Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی گفت : جرائم واحدهای بدهکار به صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک بخشیده می شود .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، سیاوش وحدت گفت : تداوم تحریم‌ها ، شیوع ویروس کرونا و همچنین برخی مشکلات اقتصادی داخلی دشواری‌هایی را در یک سال گذشته برای صاحبان کسب‌وکارها رقم زده که باید در این شرایط سخت گام‌هایی برای حمایت از تولیدکنندگان و سرمایه گذاران برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : در همین راستا اقدامات ویژه ای برای مشتریان صندوق ضمانت سرمایه گذاری و صنعتگران و تولیدکنندگان در نظر گرفته شده که در مورد نخست، اگر بدهکاران صندوق بتوانند اصل بدهی خود را تا پایان سال پرداخت کنند، جرائم آنان شامل بخشودگی گردیده و بدهی آنها با نرخ 14 درصد سالیانه محاسبه خواهد شد.

همچنین وحدت اظهار داشت : انواع ضمانتنامه پیمانکاری یا قراردادی ( از جمله ضمانتنامه شرکت در مناقصه ، پیش پرداخت و حسن انجام کار ) بدون سپرده ودیعه ، با حداقل وثیقه و 50 درصد تخفیف در نرخ های کارمزد برای صنایع کوچک ، صادر خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی گفت : امتیازات ویژه برای شرکتهای دانش بنیان و شرکت های صادرات محور در حوزه صنایع کوچک فراهم می شود که می توانند با مراجعه به صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک از انواع خدمات آن از جمله صدور ضمانتنامه های اعتباری و ضمانتنامه های پیمانکاری با شرایط آسان به ویژه در بخش وثایق ، استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد : با اصلاح برخی قوانین و مقررات جاری ، صندوق های پژوهش  _فناوری و همچنین سایر صندوق های وابسته به دانشگاه ها ، پارک های علم و فناوری و همه صندوق‌هایی که به واسطه قانون برای کمک و حمایت از فعالیت‌های تولید، صنعتی و غیره شکل گرفته نیز می‌توانند از خدمات صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک استفاده کنند.

سیاوش وحدت تاکید کرد : نماینده صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع وکوچک در استانها ، معاونت صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی استان می باشد که صنایع کوچک استان جهت استفاده از خدمات این صندوق میتوانند به شرکت شهرکهای صنعتی مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سرمایه گذاری جرائم بدهکار بخشودگی صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۴۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گیلان قطب صنایع غذایی در کشور

به گزارش خبرنگار مهر، تیمور پورحیدری بعد از ظهر سه شنبه در حاشیه افتتاح یک شرکت غذایی اظهار کرد: نخستین طرح صنعتی گیلان در سال جهش تولید امروز به بهره برداری رسید.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه این استان در تولید و فرآوری صنایع غذایی در سطح کشور سرآمد است، افزود: استان گیلان را می توان به عنوان یکی از قطب های صنایع غذایی کشور نام برد.

وی با اشاره به افتتاحیه امروز و سرمایه گذاری ۳۲۰ میلیارد ریالی ادامه داد:: این واحد صنعتی در فاز اول تولید انواع آبمیوه توانسته است زمینه اشتغال مستقیم افزون بر ۲۰ نفر از جوانان گیلانی را فراهم آورد.

مدیرکل صمت گیلان ضمن تحسین سرمایه گذاری انجام شده توسط بخش خصوصی تصریح کرد: این سرمایه گذاری نشان از مشارکت مردم در راستای تحقق شعار سال و عمل به فرمان مقام معظم رهبری می باشد که کاملاً مورد حمایت است.

کد خبر 6093396

دیگر خبرها

  • گیلان قطب صنایع غذایی در کشور
  • جهش تولیدات صنعتی با کمک بخش نخبگانی از طریق تقویت حضور دانش‌بنیان‌ها در صنایع بزرگ
  • صنایع پیشرفته برای صادرات تامین مالی می‌شوند
  • ریسک‌های سیاسی بازرگانان پوشش داده می‌شود
  • شناسایی ۵۰۵ خوشه صنعتی در سطح کشور
  • ارایه تسهیلات ارزان به شرکت‌های دانش بنیان صادرات محور
  • تفاهم‌نامه همکاری صندوق‌های حمایت از صنایع پیشرفته و ضمانت صادرات امضا شد
  • تفاهم‌نامه همکاری مشترک صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و صندوق ضمانت صادرات امضا شد
  • افزایش ۲۰۰ میلیون یورویی سرمایه صندوق ضمانت صادرات
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی