Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@22:42:41 GMT

قصرقند سیستان و بلوچستان گرمترین شهر کشور شد

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۹۴۴۷۲

قصرقند سیستان و بلوچستان گرمترین شهر کشور شد

محمود دیانتی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: پس از قصرقند شهر «لامرد» در استان فارس و «راسک» در جنوب شرق سیستان و بلوچستان به ترتیب با دماهای ۳۱ و ۳۰.۷ درجه سلسیوس دومین و سومین شهرهای گرم کشور بوده است.
وی افزود: در شبانه روز گذشته دمای چهار شهر سیستان و بلوچستان به بیش‌از ۳۰ درجه سلسیوس رسیده که انتظار می‌رود این شرایط بویژه برای شهرستان‌های جنوبی استان ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون فنی و شبکه ایستگاه‌های هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: بر اساس آخرین خروجی نقشه‌های پیش‌یابی و مدل‌های جوی دمای هوا در زاهدان و شمال استان از فردا کاهش می‌یابد و انتظار می‌رود در مناطق سردسیر یخبندان شبانه روی دهد.
وی گفت: در شبانه روز گذشته بیشینه سرعت وزش باد در زاهدان به ۴۳ کیلومتر بر ساعت رسید اما سبب خیزش گردوخاک نشد و تأثیری بر شعاع دید افقی نداشت.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان قصرقند سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان قصرقند سازمان هواشناسی سیستان و بلوچستان قصرقند سازمان هواشناسی اخبار کنکور سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۴۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستان و بلوچستان پتانسیل‌های فراوانی در زمینه‌های تولیدی و اقتصادی دارد

احمد وحیدی در حاشیه بازدید از غرفه استان سیستان و بلوچستان در نمایشگاه ایران اکسپو با اشاره به ظرفیت معادن استان اظهار داشت: معادن بی‌نظیر استان سیستان و بلوچستان از جمله معدن جانجا می‌تواند یکی از مهمترین عوامل توسعه این استان باشد.

وی تاکید کرد: ظرفیت حوزه شیلات استان بی‌نظیر است و ما بیشترین حجم صید و صیادی را در شهرستان‌های کنارک و چابهار استان سیستان و بلوچستان داریم.

وزیر کشور تصریح کرد: اقدامات مناسبی در زمینه تولید در حوزه‌های مختلف از جمله نهاده‌های دامی در استان سیستان و بلوچستان انجام شده است.

وی به ظرفیت میوه‌های گرمسیری در استان سیستان و بلوچستان اشاره کرد و افزود: در زمینه تولیدات خرما می‌توان به صورت ویژه در این منطقه از کشور اقدام کرد، همچنین در زمینه تولید میوه‌های گرمسیری نیز باید اقدامات موثرتری صورت بگیرد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بندر چابهار در آینده نزدیک یک بندر ریل پایه خواهد شد
  • اصفهان پایان هفته بارانی است
  • اصفهان پایان هفته بارانی است/ افزایش ۳ درجه‌ای دما
  • سیستان و بلوچستان پتانسیل‌های فراوانی در زمینه‌های تولیدی و اقتصادی دارد
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به ۱۴۰۲
  • رشد 30 درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به 1402
  • روند افزایشی دما در خراسان جنوبی / تضعیف سامانه بارشی در استان
  • آسمانی پایدار و آفتابی تا اواسط هفته در گیلان
  • پایداری هوای استان اردبیل