Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌اله غلامی روز شنبه در جلسه ستاد سفر استان اصفهان اظهار کرد: امسال برنامه‌ریزی برای سفرهای نوروز ۱۴۰۰ تحت شرایط ویژه، محدود و با رعایت موازین بهداشتی برنامه‌ریزی می‌شود.
وی با بیان اینکه در این شرایط سفر به استان اصفهان با رزرو قبلی امکان‌پذیر خواهد بود، افزود: امکان پذیرش مسافر از شهرهای قرمز و نارنجی وجود ندارد و امکان مسافرت به این شهرها وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان ادامه داد: همچنین در ایام ‌نوروز هر استان یا شهری که در وضعیت قرمز یا نارنجی قرار گرفت، ممنوعیت سفر به اصفهانخواهد داشت و پیش فروش بلیط و رزرو قبلی مسافر آن شهر نیز منتفی می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: پذیرش مسافر توسط هتل‌ها، مهمانپذیرها و مهمانسراهای دستگاه‌های دولتی با ظرفیت محدود و دریافت گواهی ایمن از بهداشت امکان‌پذیر خواهد بود.
غلامی اضافه کرد: در خصوص کمپ‌ها بسته به نظر شهرداری اصفهان و با تایید مکان‌ از طرف بهداشت استان و همچنین در خصوص ظرفیت برخی مدارس تازه‌ساز که از نظر بهداشتی امکانات بسیار خوبی را می‌توانند برای مسافر فراهم کنند نیز با بررسی آموزش و پرورش و تایید مکان توسط بهداشت در جلسه بعدی تصمی‌گیری خواهد شد.
وی اضافه کرد: همچنین بوم‌گردهای استان اصفهان نیز موظف هستند با معرفی مراکز و ظرفیت‌های بهداشتی خود به سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و دریافت تایید بهداشت نسبت به جذب مسافر اقدام کنند.
معاون استاندار اصفهان گفت: مرکز بهداشت استان نیز تا دهم اسفند وضعیت مراکزی که برای سفرهای نوروزی لازم است تاییدیه و گواهی ایمن دریافت کنند را مشخص خواهد کرد تا بر اساس تعداد مکان و ظرفیت نهایی اقدام به جذب مسافر شود.‌
وی در خصوص کنترل مبادی ورودی سفر اظهار کرد: امسال نیز ارتش، سپاه، بسیج، هلال احمر و بهداشت با بهره‌گیری از ظرفیت فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها، در این خصوص اقدام ‌خواهند کرد.
غلامی ادامه داد: همچنین کنترل ورودی به استان در پایانه‌ها، راه آهن و فرودگاه‌ انجام خواهد شد و امکان جذب مسافر از شهرهای قرمز منتفی خواهد بود.
وی تاکید کرد: رسانه‌ها و صدا و سیمای استان در خصوص ظرفیت‌ها و شرایط سفر امسال لازم است اطلاع رسانی مناسبی از ۱۵ اسفند از طریق زیرنویس در شبکه‌های سراسری و استانی و همچنین انجام مصاحبه با مسوولان سفر استان، داشته باشند.

ستاد سفر روز شنبه با هدف بررسی چگونگی و نحوه برنامه‌ریزی برای سفرهای نوروزی به ریاست حجت اله غلامی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان برگزار شد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در باره آخرین وضعیت شیوع کرونا در این منطقه به ایرنا گفت: میزان بستری بیماران دارای علائم کرونا در بیمارستان‌های استان نسبت به اوائل بهمن حدود ۱۵ درصد رشد یافت و با خیز ملایم در حال افزایش است.

آرش نجیمی افزود: تعداد بیماران دارای علائم کرونا بستری شده در بیمارستان های استان تا دهه نخست بهمن امسال کمتر از ۴۰۰ نفر بود اما پس از آن روند افزایشی به خود گرفت و در زمان حاضر دست کم به ۴۵۰ نفر رسیده است.

وی به رنگ بندی جدید شهرستان های استان اصفهان از بیست و پنجم بهمن اشاره و اضافه کرد: در رنگ بندی جدید، ۲ شهرستان اردستان و نطنز در وضعیت نارنجی (پر خطر)، ۱۴ شهرستان در وضعیت زرد (خطر متوسط) و هشت شهرستان در وضعیت آبی (کم خطر) قرار دارد.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به اینکه هفته قبل فقط یک شهرستان در وضعیت نارنجی قرار داشت، خاطرنشان کرد: این هفته تعداد شهرستان های نارنجی و زرد در استان اصفهان افزایش و آبی، کاهش یافت.

