مسکونی، خرید دوربین مداربسته داهوا با قابلیت ANPR یا پلاک خوانی، این امکان را فراهم می‌سازد تا شما با دریافت گزارش دقیق از سیستم دوربین مداربسته خود، از تعداد دفعات تردد خودروها، زمان دقیق، پلاک و حتی رنگ آن‌ها مطلع شوید. در حال حاضر یکی از معروف ترین مدل دوربین پلاک خوان داهوا که مناسب نصب در پارکینگ است، مدل ITC-۲۳۷ است که علاوه بر قابلیت‌های مذکور، می‌توانید لیستی از پلاک‌ها را به عنوان لیست سیاه و سفید تعیین کنید تا بر مبنای آن راهبند پارکینگ باز یا بسته شود.

شرکت داهوا، برای محیط‌های نظامی و پالایشگاهی نیز دوربین‌های خاصی چون دوربین‌های حرارتی، ضد انفجار و ضد خوردگی را در نظر گرفته است. همچنین می‌توانید با خرید دوربین مداربسته داهوا با قابلیت Thermal یا حرارتی می‌توانید ورودی ادارات، محیط‌های تجاری و … را در خصوص افراد مشکوک به بیماری کوید -۱۹ کنترل نمایید.

مراکز خرید دوربین مداربسته داهوا

حال این سوال در ذهن شما ایجاد می‌شود که از کجا می‌توان خرید دوربین مداربسته داهوا را انجام داد؟ آیا داهوا نماینده معتبر و مجاز در ایران دارد؟ در پاسخ به این سوال می‌توان بیان کرد که شرکت فراگستر الکترونیک، یکی از معتبرترین نمایندگان داهوا است که در ایران فعالیت دارد و با ارائه ی سبد کامل داهوا و خدمات پس از فروش گام بسیار بزرگی در خصوص رفاه حال کاربران و مشتریان برداشته است.

شرکت فراگستر، در کنار خدمات گارانتیف خدمات پشتیبانی فنی را ارائه می‌دهد که شما می‌توانید با راهنمایی متخصصین و کارشناسان فنی فراگستر به صورت ۲۴ ساعته، هر گونه اختلال در عملکرد سیستم مداربسته خود را در کم‌ترین زمان ممکن رفع نمایید. در تمام شهرهای ایران عزیزمان، نمایندگان معتبری را قرار داده و بر نحوه‌ی فروش، قیمت محصولات و حتی ارائه ی خدمات آن‌ها، نظارت کافی را دارد تا فرآیند خرید دوربین مداربسته داهوا توسط کاربران را سهولت بخشد می‌توانید با مراجعه به وب سایت فراگستر و تماس با ۰۲۱۵۳۸۶۲ و ارتباط با واحد فروش، از نمایندگان فراگستر در شهر خود مطلع شوید.

در هنگام خرید دوربین مداربسته داهوا، چه نکاتی حائز اهمیت است؟

اصلی ترین نکته در خرید دوربین مداربسته داهوا، تهیه محصول متناسب با نیاز، کارآیی، رزولوشن و با گارانتی و ضمانت است. در حال حاضر محصولات داهوا، توسط شرکت‌های مختلفی به فروش می رسند که همه ی آن‌ها دارای خدمات گارانتی معتبر نیستند و پس از خرید، هر گونه اختلال در سیستم مداربسته شما ایجاد شود، مسئولیتی در خصوص ارائه خدمات بر عهده نخواهند داشت، بنابراین خرید از یک شرکت معتبر می‌تواند نگرانی‌های شما را پس از خرید محصولات داهوا به حداقل برساند.

کلام آخر در خصوص ضرورت خرید دوربین مداربسته داهوا

خرید دوربین مداربسته داهوا و سایر محصولات این برند، شما را در افزایش امنیت محیط پیرامون خود یاری می‌سازد و این امکان را می‌دهد تا شما بدون حضور در محل و با استفاده از اینترنت مناسب، از طریق گوشی تلفن همراه، تبلت، کامپیوتر و لپ تاپ محیط را تحت کنترل و نظارت خود قرار دهید و اعلانات لازم را در خصوص رویدادهای در حال رخداد، بدون وقفه دریافت نمایید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5145502

منبع: مهر

کلیدواژه: دوربین مدار بسته امنیت اجتماعی کسب و کار گروه خودروسازی سایپا کسب و کار کنکور شرکت آسیاتک تبلیغات مالیات تسهیلات بانکی دیتا سنتر اتومبیل سایپا لوازم خانگی اقتصاد دیجیتالی گوشی همراه ایران کیش خرید دوربین مداربسته داهوا دوربین ها محیط ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۳۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیپد پرو جدید ۲۰۲۴ اپل را ببینید

 

به گزارش پارس نیوز ، اپل بار دیگر با معرفی آیپد پرو جدید ۲۰۲۴، دنیای تبلت‌ها را متحول کرد. این تبلت قدرتمند با پردازنده M4 جدید، نمایشگر Liquid Retina XDR خیره‌کننده، سیستم دوربین پیشرفته و عمر باتری فوق‌العاده، به طور قطع برای طراحان، گیمرها و متخصصان در هر زمینه‌ای، یک ابزار ایده‌آل خواهد بود. در ادامه به بررسی جزئیات این محصول هیجان‌انگیز می‌پردازیم.

