Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست جزئیاتی از آخرین وضعیت قتل رئیس پیشین محیط زیست شهرستان دماوند را تشریح کرد.

به گزارش برنا؛ چندی پیش عباس میرزاکریمی محیط‌بان باسابقه و پرتلاش دماوند توسط افراد ناشناس و با اسلحه جنگی به رگبار بسته شد که وی در این حادثه جان خود را از دست داد.

سرهنگ محبت‌خانی که پیش از این شکارچیان غیرمجاز را مظنونین اصلی این قتل معرفی کرده بود، ضمن اشاره به آخرین وضعیت قتل "میرزاکریمی"، اظهار کرد: پرونده قاتل مرحوم میرزاکریمی در پلیس آگاهی شهرستان دماوند و دادستانی این شهرستان در حال بررسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: طبق پیگیری‌هایی که داشته‌ایم، خانواده مرحوم میرزاکریمی همکاری‌هایی در این پرونده داشته‌اند و مظنون‌هایی از این طریق شناسایی شده‌اند، اما فعلا این افراد مظنون هستند.

فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست در پایان خاطرنشان کرد: تحقیقات برای شناسایی دقیق ضاربین مرحوم میرزاکریمی ادامه دارد که با به نتیجه رسیدن آن، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قتل محیطبان مظنونین محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۵۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاشه یک قلاده پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان کشف شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی محیط زیست خراسان رضوی، جواد ستوده اظهار کرد: محیط بانان شهرستان فریمان، در حین گشت و پایش منطقه تحت مدیریت سازمان، از پیدا شدن لاشه یک قلاده پلنگ در ارتفاعات منطقه شکار ممنوع کلیلاق شهرستان فریمان خبر دادند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست فریمان بیان کرد: در بررسی‌های مقدماتی محیط بانان، نشانه‌ای از تیراندازی روی لاشه پلنگ دیده نشده است.

وی افزود: علت مرگ پلنگ هنوز مشخص نیست و برای بیان دقیق علت مرگ و کالبد شکافی، لاشه به اداره حفاظت محیط زیست منتقل و ضمن نمونه‌برداری با همکاری دامپزشکی علت مرگ مشخص و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن آلبلاغ صادر شد
  • لاشه یک قلاده پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان کشف شد
  • پیدا شدن لاشه پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان
  • جزئیات کشف لاشه پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان
  • مناطق حادثه خیز در هنگام وقوع بارندگی شناسایی شدند
  • پیدا شدن لاشه پلنگ در منطقه شکار ممنوع کلیلاق شهرستان فریمان
  • حدود ۵۰ درصد تالاب هامون آب‌گیری شد
  • دستگیری ۸ نفر از متخلفان محیط زیستی در اقلید
  • معرفی ۶ نفر از عاملان آلودگی محیط زیست کرج به مراجع قضایی
  • استفاده از فاضلاب برای کشاورزی جرم است