Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مووی وب، بونگ جون هو پس از تاریخ‌سازی‌اش در رقابت اسکار برای «انگل»، اکنون اعلام کرد اولین فیلمنامه‌اش را پس از فیلمنامه «انگل» که برنده اسکار شد به پایان رسانده است.

وی در یک مصاحبه ۹۰ دقیقه‌ای که با ریان جانسون در پادکست «دیرکتورز کات» انجام داد، تایید کرد که نوشتن فیلمنامه فیلم جدیدش را به پایان برده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پیشتر گفته بود نگارش ۲ فیلمنامه جدید را دارد همزمان پیش می‌برد و نوشتن جدی این ۲ فیلمنامه را سال ۲۰۲۰ شروع کرده است.

بونگ در مصاحبه مطبوعاتی اسکار گفته بود پیش از بردن «انگل» به جشنواره کن نوشتن ۲ فیلمنامه را شروع کرده است. وی آن زمان گفته بود در اولین فرصت به نوشتن آنها ادامه می‌دهد.

این کارگردان کره‌ای گفته بود یکی از فیلمنامه‌هایش به زبان کره‌ای و دیگری به زبان انگلیسی است.

بونگ در مصاحبه دیگری گفته بود داستان فیلمنامه کره‌ای در سئول می‌گذرد و به نوعی از ژانر اکشن و وحشت بهره‌ گرفته است. پروژه انگلیسی نیز درامی بر مبنای رویدادهای واقعی از سال ۲۰۱۶ است که در بریتانیا و آمریکا رخ می‌دهد.

روشن نیست که وی نوشتن کدام فیلمنامه را به پایان برده است اما با توجه به مختصری که وی درباره فیلم کره‌ای صحبت کرده بود به نظر می‌رسد باید این فیلمنامه به اتمام رسیده و وی به نوعی دنباله «انگل» را بیشتر مد نظر داشته باشد.

این کارگردان در «انگل» به موضوع اختلاف طبقاتی در کره پرداخته بود.

کد خبر 5145587

منبع: مهر

کلیدواژه: بونگ جون هو کارگردان سینما فیلمنامه سی و نهمین جشنواره فیلم فجر تئاتر ایران سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر فیلم سینمایی چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی موسیقی ایرانی سیزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر کارگردان سینما جشنواره فیلم برلین جشنواره فیلم فجر تئاتر شهر جشنواره موسیقی فجر شبکه دو سیما جایزه سینمایی کره ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۳۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| حمایت جانانه بازیگر زن برنده اسکار از جنبش دانشجویی آمریکا

سوزان ساراندون، بازیگر برنده اسکار، در گفت‌وگویی حمایت خود را از دانشجویان معترض به جنایات اسرائیل اعلام کرد و گفت: نسل کشی در غزه درحال به چالش کشیدن در روایت‌هاست، ما به عنوان آمریکا تا خرخره در این فضاحت فرو رفتیم...

دیگر خبرها

  • مسی از محصول جدیدش رونمایی کرد
  • فیلم| حمایت جانانه بازیگر زن برنده اسکار از جنبش دانشجویی آمریکا
  • خواهان بررسی مجدد درخواست عضویت کامل خود در سازمان ملل هستیم
  • کورت انگل: فکر می‌کردم راک برگشته تا کمربند را از رومن رینز بگیرد/ اخبار WWE
  • بررسی عملکرد شرکت‌های دولتی با جدیت ادامه می‌یابد
  • عکاسی فیلم هیچ‌گاه نمی‌میرد/ سینما و تئاتر هنر فردی نیست
  • ماندن در سینما اهمیت دارد/ عکاسی فیلم هیچ‌گاه نمی‌میرد
  • خودکشی در ۲۳ کشور دنیا جرم و اجرای کامل سند ملی خودکشی در ایران ضروری است
  • لاپید: اگر کابینه نتانیاهو برکنار نشود قیمت‌ها همچنان افزایش می‌یابد
  • کورت انگل برای بازگشت به WWE اعلام آمادگی کرد