Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@21:12:03 GMT

پروگرام سوئيچ و ريموت‌هاي بي ام و

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۹۳۴۳۹

پروگرام سوئيچ و ريموت‌هاي بي ام و

خبرگزاری آریا- بی‌شک شرکت بی ام و از جمله پرطرفدارترین و معروف‌ترین شرکت‌های خودروسازی است که به واسطه‌ی طراحی منحصر به فرد و چشم‌نوازش  شهرتی جهانی را از آن خود کرده. اگرچه تولیداتِ اخیر این شرکت به دلیل نمایی اسپرت بسیار مورد توجه طرفداران بی ام و قرار گرفته است ، اما لازم به ذکر است که نمونه‌های اولیه با همان طراحی خاص خود همچنان از خارق العاده‌ترین های این صنعت بشمار می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جالب است بدانید این شرکت خودروسازی تاریخچه‌ای 90 ساله دارد، در پاییز سال 1928 " کارل راپ " موسس این شرکت یک شرکت کوچک آلمانی تحت عنوان را که در آن زمان به تولید موتور سیکلت و سایر وسایل نقلیه کوچک مشغول بود خریداری می‌کند.

این کارخانه خودروهای کوچک و ساده‌ای تولید بنام دیکسی تولید می‌نمود که با آغاز فعالیت عوامل شرکت بی ام و تولید این اتوموبیل‌ها متوقف شد و اولین نسخه های خودروهای جدید به نام بی ام و – دیکسی 3 به مرحله‌ی تولید رسید.

ریموت بی ام و

ریموت و سوئیچ کنترل هوشمند BMW‌ سری 5 لقب مجهزترین ریموت کنترل جهان را به خود اختصاص داده است!

لمسی بودن صفحه نمایش، قابلیت نمایش ساعت و تاریخ، اطلاعیه‌های مرتبط با سرویس، وضعیت باز یا بسته بودن درب‌ها، شیشه ها و سانروف، میزان سوخت، پیمودن میزان مسافت مجاز با سوخت باقی مانده و غیره از جمله قابلیت‌های این ریموت کنترل هوشمند می‌باشد‌. اما شگفت ترین و بارزترین ویژگی آن پارک خودرو از بیرون تنها با لمس ریموت است که این امکان را برای مالک فراهم می‌سازد تا خودروی خود را در فضایی محدود به راحتی پارک کند.

ساخت سوئیچ یدک بی ام و

گم شدن، مفقودی یا شکستن و خراب شدن سوییچ اتفاقی است که ممکن است برای هر فردی رخ دهد. مراجعه به مرکزی معتبر در شرایط این چنینی، چاره ساز مشکل شما خواهد بود. اما بایستی به این نکته توجه داشت که بروز بودن دانش و مهارت‌های متخصصین مرکزی که به برای ساخت سوئیچ بی ام و آن مراجعه می‌کنید از اهمیت بسیاری برخوردار است. چرا که امروزه به سبب پیشرفت‌ های چشم‌گیر صورت گرفته در طراحی و ساخت سوئیچ و ریموت کنترل‌‌ های بی ام و، و همچنین تنوع میان آنها، تعویض و یا ساخت سوئیچ ‌های این خودرو را به امری به مراتب پیچیده‌ تر مبدل ساخته است.

انواع سری‌های خودرو بی ام

بی ام و سری 1 (BMW 1 series)

بی ام و سری 1 را می‌توان کوچک‌ترین نمونه از تولیدات شرکت بی ام و دانست که در سه مدل متفاوت هاچ بک، کوپه و کانورتیبل با 11 نوع مختلف موتور بنزینی و دیزلی به تولید و عرضه می‌گردد. مدل سری 1 بی ام و، دارای کد تولیدی 88/82Eدرسال 2004 برای بار نخست پا به عرصه‌ی تولید نهاد.

بی ام و سری 2 (BMW 2 series)

بی ام و سری 2 غریب به 10 سال پیش یعنی در سال 2011 با کد تولیدیF20 توسط این شرکت خودرو سازی به بازار معرفی شد. این خودرو نیز با 11 مدل متفاوت موتور تولید و عرضه می‌شود.

بی ام و سری 3 (BMW 3 series)

نکته‌ای که در مورد این سری از مدل‌های خودرو بی ام و توجهات بسیاری را به سوی جلب نمورده این است که تا به امروز شش نسل از مدل سری 3 بی ام و به بازار عرضه شده است که همه‌ی آن‌ها از بهترین نمونه‌های موجود در بازار بوده‌اند. طبق آمار به دست آمده پرطرفدارترین و محبوب‌ترین سری از تولیدات شرکت خودروسازی بی ام و به شمار می‌رود.

