Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشریه اکیپ مصدومیت اخیر نیمار و از دست دادن بازی رفت برابر بارسا را به سوژه حمله خود علیه ستاره برزیلی تبدیل کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نیمار در جریان دیدار چهارشنبه شب پاری سن ژرمن برابر کان در جام حذفی پس از اینکه بارها روی خطا شد، دچار مصدومیت شد و زمین مسابقه را ترک کرد. شدت مصدومیت نیمار به وضوح مشخص بود و از همان لحظه نگرانی هایی راجع به اینکه آیا فوق ستاره برزیلی به موقع برای بازی برابر بارسا در هفته آینده در چارچوب چمپیونزلیگ آماده خواهد شد یا خیر، به وجود آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکیپ در ابتدا گزارش کرد که نیمار به طور قطع به بازی روز سه شنبه برابر بارسا در لیگ قهرمانان نخواهد رسید و باشگاه PSG نیز چند ساعت بعد تایید کرد که نیمار حداقل چهار هفته به دلیل مصدومیت عضله ران از میادین به دور خواهد بود.

 

این اولین بار نیست که نیمار در مقطعی حساس و در آستانه یک جدال بزرگ مصدوم می شود. او بین سال های ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۹ پی اس جی را در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان تنها گذاشت و مصدومیت های او منجر به حذف تیم پاریسی از لیگ قهرمانان شد. فصل گذشته که او مصدوم نشد، پی اس جی توانست تا فینال رقابت ها نیز بالا برود و سپس با شکست از بایرن به نایب قهرمانی رضایت داد.

 

تیتر یک امروز نشریه اکیپ با عنوان:

« دام شیشه ای»

اشاره به مصدومیت های متعدد نیمار در فصول گذشته دارد.

تصاویری از مصدومیت های قبلی ستاره برزیلی نیز روی جلد کار شده و غیبت او برابر بارسلونا را ضایعه بزرگی برای پی اس جی دانسته اند.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پاری سن ژرمن نیمار پاری سن ژرمن نیمار محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تراکتورسازی تیم ملی ایران مهدی طارمی تیم ملی فوتبال ایران سپاهان کارلوس کی روش علی کریمی کریستیانو رونالدو ستاره برزیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۴۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق با فلومیننزه: ستاره چلسی در راه برزیل

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد فعلی سیلوا با چلسی در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و این بازیکن دیگر تمایلی به حضور در سطح اول فوتبال اروپا ندارد و امیدوار است که بتواند فوتبالش را در کشور خودش به پایان برساند.

چند باشگاه برزیلی امیدوار بودند که بتوانند این ستاره چلسی را به عنوان بازیکن آزاد را به صورت رایگان در پایان فصل لیگ برتر انگلیس به خدمت بگیرند و حالا سایت گل خبر داده است که فلومیننزه با او به توافق شفاهی رسیده است.

این بازیکن به مدیران این باشگاه وعده داده است که در پایان فصل و در تاریخ ۳۰ ژوئن پس از پایان مهلت قراردادش با آبی‌های لندن به صورت رسمی به این باشگاه ملحق خواهد شد و از فصل آینده با پیراهن این تیم به میدان خواهد رفت.

سیلوا پس از شکست چلسی در نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی برابر منچسترسیتی به صورت رسمی اعلام کرد که تصمیمش را برای آینده گرفته اما جزئیاتی درباره این موضوع منتشر نکرد و حالا رسانه‌های برزیلی و انگلیسی فاش کردند که او در یک قدمی بازگشت به برزیل قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ستاره بارسا مسی را حذف کرد و به سیتی پیام داد!‏
  • آینده مبهم ستاره بارسا: دی‌زربی هم او را نمی‌خواهد
  • افشاگری ستاره چلسی: 6 ماه با درد بازی کردم
  • قطعی: ستاره ایتالیایی یورو را از دست داد
  • ورود PSG: رقابت با آرسنال و سیتی برای ستاره برزیلی
  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • حیرت نیمار از عجیب ترین موقعیت سوزی سال (+عکس)
  • اخراج بی‌رحمانه ابراهیمی از بازی مهم(عکس)
  • توافق با فلومیننزه: ستاره چلسی در راه برزیل
  • «سیلوا» غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور