Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@14:45:06 GMT

صوت منتشر نشده سخنان سردار سلیمانی قبل از عملیات والفجر ۸

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۹۵۶۰۳

صوت منتشر نشده سخنان سردار سلیمانی قبل از عملیات والفجر ۸

‍‍‍‍‍‍

سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در گفتگویی بر شکستن خط توسط رزمندگان لشکر ۴۱ ثارالله در منطقه عملیاتی والفجر ۸ می‌پردازد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از تارنمای مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس صوت منتشر نشده‌ای از سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی را که در عملیات والفجر 8 برای لشکر 41 ثارالله سخنرانی کرده‌اند، منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهید سلیمانی در این صوت بر شکستن خط تأکید می‌کند و در ادامه به نیروهای رزمنده این لشکر می‌گوید:

«خودتان را آماده کنید با تمام وجود با دشمن بجنگید. برادران؛ قطعاً سختی وجود دارد، ممکن است تیر بیاد دو تا برادر شهید بشن، دو تا قایق منهدم بشه، اصلاً ترس به خودت راه نده، اصلاً نلرز، اصلاً نترس، اصلاً توجه نکن، به هدفت توجه بکن، به حیثیت اسلام توجه بکن، به امام که نگران و متوجه و بیدار است توجه بکن، به ملتمان توجه بکن، ما باید فدا بشیم اشکالی ندارد ده تایمان در این آب فدا بشیم، ما باید فدا بشیم اشکال نداره ده تایمان در موانع هم شهید بشیم، هیچ اشکالی نداره؛ باید راه باز بشه، باید خط شکسته بشه. شما برادران عزیز همت باید بکنید ان‌شاءالله به حول و قوه الهی که ضربه‌تان سریع باشد و کوبنده و ان‌شاءالله بتوانید برق‌آسا خط را بشکنید.»

 

فیلم/ حاج قاسم سلیمانی: "در دلم بود که کف پای مادرم را ببوسم!"سخنان حاج قاسم سلیمانی درباره نقش قاریان قرآن + صوتسخنان حاج قاسم سلیمانی به مناسبت آغاز دهه فجر+فیلمصمیمی ترین رفیق سردار قاسم سلیمانی چه کسی بود؟+فیلم

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مناطق عملیاتی دفاع مقدس شهید سپهبد قاسم سلیمانی سردار قاسم سلیمانی شهید مناطق عملیاتی دفاع مقدس شهید سپهبد قاسم سلیمانی سردار قاسم سلیمانی شهید حاج قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۵۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری دیده نشده از علی انصاریان در پشت صحنه یک فیلم

حسین سلیمانی، بازیگر سینما و تلویزیون، عکسی دیده نشده از مرحوم علی انصاریان منتشر کرد.

طرفداری | حسین سلیمانی تصویری از خودش کنار علی انصاریان را به اشتراک گذاشت.

در تصویری که حسین سلیمانی، بازیگر سینما و تلویزیون، از خود به همراه مرحوم علی انصاریان منتشر کرده، آن ها در پشت صحنه فیلم سینمایی «کولبرف» حضور دارند و تاکنون این عکس منتشر نشده بود.

در این تصویر حسین سلیمانی با چهره زخمی، مشغول صحبت با علی انصاریان است.

حسین سلیمانی کنار علی انصاریان

 

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • (عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • عزیمت مادران و دختران اصفهانی برای تجدید پیمان با سردار دل‌ها به کرمان
  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • تصویری دیده نشده از علی انصاریان در پشت صحنه یک فیلم
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!