Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@09:45:14 GMT

تخصیص بودجه دولت بلژیک برای جشن‌های ضدکرونایی

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۹۵۱۶۲

تخصیص بودجه دولت بلژیک برای جشن‌های ضدکرونایی

مقامات رسمی گنت، از کلانشهرهای واقع در شمال بلژیک از سرمایه‌گذاری ۲۵۰ هزار یورویی برای برگزاری جشن‌های مربوط به نابودی کرونا خبر داده‌اند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اگرچه هیچ کسی از تاریخ پایان کامل ویروس کرونا خبر ندارد، با این حال مردم گنت در نظر دارند سال ۲۰۲۱ را شکست بیماری کووید -۱۹ بنامند. در این راستا، شهردار نیز از اختصاص بودجه کلانی برای برگزاری جشن‌های ضد کرونایی خبر داده و ادعا کرده است شخصاً در کنار مردم به جشن و سرور پایان کابوس کووید -۱۹ خواهد پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع، مقامات گنت قصد دارند سال ۲۰۲۱ را به برگزاری جشن‌های متعدد اختصاص دهند تا تمام مراسمی را که طی دوران کرونا لغو شده بود، جبران کنند.

در این راستا، نهادهای برگزار کننده جشن‌ها می‌توانند بودجه‌ای بین دو هزار و ۵۰۰ تا ۴۰ هزار یورو دریافت و آن را برای مراسم ویژه‌ای هزینه کنند. شهردار گنت اعلام کرده است که تمام این رویدادها باید در فضای باز اجرا شود و همگی مضمونی ضد کرونایی در بر گیرد. همچنین، هر نهاد مجاز است دو رویداد مختلف اجرا و برای هر یک بودجه لازم خود را دریافت کند که البته بین این دو مراسم، باید فاصله‌ای دو هفته‌ای وجود داشته باشد.

تمام مراسمی که طی سال ۲۰۲۱ در کلانشهر گنت برگزار خواهد شد باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که همه مردم بتوانند در آن شرکت کنند. به عنوان مثال، این رویدادها باید خارج از ساعات اداری و یا فعالیت مدارس برگزار شود تا محدودیتی برای حضور این افراد وجود نداشته باشد.

اعضا شورای شهر گنت اعلام کرده‌اند که نهادهای علاقمند باید زمینه فعالیت خود را به شهرداری اعلام کنند که بودجه لازم برای آغاز کار، در اوایل ماه مارس در اختیار آنان قرار خواهد گرفت. جالب است بدانید که تمام نمایشگاه‌ها نیز با مضمون دوران کرونا از بودجه فوق بهره‌مند می‌شوند بسته به میزان فعالیت خود، کمک هزینه دریافت خواهند کرد.

کد خبر 474761

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بلژیک شهرهای جهان ویروس کرونا کرونا ویروس آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا شیوع کرونا گنت خنت برگزاری جشن در کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۵۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: طرح مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌هاست و دستگاه‌های اجرایی باید حداکثر بهره‌مندی از این ظرفیت را داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، جلسه کارگروه استانی مولدسازی دارایی‌های دولت امروز _ یکشنبه شانزدهم اردیبهشت _ به ریاست طهماسب نجفی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و با حضور اعضا در محل سالن جلسات شهید قلیوند استانداری تشکیل شد؛ نجفی در این جلسه اظهار کرد: ظرفیت ایجاد شده در طرح دولت مردمی برای افزایش افزایی املاک و اراضی مازاد بسیار ارزشمند و فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است.

وی از دستگاه‌های اجرایی خواست که حداکثر بهره‌مندی از این ظرفیت را داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، در این جلسه موارد مربوط به فروش اراضی مازاد ادارات و دستگاه‌هایی مانند جهاد کشاورزی، آب منطقه‌ای، آب و فاضلاب، آموزش و پرورش، دانشگاه علوم پزشکی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و جهاد دانشگاهی مطرح و بررسی شد.

کد خبر 750940

دیگر خبرها

  • مصارف مهم مالیات در کشور به چه صورت است؟
  • لزوم تخصیص زمین برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی
  • تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهسازی دشتستان
  • سهم ۱۹ درصدی آموزش عالی از کل بودجه عربستان/ دولت به دانشگاه‌ها آزادی عمل می‌دهد
  • مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است
  • تمرکز دولت بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان
  • یازدهمین حراج سکه فردا برگزار می‌شود+ شرایط
  • فوری | واریزی مددجویان تحت پوشش ۳ برابر شد
  • برنامه دولت برای تخصیص ارز برنج اعلام شود
  • مهاجری: جمع کوچکی از وزرا لحظه شماری می‌کنندتا دولت تمام شود!