طراحی لوکس و مدرن/ اوج ظرافت و هنرنمایی جلوه می‌کند

آیپد پرو جدید ۲۰۲۴ از طراحی شگفت‌انگیز و ظریف همیشگی اپل بهره می‌برد. بدنه آلومینیومی صیقلی و لبه‌های صاف و باریک، حس لوکس و مدرنی به این تبلت می‌بخشد. این محصول در دو رنگ جذاب خاکستری فضایی و نقره‌ای عرضه می‌شود تا سلیقه هر کاربری را جلب کند.

نمایشگری خیره‌کننده

قلب تپنده آیپد پرو جدید ۲۰۲۴، نمایشگر Liquid Retina XDR خیره‌کننده آن است. این نمایشگر 12.9 اینچی با وضوح 2732 در 2048 پیکسل ، تصاویر را با جزئیات شگفت‌انگیز و رنگ‌های زنده و واقعی به نمایش می‌گذارد. فناوری ProMotion ، نرخ نوسازی 120 هرتز را برای این نمایشگر به ارمغان می‌آورد که تجربه اسکرول روان و انیمیشن‌های چشم‌نواز را به همراه دارد.

پردازنده M4 / قدرتمند و کارا

آیپد پرو جدید ۲۰۲۴ به پردازنده M4 جدید اپل مجهز شده است که قدرتی باورنکردنی در اختیار شما قرار می‌دهد. پردازنده قدرتمند M4، به شما امکان می‌دهد سنگین‌ترین برنامه‌ها را بدون هیچ‌گونه کندی اجرا کنید، بازی‌های گرافیکی بالا را با جزئیات کامل امتحان کنید و به‌راحتی با چندین برنامه به طور همزمان کار کنید.

سیستم دوربین پیشرفته/ ابزاری کامل

آیپد پرو جدید ۲۰۲۴ به سیستم دوربین پیشرفته‌ای مجهز شده است که آن را به ابزاری ایده‌آل برای عکاسی و فیلمبرداری تبدیل می‌کند. دوربین اصلی این تبلت 12 مگاپیکسلی است که از قابلیت‌های مختلفی مانند لرزش‌گیر اپتیکال تصویر ، Smart HDR 3 و ضبط ویدئو 4K با سرعت 60 فریم در ثانیه بهره می‌برد. دوربین فوق عریض 10 مگاپیکسلی نیز این مجموعه را تکمیل می‌کند که برای عکس‌های گروهی و منظره‌ ایده‌آل است. 

در جلوی آیپد پرو جدید ۲۰۲۴، دوربین 12 مگاپیکسلی Ultra Wide تعبیه شده که از Center Stage پشتیبانی می‌کند. این قابلیت، به طور خودکار شما را در مرکز قاب نگه می‌دارد و برای تماس‌های تصویری و ویدئوکنفرانس بسیار کاربردی است.

  عمر باتری فوق‌العاده/ تمام روز بدون نیاز به شارژر

آیپد پرو جدید ۲۰۲۴ از عمر باتری فوق‌العاده‌ای برخوردار است که به شما امکان می‌دهد تمام روز بدون نیاز به شارژ از آن استفاده کنید. با یک بار شارژ کامل، می‌توانید تا 10 ساعت وب‌گردی ، 14 ساعت تماشای ویدئو یا 11 ساعت انجام بازی‌های گرافیکی بالا را تجربه کنید.

قابلیت‌های دیگر:

آیپد پرو جدید ۲۰۲۴ به همراه قلم اپل نسل دوم و کیبورد Magic Keyboard عرضه می‌شود که قابلیت‌های آن را به طرز چشمگیری افزایش می‌دهند. قلم اپل نسل دوم به شما امکان می‌دهد با دقت و ظرافت بیشتری طراحی کنید، یادداشت بردارید و اسناد و مدارک خود را علامت‌گذاری کنید. کیبورد Magic Keyboard نیز با کلیدهای Backlit و ترک پد بزرگ ، تجربه تایپ روان و کارآمدی برای شما به ارمغان می‌آورد.

تاریخ عرضه آیپد پرو جدید ۲۰۲۴

مارک گورمن از نشریه بلومبرگ خاطرنشان کرد در تاریخ ۷ مه آیپد پرو جدید ۲۰۲۴ به بازار جهانی عرضه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • قیمت کولر صنعتی | 2 سال گارانتی | شرایط چک و اقساط
  • ضرورت نظارت بر دوربین‌های راهنمایی و رانندگی
  • جبران خسارت زیست محیطی ازسوی آزادراه تهران-شمال
  • بخشی از عوارض آزادراه تهران-شمال به محیط زیست اختصاص یابد
  • راهنمای انتخابی هوشمندانه در خرید چیلر تراکمی
  • ارسال گل اینترنتی با 3 کلیک
  • آیپد پرو جدید ۲۰۲۴ اپل را ببینید
  • ضرورت خرید تضمینی ۲ میلیون راس دام مازاد از دامداران
  • ۲ شکارچی غیرمجاز در منطقه «قرچغه» قوچان دستگیر شدند
  • ارائه راهکارهای محیط زیستی برای توسعه صنایع در سواحل «مکران»