Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا فرید مرادیان روز شنبه در آیین افتتاحیه مرکز فیزیو تراپی هلال احمر بروجرد افزود: تاکنون برای شارژ انبارهای هلال احمر کشور ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه شده که کافی نیست.

وی اظهار داشت: امکانات هلال احمر لرستان با توجه به حادثه خیز بودن این منطقه کافی نیست و باید کم و کاستی ها رفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاونت درمان جمعیت هلال احمر کشور گفت: هلال احمر ۲۰۰ مرکز فیزیو تراپی در کشور دارد که برخی از این مراکز دارای امکانات فوق العاده است.

مرادیان بیان کرد: داروخانه هلال احمر لرستان با پیگیری های لازم در کمیسیون ماده ۲۰ در دانشگاه علوم پزشکی لرستان مجوز گرفت و دستور ویژه ای از وزیر بهداشت گرفتیم و مجوز لازم صادر شده است.

وی اظهار داشت: همه امکانات داخلی داروخانه آماده است و منتظر صدور مجوز کمیسیون ماده ۲۰ سازمان غذا و دارو هستیم که نمایندگان مجلس پیگیری کنند تا زودتر به نتیجه برسد.
وی با اشاره به اینکه داروخانه هلال احمر لرستان به زودی افتتاح می شود، گفت: اکثر موانع پیش رو برای افتتاح داروخانه هلال احمر رفع شده است.

معاون درمان هلال احمر کشور گفت: بروجرد ستاره درخشان فرهنگ و هنر ایران زمین است و شبیه اقیانوسی است که گوهر های بسیاری دارد، آیت الله بروجردی(ره) ستاره پرفروغ این سرزمین است، اوج اندیشه دینی و فلسفه و کلام است باید از بزرگان بروجرد برای کل دنیا الگو سازی کنیم.
مرادیان افزود: امیدواریم جوانان به این الگوها توجه ویژه داشته باشند و استفاده کنند باید با کوشش و تلاش از آنان الگویی منطقی و بزرگ بسازیم.
به گزارش خبرنگار ایرنا مرکز فیزیو تراپی هلال احمر بروجرد امروز شنبه با حضور مرادیان معاونت درمان هلال احمر کشور و عباس گودرزی نماینده مجلس و فرماندار بروجرد و مدیرعامل هلال احمر لرستان به بهره برداری رسید.

برچسب‌ها بروجرد لرستان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجرد لرستان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران بروجرد لرستان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اخبار کنکور هلال احمر لرستان هلال احمر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۴۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، صبح دوشنبه طی مراسمی مراسم کلنگ‌زنی و آغاز عملیات پروژه آبرسانی به ۶ روستای شهرستان درمیان به همت خیرین جمعیت هلال احمر استان تهران ظهر امروز در این شهرستان برگزار شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان‌های تهران و خراسان‌جنوبی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان جنوبی، فرماندار درمیان و مسؤولان شهرستان و تعدادی از خیرین و حامیان جمعیت هلال احمر استان تهران میهمانان این مراسم بودند.

حامیان و خیرین جمعیت هلال احمر استان تهران در بدو ورود به شهرستان درمیان، از پایگاه امداد و نجات شهرستان بازدید کردند.

میهمانان مراسم سپس برای کلنگ زنی و آغاز عملیات پروژه آبرسانی به روستاهای محروم شهرستان درمیان به روستای قیک سفر کردند.

گفتنی است؛ خیرین در طرح نذر ملی خدمت، با همکاری جمعیت هلال احمر استان تهران ۲۹۷ انشعاب لوله آب را برای ۶ روستای محروم شهرستان درمیان تهیه و تحویل داده‌اند.

کد خبر 6092073

دیگر خبرها

  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه‌های هلال احمر اردبیل
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه های هلال احمر اردبیل
  • امدادرسانی به ۵۱۱ نفر در سیل خراسان جنوبی
  • امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در سیل و آب‌گرفتگی ۱۲ استان
  • امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۱۲ استان