تعادل حیرت‌انگیز و سسیتم بی‌بدیل تعلیق این خودرو امکان عبور از از هر پیچی را نسبت به سایر سری‌های بی ام و متفاوت تر و آسان‌تر نموده است و همین قابلیت سبب شهرت این مدل از سری های تولید شده توسط شرکت بی ام و شده است. جالب از بدانید که ساخت این نسل از خودروهای بی ام و از سال 1975 به صورت متوالی ادامه دارد. اکنون بی ام و 3 با کد تولیدی F30 و 8 نوع متفاوت موتور بنزینی و دیزلی، برای بار ششم تولید و به بازار عرضه شده است. این خودرو نیز دارای دو مدل کوپه و کانورتیبل می‌باشد.

بی ام و سری 4 (BMW 4 series)

نخستین اطلاعات رسمی در مورد جزئیات این سری از خودروهای بی ام و در تاریخ 5 دسامبر سال 2012 منتشر شد و حامل این پیغام بود که شرکت خودرو سازی بی ام و تصمیم دارد یک جایگزین جدید تحت عنوان بی ام و 4 را به بازار معرفی کند و با این کاربین طراحی مربوط به محصولات خانوادگی و اسپرت تمایزی ایجاد کرده باشد‌.

بی ام و سری 5 (BMW 5 series)

سری پنجم از محصولات شرکت بی ام و در سال 1972 وارد بازار شده و طی هفت نسل تکرار شد. این مدل دارای سایزی متوسط می‌باشد. نسل ششم این سری در طرح‌های سدان و استیشن، با 7 نوع موتور بنزینی و دیزلی از سال 2010 با کد تولیدیF10در دسترس مشتریان قرار گرفت. نسل هفتم آن نیز از سال 2017 دارای کد تولیدی g30  با همان طراحی مدل قبلی ( تیپ‌های سدان و استیشن در بازار موجود است. چالاک ترین مدل موجود در بازار از این سری مدل ام5 از نسل هفتم با کد F90می‌باشد .

بی ام و سری 6 ((BMW 6 series

از بی ام و 6 می‌توان به عنوان یکی از مدل‌های اسپرت بزرگ شرکت بی ام و یاد کرد. این مدل از مدل‌های تقریبا پر حاشیه‌ی ماشین‌های بی ام و بشمار می‌رود. نسل اول از این سری با طراحی کوپه دو در، در سال 1976 وارد بازار شده و تولید آن در سال 1989 متوقف شد. سپس در سا 2003 شرکت خودرو سازی بی ام و تصمیم گرفت بی ام و 6 را نیز بر پایه‌ی طراحی سری بی ام و 5 بازسازی نموده و به مرحله‌ی تولید مجدد برساند.

از سال 2010 نیز نسل سوم این مدل با کد تولید F12  و F13 در سه مدل متنوع کوپه، کانورتیبل (سقف بازشو) و گران کوپه (تلفیقی از کوپه و سدان به صورت کوپه چهار در) با سه موتور بنزینی و دو موتور دیزلی در بازار موجود می‌باشد. بی ام و سری 6 برخلاف تصور، از جایگاه مطلوبی در عرصه‌ی فروش برخوردار بوده است اما همچنان مورد انتقاد طرفداران این کمپانی از لحاظ طراحی خارجی بوده است.

بی ام و سری 7 (BMW 7 series)

مدل بی ام و سری 7 به نوعی پرچمدار خودرو های تولید شده توسط این کمپانی عظیم نام گرفته است. ساخت این مدل از سال 1977 آغاز گردیده و تولید آن طی پنج نسل ادامه یافته است. طراحی سری 7 این خودرو به صورت سدان چهار در صندوق‌ دار و بزرگ‌ترین و لوکس ترین مدل میان دیگر سری‌ها دیگر می‌باشد. این اتوموبیل هم اکنون به دو صورت معمولی و کشیده، با سه نوع موتور بنزینی و دو موتور دیزلی به بازار عرضه می‌شود.

 لازم به ذکر است که شرکت خودرو سازی بی ام در خصوص تولید این مدل، در قسمت مربوط به موتور ابتکار عملی نیز به خرج داده است و بی ام سری 7 را به شکلی تحقیقاتی با موتور هیدروژنی نیز به مرحله‌ی تولید رسانده. البته در این سری تعداد مختلفی از موتورهای توربو شارژ با شش، هشت یا دوازده سیلندر با سوخت‌های بنزین، دیزلی و هیبرید بر پایه‌ی چرخ‌های متحرک نیز تولید می‌شود.

