Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع خبری در افغانستان از وقوع آتش سوزی گسترده در گمرک مرزی این کشور و افغانستان خبر می‎دهند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  آتش سوزی گسترده در گمرک «اسلام قلعه» افغانستان در مرز با ایران، لحظه به لحظه گسترده‌تر می‌شود.

 «سید وحید قتالی»، والی هرات با تایید خبر آتش سوزی گسترده در گمرک اسلام قلعه، گفت «این آتش سوزی هر لحظه گسترده‌تر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

به گفته وی، «به دلیل نبود امکانات لازم برای خاموش کردن این آتش سوزی از ایران کمک خواسته شده است.»

براساس گزارش ها، ده‌ها تانکر گاز و نفت در این گمرک منفجر شدند.

هنوز گزارشی از تلفات جانی این حادثه اعلام نشده است، اما پیش بینی‌ها از خسارات بر اثر این آتش سوزی حکایت دارند.

شرکت برق افغانستان نیز اعلام کرد که به دلیل آتش سوزی در اسلام قلعه هرات، برق وارداتی ایران به این ولایت قطع شده است. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: انفجار ، تانکر ، قلعه ، افغانستان ، هرات ، گمرک

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: انفجار تانکر قلعه افغانستان هرات گمرک آتش سوزی گسترده در گمرک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۵۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه تجارت و مراودات مرزی از سیاست‌های دولت سیزدهم است

فرماندار ماکو با اشاره به دیدار خود با هیئت ترکیه در خصوص گمرک گوربولاق این کشور گفت: در این نشست درخواست کردیم تا تردد کامیون‌های معطل شده در دو سوی مرز با افزایش نیروها و امکانات تسهیل شود.

نادر کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی با اشاره به دیدار خود با هیئت ترکیه و رئیس اداره مدیریت مرزی این کشور در خصوص بررسی مسائل و مشکلات مرزی اظهار کرد: با توجه به سیاست‌های دولت سیزدهم و پییگری‌های استاندار آذربایجان‌غربی و دیدار اخیر با استاندار وان ارتقا سطح روابط دو کشور در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: توجه به توسعه تجارت و مراودات مرزی و تسهیل ترددهای مرزی از جمله سیاست‌هایی است که پیگیری می‌شود.

فرماندار ماکو با اشاره به کندی تردد در گمرک بازرگان گفت: عملیات ساختمانی در گمرک گوربولاق ترکیه موجب ایجاد مشکل برای مسافران و خودروهای باری شده است.

کاظمی با اشاره به اینکه بازرگان بزرگ‌ترین گمرک زمینی کشور بوده و سالانه بیش از یک میلیون نفر مسافر از این گمرک تردد می‌کنند، تصریح کرد: در این نشست درخواست کردیم تا تردد کامیون‌های معطل شده در دو سوی مرز با افزایش نیروها و امکانات تسهیل شود.

وی مدیریت سیل در نواحی مرزی را نیز یکی از محورهای این دیدار بیان کرد و ادامه داد: سیل روستای سوریک یکی از موارد مورد بحث دیگر بود که دیواره مرزی ترکیه عامل آن تشخیص داده شده است که در این جلسه مطرح شد.

کاظمی عنوان کرد: به طرف مقابل گفته شد که در چندین نقطه از دیواره مرزی ترکیه آبراهه‌هایی برای پیشگیری از وقوع سیل پیش‌بینی شود.

کد خبر 749206

دیگر خبرها

  • کریدور ریلی خواف هرات گرفتار تحریم‌ های داخلی است
  • راه‌آهن: قطار ترانزیتی افغانستان مجوز گمرک را ندارد
  • تکذیب مسدود شدن گذرگاه های فراه و نیمروز
  • ایران حمله تروریستی هرات را محکوم کرد
  • مسائل مرزی میان دو کشور ایران و ترکیه بررسی شد
  • توسعه تجارت و مراودات مرزی از سیاست‌های دولت سیزدهم است
  • کریدور ریلی خواف - هرات، گرفتار تحریم‌های داخلی است
  • بررسی مسائل مرزی میان دو کشور ایران و ترکیه در مرز‌های شمال استان آذربایجان غربی 
  • طالبان هیچ‌گونه قاعده و قانونی در حوزه مرزبانی ندارد
  • لحظه هولناک انفجار زودپز در صورت یک مرد (فیلم)