Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@11:44:38 GMT

پربازدیدترین اخبار سیاسی ۲۵ بهمن ایسنا

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۹۵۲۳۰

پربازدیدترین اخبار سیاسی ۲۵ بهمن ایسنا

صدور دستور شناسایی "توهین کنندگان به رئیس جمهور/ هشدار رییس جمهور درباره موج چهارم کرونا/ توضیحاتی درباره علت تحویل نامه رهبری به رییس دومای روسیه/ تکرار موضع برجامی بایدن در گفت‌وگو با شرکای اروپایی‌اش و... در صدر اخبار مورد توجه و پربازدید امروز مخاطبان سرویس سیاسی ایسنا بود که می‌توانید آنها را در این گزارش مرور کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آسیاب توهین به نوبت است

گزارش ایسنا در پی توهین به رییس جمهور در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در صدر اخبار پرمخاطب امروز قرار گرفت.

در بخشی از این گزارش آمده است: توهین به رئیس‌جمهور در راهپیمایی‌ها، رسانه‌های رسمی و غیررسمی، سخنرانی‌ها و حتی از تریبون مجلس کم کم در حال تبدیل شدن به یک امر عادی است. اتفاقی که البته مسبوق به سابقه هم هست؛ از توهین یک روحانی به روحانی در برنامه زنده تلویزیونی شبکه چهار صداوسیما تا توهین برخی نمایندگان مجلس یازدهم از تریبون خانه ملت به منتخب ملت، از بنی‌صدر خطاب کردن روحانی در روز قدس سال ۹۶، تا عمروعاص و خائن خواندن او در تریبون نماز جمعه مشهد در سال ۹۵ و حالا شعار "مرگ بر روحانی" در راهپیمایی ۲۲ بهمن!

صدور دستور شناسایی "توهین کنندگان به رئیس جمهور"

در همین رابطه دادستان اصفهان از صدور دستور به مراجع امنیتی جهت شناسایی "مرتکبان و محرکین شعارهای هنجار شکنانه و توهین به رئیس جمهور" خبر داد.

علی اصفهانی همچنین بیان داشت: دستگاه قضایی صرفنظر از مسائل جناحی، پاسداری از قانون و حرمت و صیانت از شخصیت حقوقی و حقیقی افراد را مقدم بر هر نظری دانسته و با قانون شکنان برخورد قاطعانه خواهد کرد.

قرمز شدن چند شهر، زنگ خطر آغاز موج چهارم کرونا است

هشدار رییس جمهور برای آغاز موج چهارم کرونا هم از خبرهای پربازدید بود.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با بیان اینکه در هفته گذشته هیچ شهر قرمزی در کشور نبود، گفت: امروز در خوزستان چند شهر قرمز شدند و شهرهایی هم در کشور از رنگ زرد به نارنجی تغییر یافتند و همه این‌ها یعنی زنگ خطر آغاز موج چهارم کرونا.

شرایط استان های شمالی بسیار شکننده است/ نباید در اجرای پروتکل ها کوتاهی شود

همچنین غلامرضا شریعتی،‌ نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: وضعیت استان های شمالی در کنترل بیماری کرونا بسیار شکننده بوده و هرگونه کوتاهی در اجرای پروتکل های بهداشتی و انجام سفر های غیر ضرور می تواند وضعیت را بحرانی کند.

چرا قالیباف نامه رهبری را به رییس دومای روسیه تحویل داد؟

توضیحات سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی درباره علت تحویل نامه رهبری به رییس دومای روسیه مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

محمدحسین فرهنگی مدعی شد که چون وزارت خارجه نتوانست هماهنگی مناسبی به عمل آورد، قالیباف نامه مقام معظم رهبری را به رییس دومای روسیه تحویل داد.

وی با بیان اینکه «شبهات و ابهاماتی درباره سفر رییس مجلس مطرح بود که لازم است توضیحاتی داده شود»، گفت: دعوت برای انجام این سفر، از همان روزهای اول مجلس بود و زمان‌بندی و برنامه‌اش همانی بود که انجام شد و موضوعات مهمی مورد بحث قرار گرفت.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا: کارزار فشار حداکثری علیه ایران شکست خورده است

خبر بعدی،‌ انتقاد سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا از رویکرد دونالد ترامپ درقبال ایران بود.

ند پرایس خاطرنشان کرد: ما بر این باوریم که کارزار فشار حداکثری علیه ایران شکست خورده است.

وی در بیانیه ای که هفته گذشته برای نشریه نیوزویک ارسال کرده است بار دیگر به تکرار موضع واشنگتن برای بازگشت به توافق هسته ای پرداخته و گفته است که ابتدا ایران باید گام اول را بردارد.

تکرار موضع برجامی بایدن در گفت‌وگو با شرکای اروپایی‌اش

همچنین جن ساکی،‌ سخنگوی کاخ سفید بار دیگر موضع دولت آمریکا درخصوص وعده انتخاباتی جو بایدن رئیس جمهور جدید این کشور مبنی بر بازگشت به برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) را تکرار کرد و گفت که اگر ایران به اجرای کامل تعهداتش در برجام بازگردد، آمریکا نیز همان کار را انجام خواهد داد.

