Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید حشمت الله صمیمی دوست روز شنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: حمایت دولت از تولید، اشتغال و کارآفرینی در سال جهش تولید همه جانبه است. 

وی افزود: فراهم شدن زیرساخت های لازم از جمله آب، برق، گاز و جاده دسترسی برای واحدهای تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اجرای مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید این استان الزامی بوده و تاکنون نیز افزون بر ۹۲ درصد آنها برای هر ۲ بخش دولتی و خصوصی استان محقق شده است. 

صمیمی دوست با اشاره به دوسویه بودن مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کهگیلویه و بویراحمد، عنوان کرد: باید سرمایه گذاران این استان نیز برای اجرای هر چه بهتر آنها به تعهدات خود عمل کنند. 

وی ابراز داشت: واحدهای تولیدی راکد کهگیلویه و بویراحمد باید در هر شرایطی فعال شده و به چرخه تولید بازگردند و هیچگونه بهانه یا توجیهی نیز در این زمینه پذیرفتنی نیست. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستگاه های اجرایی مرتبط و بانک های عامل استان همکاری و مشارکت لازم برای تحقق مطلوبتر این امر مهم را انجام دهند. 

صمیمی دوست اظهار داشت: یکی از نتایج مثبت برگزاری نشست های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کهگیلویه و بویراحمد در کنار کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری این استان روند نزولی نرخ بیکاری استان در پنج سال اخیر بوده است.  

وی افزود: نرخ بیکاری کهگیلویه و بویراحمد از ۱۷.۷ درصد در سال ۱۳۹۴ به ۱۰.۸ درصد در سال ۱۳۹۸ رسیده و ۶.۹ درصد کاهش یافته است.  

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برگزاری نشست های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید این استان هدفمند بوده و لازم است که دستگاه های اجرایی مرتبط و بانک های عامل استان نیز برای اجرای مصوبات آن تلاش و همت داشته باشند و بخش خصوصی نیز به تعهدات خود عمل کند. 

صمیمی دوست عنوان کرد: آن دسته از واحدهای تولیدی راکد کهگیلویه و بویراحمد که بر اثر تحریم های ظالمانه دشمنان، شرایط اقتصادی کشور و شیوع بیماری کرونا دچار خسارت شده و هم اینک قصد احیا و راه اندازی مجدد دارند بر اساس بخشنامه رییس حمهوری به ستاد ملی تسهیل و رفع موانع تولید می توانند تا پایان سال ۱۴۰۰، تنها برای یکبار و به مدت یک سال اقدام به تقسیط یا استمهال مالیات معوق خود کنند.  

وی ابراز داشت: این اقدام دولت گامی مهم برای کمک به رونق روزافزون تولید، اشتغال و کارآفرینی در کشور و کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود. 

مسائل و مشکلات ۱۷ طرح و واحد صنعتی راکد کهگیلویه و بویراحمد در این نشست بررسی شد. 

درخواست متقاضیان برای دریافت تسهیلات برنامه ملی تولید و اشتغال شامل ۵۸ میلیارد ریال به منظور بازسازی و نوسازی ۱۷ واحد صنفی از محل تبصره ماده ۱۸ و ۱۷۵ میلیارد ریال برای سه طرح نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد نیز در این نشست مورد بررسی قرار گرفت. 

برچسب‌ها تسهیلات بانکی رونق تولید کهگیلویه و بویراحمد جهش تولید یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی رونق تولید کهگیلویه و بویراحمد تسهیلات بانکی رونق تولید کهگیلویه و بویراحمد جهش تولید یاسوج اخبار کنکور ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تولید کهگیلویه و بویراحمد واحدهای تولیدی صمیمی دوست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۴۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پشت پرده کاهش اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان
  • ارایه تسهیلات به واحدهای تولیدی خراسان رضوی متوقف شده است
  • نگاه نوآورانه واحدهای تولیدی برای ورود به عرصه رقابت خارجی
  • شرکت‌های بزرگ نیاز خود را از داخل استان کرمان تهیه نمی‌کنند
  • استقرار ۱۴۵ خانه بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی استان زنجان‌
  • صادرات بیش از ۳۳۲ هزار تن کالای غیرنفتی از کهگیلویه و بویراحمد طی یک‌ماه
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد