Web Analytics Made Easy - Statcounter

نائب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: سئوال از آذری جهرمی – وزیر ارتباطات- تا دو روز آینده تقدیم هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی می‌شود.

حجت‌الاسلام حسن شجاعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا  اظهار داشت: متاسفانه اقدام وزیر ارتباطات پیرو اقدام رئیس جمهور در استان زنجان بود و این سخنان با وجهه پایتخت شور و شعور حسینی زنجان نه تنها هماهنگی نداشته بلکه در تضاد آن با آن قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: اینکه آقای روحانی در زنجان از قیام ابا عبدالله الحسین (ع) درس قعود و مذاکره گرفتند این شایسته نبود و نباید کسی به خود جرات بدهد که در پایتخت شور و شعور حسینی نسبت به تحریف قیام ابا عبدالله الحسین (ع) اقدام کند.

نماینده مردم ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: هر داور منصفی موضع وزیر ارتباطات را تحریف مکتب امام خمینی (ره) می‌داند، در روزی که پیام مقام معظم رهبری به روسیه ارسال شده پذیرفتنی نیست که فردی این چنین موضع گیری نادرستی کند، ما به این موضوع واکنش نشان خواهیم داد.

نائب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سئوال از وزیر ارتباطات در سامانه ثبت شده و وزیر را به مجلس می‌کشانیم و باید پاسخ بدهد، بیان داشت: این سئوالات در خصوص اظهارات وزیر ارتباطات مطرح است که اولا موضع‌گیری در حوزه سیاست خارجی چه ارتباطی به وزیر ارتباطات دارد؟، دوما چرا وی مکتب امام خمینی (ره) را تحریف کرده و سوما چرا موضعی گرفته است که با موضع مقام معظم رهبری زوایه دارد و موجب تضعیف سیاست خارجی می‌شود.

حجت‌الاسلام شجاعی خاطرنشان کرد: چرا وزیر ارتباطات این موضع را در پایتخت شور و شعور حسینی زنجان گرفته است در حالی که کسی حق ندارد در استان ولایت مکتب امام خمینی (ره) و قیام ابا عبدالله الحسین (ع) تحریف کرده و در مقابل ولایت موضع بگیرد.

وی گفت: در حال جمع‌آوری امضا از سایر نمایندگان در مجلس شورای اسلامی هستیم و تا دو روز آینده سئوال از وزیر ارتباطات تقدیم هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی می‌شود.

لینک کوتاه: asriran.com/003EQw

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی وزیر ارتباطات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۳۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود

احمد وحیدی در حاشیه سفر یک روزه خود به مشهد گفت: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه انتخابیه سراسر کشور آماده شده است.
وزیر کشور گفت: با برگزاری دور دوم انتخابات در ۲۱ اردیبهشت ماه ۴۵ نماینده دیگر به مجلس شورای اسلامی راه می یابند.

وزیر کشور در سفری یک روزه و با هدف شرکت در همایش مناطق آزاد و بازدید از کارخانه‌های احیا شده در خراسان رضوی به مشهد سفر کرده است.

بر اساس اعلام استاندار خراسان رضوی در ابتدای فعالیت دولت سیزدهم ۸۹۰ واحد تولیدی راکد در این استان شناسایی شد که در حال حاضر ۳۰۸ واحد تولیدی از این تعداد احیا شده و ۳۵ واحد در شرف احیا هستند.

همچنین افزون بر ۵۰۰ واحد اقتصادی نیز غیر قابل احیا در استان خراسان رضوی اعلام شده اند که باید وضعیت آنان تعیین تکلیف گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • موضع تازه وزیر دفاع آمریکا درباره عملیات ایران علیه اسرائیل
  • ایران تنها کشوری است که با تمام قدرت علیه اسرائیل ایستاده است
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود
  • نامه وزیر دفاع به قالیباف
  • پیام وزیر دفاع ایران به محمدباقر قالیباف+ جزئیات
  • پیام تشکر وزیر دفاع از مجلس شورای اسلامی