تولید و ساخت نسل قبلی سری 7 بی ام و دورانی پرتلاطم توام با تنش و حاشیه‌ی بسیار در امر طراحی بوده است. اما این شرکت در مورد آغاز تولید آخرین مدل این سری در تلاش بوده است تا عملکردی محتاطانه و طراحی به مراتب چشم نواز تر را ارائه کند. در این سری از تولیدات خودروهای بی ام و بیش از سری های قبلی به نیازها و راحتی راننده مورد توجه قرار گرفته است.

بی ام و سری ایکس (BMW X series)

شرکت خودرو سازی بی ام و با آغاز تولید سری ایکس بی ام و به عبارتی هنر، خلاقیت، مهارت و تخصص خود را به رخ صاحب نظران و رقبای خود در صنعت خودروسازی کشید. گروه سری ایکس بی ام و، با معرفی اولین نمونه خود تحت عنوان X5تولید این سری از خودروهای بی ام و را در سال 1999 شروع کرد. سپس در سال 2007 از دو مدل X5فول سایز و X3سایز متوسط رونمایی کرد. اما از سال 2008 ، کمپانی بی ام و با ساخت و طراحی خودرویی متفاوت بنام X6با ظاهری متفاوت به شکل شاسی بلند کوپه طرفداران خود را غافلگیر نمود. پس از آن با افزودن مدل‌های کوچک‌تر کراس اور، گروه کاملی از مدل‌های سری ایکس را به بازار عرضه کرد‌. این مدل‌ها در حاضر شامل X7, X6, X5, X4, X3, X2, X1 می‌باشد.

پروگرام و کددهی ریموت بنز

ریموت کنترل هوشمند بنز از قیمت بسیار بالایی برخوردار است، به همین دلیل از جمله راه حل ها در صورت بروز هرگونه مشکل مانند خرابیِ ریموت و یا نیاز به ساخت سوئیچ بنز بهره‌گیری از مراکز تخصصی در زمینه سوئیچ و ریموت می‌باشد. در این مراکز خدمات متفاوتی ارائه می شود به طورمثال به منظور تعریف ریموت در قدم نخست آن‌ها را خام نموده سپس عمل کددهی مجدد انجام می‌شود.

پاک کردن ریموت گمشده

عمل پاک کردن سوئیچ و ریموت کنترل اولین و تنها کاری است که در صورت گم شدن یا دزدیده شدن آن بایستی انجام شود تا توسط این کار رایانه‌ی خودرو شما از هر گونه دست رسی خارج شود و خاطری آسوده را به لحاظ امنیت خودرو برای شما به ارمغان آورد.

خدمات سوئیچ و ریموت و ریموت هیوندا

مرکز نگین ریموت یکی از مراکز ارائه دهنده خدمات ویژه تمامی مدل های خودرو است. از جمله خدماتی که برای سوئیچ و ریموت هیوندا ارائه می شود

• ساخت سوئیچ هیوندا در صورت مفقودی

• ساخت ریموت یدکی هیوندا توسط دستگاه اتوماتیک

• ساخت مجدد ریموت هیوندا و کددهی ریموت کلیس گو

•  باز کردن درب خودرو در کم‌ترین زمان

•  پاک کردن کد خطای هیوندا توسط دستگاه دیاگ

•  غیر فعال کردن ریموت گمشده هیوندا

•  ساخت و تراش کلید هیوندا

•  پروگرام و تعریف ریموت انواع سری‌های هیوندا

تعویض باتری ریموت و سوئیچ کیا

تعویض باتری ریموت خودروها برای مالکین از جمله کارهایی است که یادگیری آن خالی از لطف نیست و این امر در رابطه با خودروهای مختلف با یکدیگر متفاوت است.

برای تعویض باتری ریموت خود ، پروگرام ریموت و یا ساخت سوئیچ کیا نیاز به مراجعه به مراکز تخصصی با سال ها تجربه در این زمینه دارید. این مراکز با داشتن به روزترین لوازم و تجهیزات مدرن خدمات را به بهترین شکل و بالاترین کیفیت برای شما ارائه می کنند.

روشن کردن خودرو توسط جایگاه اضطراری و تیغه‌ی اضطراری

تیغه‌ی اضطراری درواقع یک کلید مکانیکی داخل ریموت می‌باشد که به کمک آن می‌توان در مواقعی که باتری ریموت کنترل دچار مشکل شده است خودرو را روشن نمود. هنگامی که باتری ریموت دچار خرابی شده شده باشد یا شارژ آن به اتمام رسید باشد، کی‌لس به ریموت متصل نشده بنابراین درب‌های خودرو توسط سنسور دستیگره باز نمی‌شود.

به دلیل اتمام شارژ ریموت سیگنالی توسط دکمه‌ها ارسال نمی‌گردد و باز نمودن درب‌ها توسط کلیدهای ریموت نیز امکان پذیر نخواهد بود. اینجاست که تیغه‌ی اضطراری نقش کمکی خود را ایفا می‌کند و میتوان توسط آن درب های خودرو را باز کرد.

