Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی، از نام‌نویسی دوره‌های آموزشی «کسب و کارهای فرهنگی و خلاق» و «توانمندسازی در موضوع اقتصاد دیجیتال فرهنگ و هنر» خبر داد.

دکتر جعفر محسنی در این رابطه اظهار کرد: عصر دیجیتال و شیوه‌های نوین زندگی، آشنایی با اقتصاد دیجیتال، مدهای کسب و کار در اقتصاد دیجیتال، اول ساندویج بعدا سینما(اشاره به اقتصاد فرهنگ و هنر)، حق مولف و قیمت گذاری به آثار فرهنگی، اقتصاد فرهنگ در ایران، اقتصاد دیجیتال در حوزه فرهنگ و هنر و راهنمای حضور و فعالیت پدیدآورندگان آثار فرهنگی هنری در اقتصاد دیجیتال از محورهای اصلی این دوره آموزشی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین، آشنایی با سبک کارآفرینی و سبک زندگی کارآفرینانه، فرصت‌های مرتبط با کسب و کارهای فرهنگی و خلاق، ایده یابی و ارزیابی ایده و فرصت، تحلیل بازار و رقبا، جذب و به کارگیری منابع و مسائل حقوقی و نهادهای حامی، طراحی مدل کسب و کار و طرح کسب و کار مهم‌ترین محورهای دوره‌ی کسب و کار فرهنگی است.

وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان تا 30 بهمن‌ماه جاری فرصت دارند برای شرکت در این دوره آموزشی از طریق پورتال www.jdrouyesh.ir نام‌نویسی یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 33370431 تماس حاصل کند.

محسنی با بیان اینکه علاقه‌مندان هنگام مراجعه به سایت و ثبت‌نام ‌باید مرکز شماره یک جهاد دانشگاهی(آبرسان) را انتخاب کنند، اظهار کرد: به تمام شرکت کنندگان دوره اعم از مدیران و کارآفرینان فرهنگی هنری، دانشجویان، صاحب کسب و کارهای فرهنگی، هنرمندان، فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و علاقه‌مندان به کسب و کارهای دیجیتال گواهی پایان دوره اعطا خواهد  شد.

به نقل از روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی، این دوره آموزشی با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و با همکاری موسسه ندای وحی، به همت جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی آذربايجان شرقي جهاد دانشگاهی کسب و کارهای فرهنگی اقتصاد دیجیتال آذربایجان شرقی دوره آموزشی کسب و کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۳۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور

 به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، معاون پرورشی دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان در حاشیه این کلاس آموزشی گفت: این دوره آموزشی خبرنویسی با هدف پیشرفت مهارت دانش آموز خبرنگاران جدید و افزایش مهارت آنها در خبر نویسی برگزار شده است.
حسین سرداری با اشاره به اینکه این دوره در دو روز پیش بینی شده افزود: مدرس این دوره سجاد سرداری نیا دانش آموزخبرنگار پانا‌ی مدرسه است که با حضور بیش از ۱۵ خبرنگار دبیرستان برگزار شد.
حسین سرداری گفت: امیدواریم که این دوره باعث پیشرفت دانش آموزان در حوزه‌ی خبر نویسی شود و ما شاهد پیشرفت آنها در این رشته باشیم.

دیگر خبرها

  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد
  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • موزه آذربایجان میزبان اشیای تاریخی موزه ایران باستان در روز موزه
  • برنامه‌های وزارت صمت در حوزه صنایع خلاق موجب جهش تولید می شود
  • انتقال اشیای تاریخی موزه ایران باستان به موزه آذربایجان تبریز
  • واکنش معاون علمی به واگذاری سهام برخی کسب و کارهای دیجیتال
  • خانواده محور بودن برنامه‌های دهه کرامت در آذربایجان شرقی
  • دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور