Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی گفت: شهرستان‌های عجب شیر، آذرشهر سراب و جلفا در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارند.

حجم ویدیو: 4.02M | مدت زمان ویدیو: 00:01:16 دانلود ویدیو

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، علیار راستگو در جلسه قرارگاه طرح شهید سلیمانی، گفت: فرمانداران استان موظفند بر اساس وضعیت هر شهرستان، نسبت به اجرای دقیق محدودیت‌‌های خاص اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه عادی انگاری شرایط توسط مردم، خطرناک است و احتمال افزایش آمار مبتلایان و فوتی‌های کرونا در استان را به دنبال دارد، افزود: رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی تنها راهکار کاهش ابتلا و قطع زنجیره انتقال کرونا تا زمان واکسیناسیون عمومی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه برگزاری هر گونه تجمع غیرضروری در استان ممنوع است، گفت: در صورت بی‌توجهی افراد به رعایت محدودیت‌های کرونایی از طریق قانون با هنجارشکنان و تهدیدکنندگان امنیت و سلامت عمومی برخورد می‌کنیم.

راستگو همچنین خواستار استفاده بیشتر از ظرفیت گروه های موثر، بستر رسانه و اقدامات فرهنگی برای کاهش آمار بیماری کرونا در استان شد.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تبریز کرونا آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۳۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه میلیارد دلار اعتبار برای اجرای طرح انسداد مرزهای شرقی

آفتاب‌‌نیوز :

سرتیپ دوم ستاد حسن مکفی امروز در مراسم نامگذاری اماکن و تاسیسات مجموعه شرکت آب و فاضلاب مشهد به نام شهید «ولی الله فلاحی» اظهار کرد: چهار گروه مهندسی مرز نیروی زمینی ارتش برای اجرای طرح انسداد مرزهای شرقی (افغانستان) وارد منطقه شده‌اند.

فرمانده آماد و پشتیبانی منطقه شمال شرق نیروی زمینی ارتش افزود: طبق اعلام وزیر کشور مبلغ سه میلیارد دلار اعتبار برای اجرای طرح انسداد مرز شرقی (مرز با افغانستان) اختصاص یافته است و اجرای دیوار بتنی چهار متری، سیم خاردار، فنس و جاده اصولی از مواردی است که در بازه زمانی سه ساله اجرا می شود.

مکفی ادامه داد: منطقه شمال شرق استان‌های مازندران، گلستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و سمنان را دربرمی گیرد که عملیات و لجستیک را باید در این استان‌ها اداره کنیم.وی گفت: مرز افغانستان نیز از مهر ۱۳۹۷ به ارتش واگذار شد و در مرز مستقر هستیم.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • سه میلیارد دلار اعتبار برای اجرای طرح انسداد مرزهای شرقی
  • چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان غربی در مهاباد افتتاح شد
  • کشت کلزا در ۳۲۷۰ هکتار از اراضی آذربایجان شرقی
  • افتتاح چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان‌غربی در مهاباد
  • پیش‌بینی بارش رگبار پراکنده باران در آذربایجان‌ شرقی
  • اختصاص بیشترین سهم قیر رایگان استان آذربایجان شرقی به اهر
  • اختصاص بیشترین سهم قیر رایگان آذربایجان شرقی به اهر
  • شروع سال جدید با کاهش نرخ تورم در استان آذربایجان شرقی
  • کاهش تورم نقطه به نقطه فروردین ماه در آذربایجان شرقی