برچسب‌ها مسافرت اصفهان استانداری اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مسافرت اصفهان استانداری اصفهان مسافرت اصفهان استانداری اصفهان اخبار کنکور استان اصفهان برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۴۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت‌های تاثیرگذاری برای حل مشکل آب اصفهان در حال انجام است

رئیس شورای اسلامی شهرستان اصفهان گفت: فعالیت‌های بزرگ و تاثیرگذاری در راستای حل معضلات استان، به ویژه مسئله آب صورت گرفته است و اعتباراتی از سمت شهرداری برای حل این مشکل اختصاص داده شده و امیدواریم زودتر از زمان مقرر این مشکل رفع شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مجید نادرالاصلی امروز_ پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت_ در جلسه همایش شورای اسلامی شهری و روستایی شهرستان اصفهان با بیان اینکه برای برگزاری این همایش و دورهمی بیش از یک‌ماه تلاش شده است، اظهار کرد: در طول سال تلاش اعضای شوراها بر این است که در آن حوزه‌هایی که مربوط به اصفهان است، بتوانیم در خصوص مشکلات و مسائل مختلف، طرح موضوع انجام شده و مصوبه‌ها پیگیری شود.

وی با اشاره به اینکه بزرگترین افتخار اعضای شوراهای شهر و روستا نمایندگی مردم است، افزود: سعی داشتیم با استفاده از حیات طیبه‌ای که خدا اهدا کرده است، با فشار، سختی‌ها و موانع موجود غلبه کرده و به رفع مشکلات و حل مسائل مردم بپردازیم.

رئیس شورای اسلامی شهرستان اصفهان در خصوص چالش آب در اصفهان با بیان اینکه به دنبال پیگیری مسائل مربوط به آب اصفهان هستیم، عنوان کرد: نزدیک ۲۵ سال است که آب اصفهان را به بهانه‌های مختلف از شهرستان خارج کردند و با ارائه طرح تونل سوم قصد جبران آن را داشتند، با این وجود تونل تأسیس شد، ولی سدی برای آن ساخته نشد.

نادرالاصلی با بیان اینکه آب دریاها مناسب استفاده عموم مردم نیست، چرا که بهره‌برداری آن برای صنایع خواهد بود، ادامه داد: ۱۷۰ میلیون متر مکعب آب مورد انتقال قرار گرفت که فاز اول آن، ۷۰ میلیون متر مکعب است، همچنین بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان توسط صنایع برای این آب هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه مشکل آب در اصفهان به حدی رسید که مقام معظم رهبری و رئیس جمهور در سخنان خود مشکل اصلی استان را مشکل آب بیان کردند، خاطرنشان کرد: فعالیت‌های بزرگ و تأثیرگذاری در راستای حل معضلات استان به ویژه مسئله آب صورت گرفته است و اعتباراتی از سمت شهرداری برای حل این مشکل اختصاص داده شده و امیدواریم زودتر از زمان مقرر این مشکل رفع شود.

رئیس شورای اسلامی شهرستان اصفهان با تاکید بر اینکه مردم دغدغه‌مند اصفهان نسبت به مسئله آب نگران هستند، اضافه کرد: زیرساخت‌های سامانه تأمین آب شرب حلقه اصفهان بزرگ که علاوه بر انتقال آب، آن را تصفیه می‌کند، انجام شده است، اما در فاز اول نیمه‌کاره ماند، همچنین لوله‌گذاری ۵۳۰ کیلومتر لوله ۲۰۰۰ از دو مسیر کمشچه و ورزنه به سمت سیرجان در ۱۸ ماه انجام شده که در دنیای فنی بی‌سابقه است.

کد خبر 750159

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های تاثیرگذاری برای حل مشکل آب اصفهان در حال انجام است
  • مدیران شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات استانی و ملی باشند
  • تکیه خاتون آبادی؛ محور دومین رویداد تکیه گرد
  • چالش حضور برنامه‌ریزی نشده اتباع خارجی در پردیس
  • متقاضیان خودرو‌های خارجی بخوانند؛ زمان دقیق عرضه خودرو‌های برقی
  • برنامه ریزی برای تولید سوخت حاصل از زباله در شهر تبریز
  • مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات باشند
  • سکونت ۵۰ درصد از اتباع کشور در استان تهران
  • «کوه نور» ظرفیت جدید تفریح شهر زندگی است/ میزبانی از ۹ هیئت خارجی در هفته فرهنگی اصفهان
  • وضعیت اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای لرستان هر چه سریع‌تر مشخص شود