دیگر اخبار مرتبط را در لینک های زیر دنبال کنید.

آمریکا و اروپا باید برای نجات برجام گام بردارند

آمریکا از فرصت تنش‌زدایی با ایران استفاده کند

بررسی اقدامات شرکای برجامی برای بازگشت به برجام در دستور کار کمیسیون‌های تخصصی مجلس

کاهش نقش آمریکا در جنگ یمن، برای بازگشت ایران به میز مذاکره کافی نیست

چرا آمریکا از تروریستی نامیدن انصارالله یمن عقب‌نشینی کرد؟

***

توصیه‌های یک عضو فراکسیون جبهه انقلاب اسلامی در آستانه انتخابات ۱۴۰۰

خبر بعدی،‌ تاکید مالک شریعتی نیاسر بر ضرورت تقویت همه شخصیت های انقلابی و پرهیز از هرگونه اختلاف درون جریانی در آستانه انتخابات سال ۱۴۰۰ بود.

این عضو فراکسیون جبهه انقلاب اسلامی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: توهین به ‎روحانی، طراحی کابینه های متعدد تمسخرآمیز برای چهره ها، رشد قارچی کانال های تلگرامی شبه انقلابی و تخریبگر نزدیکان رهبری (حجازی، فدایی و...) و جریان های انقلابی، ‎حاشیه سازی برای سفرهای ملی قالیباف و رئیسی و... فهرستی آشنا از قطعات درحال تکمیل ‎پازل ۱۴۰۰ است که دقت مضاعف نیروهای انقلاب را می طلبد.

۳۲ سال زندگی در وحشت

۲۵ بهمن ماه سی و دومین سالگرد صدور فتوایی تاریخی و بی نظیر توسط هوشمندترین مجتهد و عالِم شیعه جهان درباره رمان نویسی مسلمان است که با سبک رئالیسم جادویی، آیات قرآن کریم را آیات شیطانی نامید و به پیامبر اسلام و همسران و پیروان ایشان تهمت ها و نسبتهای ناروایی داد و صف حاجیان طواف خانه خدا را به صف مراجعان به روسپی خانه تشبیه کرد.

گزارش ایسنا به همین مناسبت، پربازدیدترین خبر بامداد امروز بود.

طرح جدید مجلس برای مهریه موجب فرار از پرداخت دین خواهد شد

ارزیابی یک حقوقدان درباره طرح جدید مجلس برای مهریه از دیگر خبرهای پرمخاطب بود.

علیرضا آذربایجانیگفت: طرح "مهریه بیش از ۵ سکه زندان ندارد" می‌تواند مورد تجرّی و فرار زوج‌ها از پرداخت دیونشان شود و دختری که به هر دلیل بعد از ازدواج درگیر مسایلی‌ شده، از حداقل‌ ضمانت اجراهای قانونی بی بهره می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: توهین به رییس جمهور موج چهارم کرونا برجام ایران و روسیه رییس دومای روسیه موج چهارم کرونا رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۵۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را از رییس جمهور دریافت کرد

به گزارش «تابناک» به نقل از سایپانیوز،‌ در مراسم اختتامیه سی و پنجمین جشنواره ملی امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه ایران که با حضور وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت، وزیر کار، مدیران عامل گروه خودروسازی سایپا و ایران خودرو و جمع کثیری از مسئولان کشوری و لشکری برگزار شد، از کارگران، گروه‌های کاری، مدیران و واحد‌های نمونه کشوری با اهدای تندیس و لوح سپاس توسط رییس جمهور تجلیل شد.

این جشنواره با هدف تجلیل از زحمات کارگران، گروه‌های کار و واحدهای اقتصادی نمونه کشور و ترویج و تقویت فرهنگ کار و تلاش همه ساله در هفته کار و کارگر برگزار می‌شود.

در پایان این مراسم از کامبیز قلی زاده سلطانی، مدیرعامل ایدکوپرس سایپا، ‌به ‌عنوان کارآفرین نمونه و مدیر برتر ایران و تنها نماینده خودروسازان کشور در جمع برترین واحد‌های نمونه و از شرکت ایدکوپرس به عنوان یکی از ۵ شرکت برتر کشور توسط سید ابراهیم رییسی،‌ رئیس جمهور کشورمان تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است، ‌شرکت ایدکوپرس سایپا برترین شرکت تولیدکننده مجموعه‌های پرسی بدنه و شاسی خودرو در کشور است.

دیگر خبرها

  • ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را از رییس جمهور دریافت کرد
  • تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رییس جمهور
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رییس‌جمهور
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور
  • اعلام وضعیت اضطراری در ۵ استان اکوادور+ فیلم
  • رییسی دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • لازم است دغدغه مسکن برای کارگران رفع شود/ هیچ کارخانه‌ای نباید تعطیل شود
  • ابلاغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی
  • آموزش و پرورش برای ما «مساله اول کشور» است
  • رییس‌جمهور قهرمانی فوتسال ایران در آسیا را تبریک گفت