حال مرحله‌ی بعدی چیست؟ بعد از باز نمودن درب‌‌ها چه باید کرد؟

فراموش نکنید که تا اینجا فقط موفق به بازگشاییِ درهای خودرو شده‌ایم و روشن کردن ماشین توسط فشردن دکمه ‌ی استارت امکان پذیر نیست! و اینجاست که به اهمیت و کاراییِ جایگاه اضطراری خودرو پی خواهیم برد، به این صورت که تنها با قرار دادن ریموت کنترل بر روی جایگاه اضطراری، خودرو سیگنال ریموت را دریافت می‌کند با فشردن پدال ترمز و دکمه استارت ماشین روشن می‌شود.

درحقیقت انتن گیرنده ‌ی سیگنال ارسالی در این قسمت قرار دادن و به همین دلیل به راحتی سیگنال ریموت کنترل را شناسائی و دریافت می‌کند. این قسمت یعنی جایگاه اضطراری کنار قاب فرمان قرار دارد تصویر یک کلید روی این قسمت قابل مشاهده است.

لازم به ذکراست که تراش تیغه‌ی اضطراری حتما بایستی در موازات با کددهی ریموت کنترل انجام شود و عملکرد ریموت یدک کددهی شده توسط تیغه‌ی خام نیز کاملا مانند یک سوئیچ اصلی نخواهد بود.

چگونه متوجه ضعف باتری ریموت شویم

پیشنهاد می‌شود قبل از اینکه شارژ باتری ریموت به صورت کامل به اتمام برسد و دچار درسر و اتلاف وقت شوید حواستان به کم شدن و یا ضعف باتری باشد که در فرصتی مناسب برای تعویض باتری اقدام نمایید. در صورت ضعف باتری ریموت، پشت آمپر خودرو اِروری مبتنی بر کمبود انرژی باتری نشان داده خواهد شد که توصیه می‌گردد به محض دیدن آن باتری را تعویض کنید. در حال حاضر باتری دوراسل از جمله بهترین و باکیفیت ترین باتری های موجود در بازار است.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ریموت بی ام و خودروهای بی ام جایگاه اضطراری موتور بنزینی بازار عرضه سوئیچ و ریموت تعویض باتری ریموت کنترل سازی بی ام شرکت بی ام کد تولید ساخت سوئیچ بی ام و سری سری ایکس ی تولید مرحله ی ی خودرو سری ها درب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۳۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودرو ، جایزه صرفه جویی در مصرف برق


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، سخنگوی صنعت برق گفت: در مصرف برق صرفه‌جویی کنید، خودرو و لوازم خانگی جایزه بگیرید.
مصطفی رجبی مشهدی مدیر عامل شرکت توانیر و سخنگوی صنعت برق گفت: مشترکان بخش خانگی در صورت صرفه‌جویی کردن، می‌توانند علاوه بر دریافت قبض رایگان، در قرعه‌کشی جوایز غیر نقدی هم شرکت کنند.
وی در تشریح این جوایز گفت: پیش بینی شده که ۴۷ میلیون جایزه مختلف مانند خودرو، لوازم خانگی، تجهیزات و کالا‌های دیجیتال به قید قرعه، به مشترکانی که در مصرف برق صرفه جویی کنند، تعلق بگیرد؛ این جوایز بر اساس امتیازی که مشترک در حوزه صرفه‌جویی کسب کند، پرداخت می‌شود.
حمید رضا کریمی فرد مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس هم مهر ماه پارسال اعلام کرد: در بازه زمانی اول خرداد تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ ،  ۲۸۹ هزار و ۸۲۲ قبض مشمول دریافت پاداش صرفه‌جویی شدند و ۵۰ میلیاردتومان پاداش صرفه جویی دریافت کردند. 

 

دیگر خبرها

  • تصمیم‌گیری درخصوص عرضه پژوپارس در شورای رقابت
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • پس از ۳ ماه حاشیه؛ پای پژو پارس به شورای رقابت کشیده شد
  • پای پژو پارس به شورای رقابت کشیده شد
  • حضور پررنگ چری در نمایشگاه خودرو پکن (فیلم)
  • خودروهای مشهور با فروش غافلگیرکننده، از بیتل تا ماتیز و پژو 206 (+عکس)
  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر
  • بزودی، راه اندازی شرکت تولید خودرو نیسان در خرمشهر
  • ویترین تسنیم شماره ۶۵۳/کارگر، رکن جهش تولید است
  • خودرو ، جایزه صرفه جویی در مصرف برق