Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار کرمان با قدردانی از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در رعایت شیوه نامه های بهداشتی برای مراسم ۲۲ بهمن گفت: در استان کرمان ۱۲ شهرستان در وضعیت آبی و ۱۰ شهرستان در وضعیت زرد و سیرجان هم در وضعیت نارنجی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، محمدصادق بصیری شنبه (25 بهمن) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا ضمن تبریک فرارسیدن ماه رجب گفت: امروز ستاد ملی کرونا به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهوری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان بیان کرد: در جلسه امروز ستاد ملی کرونا گزارشی از روند بیماری در جهان و ایران مطرح شد و همچنان آمریکا، هند و برزیل بیشترین آمار مبتلایان و مرگ و میر ناشی از کرونا را دارند.

 

 

 

وی افزود: شروع واکسیناسیون کرونا در کشور و استان کرمان آغاز شده و اجرای هماهنگ و فراگیر طرح شهید سلیمانی مایه امیداوری است که این بیماری کنترل شود.

 

 

 

بصیری ادامه داد: در استان کرمان 12 شهرستان شامل ارزوئیه، انار، رابر، کوهبنان، شهربابک، فهرج، ریگان، عنبرآباد، رودبارجنوب، کهنوج، فاریاب، و منوجان در وضعیت آبی و 10 شهرستان کرمان، راور، زرند، رفسنجان، بردسیر، نرماشیر، بم، جیرفت، بافت، قلعه گنج در وضعیت زرد و یک شهرستان نارنجی است.

 

 

 

وی اظهار کرد: در این هفته شهرستان بافت از وضعیت نارنجی به زرد تبدیل شده و متاسفانه شهرستان سیرجان در دو روز گذشته از وضعیت زرد به نارنجی برگشته است و قاعدتاً باید شرایط هشدار رعایت شود به خصوص در شهرستان سیرجان که رفت و آمدهای زیادی اتفاق می افتد و همجواری این شهرستان با هرمزگان نیز از دلایل افزایش بیماری است که باید با جدیت مواظب و مراقب باشند.

 

 

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان ادامه داد: از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان که مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر را در شرایط ویژه و به شکل جدید و با رعایت نظم و مقررات بهداشتی و طبق مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا در 23 شهرستان با برنامه ریزی مدیریت و اجرا کردند، تشکر و تقدیر می کنیم.

 

 

 

بصیری در پایان گفت: از مسئولین شهرستان بافت که از وضعیت نارنجی به زرد و شهرستان شهربابک که از وضعیت زرد به آبی تبدیل شدند تشکر می کنیم و به شهرستان سیرجان هم تذکر داده می شود.

 

پایان پیام/667

منبع: شبستان

کلیدواژه: جلسه ستاد کرونا استانداری کرمان استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۵۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان ، رئیس ستاد انتخابات خوزستان در این نشست گفت : تبلیغات نامزدها دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان باید در چارچوب قانون انجام شود .

ابوالحسن معماری افزود : در این نشست  ابهامات و سوالات  نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان در خصوص تبلیغات و مقررات انتخابات مورد بررسی قرار گرت .

همچنین در این نشست نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند .

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان برای تعیین نمایندگان دو نماینده حوزه انتخابیه آبادان و نماینده حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر در روز بیست و یکم اردیبهشت ماه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس
  • شورا‌های اسلامی نمونه استان کرمان مشخص شدند
  • راور، بافت و زرند شوراهای اسلامی نمونه استان کرمان شدند
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • برای وضعیت زاینده‌رود و آلودگی هوای اصفهان غصه می‌خورم
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک
  • حمایت شورای هماهنگی تبلیغات از اعتراضات دانشجویی علیه اسراییل
  • لزوم حضور به موقع در بحران‌های طبیعی/وقوع۳۰ آتش‌سوزی در مراتع سقز