Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی البرز گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر این که فرد یا افرادی با تشکیل باند کلاهبرداری و با سوء استفاده از عناوین مسئولان کشوری به خصوص استاندار، فرماندار و شهردار با سوژه‌های مورد نظر خود که اغلب پیمانکاران و افرادی هستند که در امر ساخت و ساز با نهاد‌ها و ارگان‌های مختلف دولتی و خصوصی همکاری می‌کنند تماس گرفته و تقاضای کمک با موضوعات مختلف از قبیل کمک به امور خیریه، بیماران صعب العلاج، تقدیر از ورزشکاران، و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. می‌کنند.

فرمانده انتظامی البرز  افزود: در بررسی‌های اولیه اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی مشخص شد که متهمان در آخرین فعالیت مجرمانه خود با دستیابی به شماره تلفن پیمانکاران شهرداری کرج و تماس با آن ها، خود را استاندار البرز معرفی کرده و از آن‌ها می‌خواهد که در امور خیریه مشارکت کند، و این افراد نیز بدون بررسی و احراز هویت فرد تماس گیرنده با این اطمینان که استاندار با آن‌ها تماس گرفته است، مبالغی را به شماره حساب ارائه شده واریز می‌کردند.

سردار محمدیان گفت: در ادامه کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی رد کلاهبرداران را در استان خوزستان شناسایی کرده و پس از انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و یافتن مخفیگاه آن‌ها در شهر‌های مختلف این استان، با دریافت نیابت قضایی به آن جا اعزام شده و در چند عملیات غافلگیرانه ۴ نفر از کلاهبرداران را دستگیر و به پلیس آگاهی البرز منتقل کردند.

او افزود: در تحقیقات تکمیلی کارآگاهان مشخص شد که متهمان در استان‌های اصفهان، خوزستان، گیلان، فارس و البرز به این شیوه بیش از ۱۰۰ مورد کلاهبرداری انجام داده اند.

سردار محمدیان گفت: متهمان در تحقیقات کارآگاهان، لب به اعتراف گشوده و به ۲۱ فقره جعل عنوان و کلاهبرداری به ارزش ۲ میلیارد ریال اقرار کردند.

فرمانده انتظامی  البرز افزود: شهروندانی که به این شیوه مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند می‌توانند به پلیس آگاهی البرز واقع در میدان طالقانی ابتدای بلوار تعاون مراجعه کنند.

انتهای پیام/ر  .ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کلاهبرداری تلفنی دستگیری سارقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۵۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام ۳ باند سرقت احشام در لرستان

سردار یحیی الهی  در حاشیه بازداشت و دستگیری باند سرقت احشام در لرستان اظهار کرد: در پی وقوع سرقت احشام در استان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت که با بررسی‌های میدانی و اشراف اطلاعاتی، کارآگاهان پلیس آگاهی موفق به شناسایی سه باند سرقت و کشف ۵۱ رأس دام در استان شدند.
وی با بیان اینکه سارقان در بازجویی به ۲۶ فقره سرقت احشام اعتراف کردند، گفت: شش دستگاه خودرو از باند سرقت احشام توقیف شد، یک خودرو سرقتی هم از این باند کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی لرستان بیان کرد: در اعترافات و بازجویی از سارقان متوجه شدیم یک باند از این سارقان مسلح بودند.
به گفته سردار الهی متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • انهدام ۳ باند سرقت احشام در لرستان
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • انهدام باند سرقت حرفه‌ای سیم و کابل برق در فرخ شهر
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • باند کلاهبرداری ۲۰۰۰ میلیاردی املاک در مازندران متلاشی شد
  • انهدام باند کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی در مازندران
  • دستگیری کلاهبرداران ۲۰۰ میلیاردی با ۱۹ شاکی در کردستان
  • انهدام سه باند سرقت احشام در لرستان
  • انهدام باند جعل اسناد و کلاهبرداری سازمان یافته املاک در قم
  • انهدام شرکت هرمی کیونت در کرج