Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد ابراهیمی روز شنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: با توجه به روند افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در شهر بندرریگ، نشستی در مرکز خدمات جامع سلامت امام محمدباقر (ع) با حوزه مقاومت بسیج این بندر برگزار و مقررشد برای کنترل تردد بیماران مثبت قطعی و ممانعت جدی از حضور آنان در مکان‌های عمومی، فرماندهی بسیج همکاری تنگاتنگی با ماموران کادر درمانی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت. در این جلسه تصمیم گرفته شد، کادر بسیج ضمن افزایش تعداد بازدیدهای اصناف در مورد رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، الزام استفاده از ماسک و آموزش با کادر درمانی همکاری و اقدام کنند.

ابراهیمی افزود: در صورت مشاهده تخلفات احتمالی صنوف، برای برخوردهای قانونی توسط مرکز خدمات جامع سلامت امام محمد باقر (ع) بسیج همکاری و اقدام خواهد کرد.

وی گفت: توجه ویژه به موضوع ورود و خروج موتورلنج‌ها و نظارت کامل بر نحوه تخلیه کالاها در محل اسکله گمرک که باعث ایجاد تجمع کارگری می‌شود، در دستور کار قرار گرفته است.

سرپرست مرکز خدمات جامع سلامت بندرریگ بیان کرد: توجه جدی به  ممانعت از تجمع‌ها بیش از حد در زمان تشییع و مراسم اموات در آرامستان شهر از دیگر تصمیم‌های اتخاذشده در جلسه با اعضای بسیج بود که اجرایی خواهد شد.

بندرریگ از توابع شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا بوشهر خود مراقبتی قرنطینه گناوه بندرریگ بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا بوشهر خود مراقبتی ویروس کرونا بوشهر خود مراقبتی قرنطینه گناوه بندرریگ بهداشت و سلامت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۴۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید ملک مکان، شهید شاخص بسیج هنرمندان فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، قصه زندگی شهید غلامعباس ملک مکان قطره‌ای از دریای بیکران معرفت شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس است.

مدافع وطنی که با همکاری شهید آوینی با تولید مستندی به ظلمِ و روزگویی‌های خان‌های به جا مانده از دوران پهلوی پایان داد.
شهید غلامعباس ملک مکان یکی از ۲۰۵ شهید سرافراز شهرستان بوانات است که در سال ۱۳۲۸ به دنیا آمد و در سال ۱۳۶۱ در آبادان به شهادت رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • فراهم شدن امکان حضور دانشجویان و بیماران غیرایرانی برای تحصیل و درمان در مشهد
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • مرکز جامع پیشگیری ، کنترل و بیماریهای غیر واگیر  در مرکز خدمات جامع سلامت گلها راه اندازی شد
  • چگونگی خدمات‌دهی به بیماران در زمان قطع سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک بیمه سلامت
  • بدون همکاری شهروندان معضل سگ‌های ولگرد حل نمی‌شود
  • شهید ملک مکان، شهید شاخص بسیج هنرمندان فارس
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی