Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - روند ابتلا به کرونا در استان گلستان در هفته‌های اخیر افزایشی بوده و تعداد بیماران بستری در مراکز درمانی استان بیشتر از روزهای قبل شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  گرگان ، آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان نشان از سیر صعودی موارد ابتلا و بستری دارد. در هفته‌های اخیر با کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ساده انگاری برخی شهروندان آمارها دوباره افزایشی شده است و تعداد بستری شدگان هم افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند روند ابتلا و بستری در گلستان همچنان سینوسی است اما مسئولان بهداشت و درمان استان هشدارهای جدی درباره اوج گیری دوباره بیماری داده اند.

آخرین تغییرات رنگ بندی کرونایی در استان گلستان نشان از تغییر وضعیت در برخی شهرها از جمله گرگان دارد. تا اواخر هفته قبل وضعیت کردکوی و بندرگز در حالت هشدار و نارنجی بود اما اکنون کردکوی از حالت نارنجی خارج شده و به وضعیت زرد درآمده است.

در عین حال شهرستان‌های گرگان و علی آبادکتول هم وضعیت نارنجی پیدا کردند و اکنون سه شهرستان در حالت هشدار و در آستانه قرمز شدن قرار دارند.

تعداد مبتلایان روزانه به کرونا در روسیه به زیر 15 هزار نفر رسیدروند شیوع کرونا در استان کرمان در حال افزایش است؛ هشدار وضعیت نارنجی در شهرستان سیرجانعادی‌انگاری کرونا و ضعف زیرساخت‌ها در استان کهگیلویه و بویراحمد بحران آفرین است‌

شهرستان‌های بندرترکمن، گمیشان، رامیان، گالیکش و کلاله نیز وضعیت آبی دارند و کردکوی، آق قلا، آزادشهر، مینودشت، کلاله و گنبدکاووس هم وضعیت زرد را تجربه می‌کنند.

به رغم وجود محدودیت‌های ورود و خروج پلاک‌های غیربومی به استان‌های شمالی کشور اما همچنان این استان محل حضور مسافران است. تردد از شهرهای آبی و زرد به شهرهای نارنجی استان هم بلامانع بوده و همچنان ادامه دارد.

ضمن اینکه برخی شهروندان ممنوعیت تردد شبانه از ساعت 21 تا 3 صبح را هم چندان مورد توجه قرار نمی‌دهند. موضوع دیگر بازگشایی‌هایی است که بدون رعایت الزامات و پروتکل‌های بهداشتی اتفاق افتاده است. ازدحام مردم در فروشگاه‌ها و سطح بازار به عاملی برای افزایش تعداد موارد ابتلا تبدیل شده است.

انتهای پیام/582/ش

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۵۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۵ کلاس درس در اشنویه

رئوف برهانی مدیر آموزش و پرورش اشنویه گفت: هم‌اکنون ۹ مدرسه با ۵۵ کلاس درس در این شهرستان در حال ساخت است که از پیشرفت فیزیکی مناسبی برخوردار هستند و از این تعداد ۲ مدرسه به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: همچنین به همت دستگاه قضایی ۴۰۰ میلیون تومان احکام حبس جایگزین صادر شده و در حوزه آموزش و پرورش این شهرستان هزینه شده است.

برهانی در ادامه با بیان اینکه به همت همکاران فرهنگی ۵۳ نفر دانش‌آموز بازمانده از تحصیل در شهرستان اشنویه جذب شدند، اضافه کرد: از این تعداد ۲۸ نفر در مقطع ابتدایی، ۱۵ نفر متوسطه اول و ۱۰ نفر متوسطه دوم بازمانده از تحصیل جذب شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • منطقه ۱۷ تهران در وضعیت نارنجی قرار گرفت
  • نیاز گلستان به ساخت ۶ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای
  • نیاز گلستان به ساخت ۶ پایگاه امدادونجات جاده‌ای
  • هوای ۲ شهر بر مدار نارنجی است / پاک‌ترین هوا سهم همدان شد
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • ساخت ۵۵ کلاس درس در اشنویه
  • افزایش حضور دانشگاه‌های ایران در رتبه بندی آسیایی تایمز ۲۰۲۴
  • کسب رتبه پانزدهم دانشگاه امام خمینی (ره) در میان دانشگاه های کشور
  • به‌کارگیری حدود ۴ هزار عامل اجرایی، نظارتی و بازرسی در انتخابات گنبدکاووس
  • هوای ۶ شهر اصفهان سالم است/ شاخص زرین‌شهر بر مدار نارنجی آلودگی