Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حیدر قاسمی روز شنبه در نشست شورای اطلاع‌رسانی استان در سالن اجتماعات استانداری افزود: با توجه به اهمیت نهاد انتخابات و دموکراسی و مردم سالاری دینی و حقوق مردم بر انتخاب شوندگان و انتخاب کنندگان، نخستین مرحله ثبت نام داواطلبان شورای اسلامی شهرها در بیستم اسفند آغاز می شود.

وی با اشاره به گرامیداشت دهه مبارک  فجر تصریح کرد: امسال به واسطه شرایط کرونایی، برگزاری مراسم‌ با خلاقیت و نوآوری مواجه شد که از جمله آن راهپیمایی موتوری و خودرویی ۲۲ بهمن که به خوبی و با مشارکت مردم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: ۲۲ بهمن هویت ملی ماست و این تحول به عنوان سرآغاز و مطلق درخشانی در تاریخ این کشور است و باید به نیکی امام (ره) و شهدا را یاد کنیم و راه ایشان را ادامه دهیم.

معاون استاندار اصفهان در خصوص حواشی بوجود آمده در راهپیمایی ۲۲ بهمن یادآور شد: بروز این اتفاق از سر جهل و نادانی بود که مقداری صحنه زیبای حضور مردم را در ۲۲ بهمن آسیب زد و حتی دستاویزی برای برخی از رسانه های بیگانه شده است.

وی در بخش دیگری با تاکید بر توجه دادن رسانه‌ها به ضرورت تبیین شرایط و توصیه‌های بهداشتی خاطرنشان کرد: گاهی برخی مسائل زیاده گویی نیست چون ضروریات زندگی روزمره مردم ‌است و باید هر شکل ممکن به جامعه منتقل شود تا کاهش اثرات منفی را به دنبال داشته باشد.

قاسمی تصریح کرد : امسال برنامه‌های دهه فجر به خوبی از طریق صدا و سیما و سایر رسانه‌ها پوشش رسانه‌ای داده شد، هرچند انتظار بود برخی رسانه‌ها در این مسائل ورود بیشتری داشتند.
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با بیان ‌اینکه طرح‌ها و اعتبارات خوبی از نظر کمی و کیفی در دهه فجر افتتاح شد، اظهارکرد: ۲ هزار و ۵۴۶ طرح در بخش‌های مختلف صنعت، خدمات و کشاورزی با اعتباری بالغ بر  ۴۵ هزار میلیارد ریال افتتاح شد که از این تعداد ۷۹ پروژه بالای ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار به خود اختصاص داده بود.
وی بیان کرد : اگر چه امسال به دلیل شرایط کرونایی و تحریم وضعیت اعتبارات وضعیت خوبی نبود ولی در مجموع این افتتاحیه‌ها با ۸۵ درصد افزایش اعتبارات و ۳۰ درصد در تعداد پروژه‌ها مواجه بودیم.
قاسمی اضافه کرد: در قالب این طرح‌ها در حوزه کشاورزی و در مصرف بهینه آب، در بخش‌های خدمات رسانی از جمله در بخش آب و فاضلاب، برق، گاز، مخابرات و شهرداری‌ها اقدامات بسیار خوبی را شاهد بودیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان همچنین با اشاره به شرایط کرونایی حاکم بر کشور، تصریح کرد: این روزها در سالگرد یک سالگی مواجهه با کرونا هستیم که کسی باور نداشت که اینگونه ادامه یابد و گاهی گمان می‌کردیم زود تمام می‌شود ولی این پدیده نامیمونی باقی ماند و شرایط را عوض کرد.
وی اضافه کرد: برخی پس از مطرح شدن واکسن با عادی انگاری گمان می‌کنند شرایط کرونایی به اتمام رسیده است‌ درحالی‌که تا زمانی‌که به شرایط پایداری برسیم ماه‌ها و چه بسا یک سال طول می‌کشد.
قاسمی با اشاره به نقش رعایت موازین بهداشتی در کاهش ابتلای به ویروس کرونا، گفت: زمستان امسال به واسطه همین رعایت‌ها در حوزه آنفلوآنزا نیز با وضعیت مطمئن‌تر و ایمن‌تر مواجه بودیم.
وی ادامه داد: به طور قطع در صورت رعایت نکردن این شرایط نگران موج چهارم خواهیم بود کما اینکه امروز در برخی استان‌ها شاهد قرمز شدن وضعیت برخی شهرها بودیم و لذا رعایت موازین بهداشتی همچنان باید در راس امور باشد.
معاون استاندار اصفهان افزود: ۲ ماه پیش‌رو فرصت مناسبی برای مراسم ، جشن‌ها و گردهمایی‌ها خانوادگی است و شرایط متفاوتی را بوجود آورده است زیرا از یک سو باید تلاش کنیم شادابی اجتماعی حفظ و ارتقا یابد و از سوی دیگر باید مراقب بود که در صورت رعایت نشدن شرایط تلخ خواهد شد.
وی عنوان کرد: همچنین کمتر از ۳۵ روز دیگر تا نوروز مانده است و برخی از مردم به نوعی به دنبال جبران خانه‌نشینی یک‌سال گذشته هستند و لذا از همین امروز باید توصیه‌های لازم را به جامعه داد چرا که هرچه جامعه بیشتر موازین بهداشتی را رعایت کند مشکلات کمتر خواهد بود.

برچسب‌ها ویروس کرونا اصفهان مشارکت سیاسی استانداری اصفهان دهه فجر پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اصفهان مشارکت سیاسی ویروس کرونا اصفهان مشارکت سیاسی استانداری اصفهان دهه فجر اخبار کنکور شرایط کرونایی رسانه ها ۲۲ بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۵۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید رئیسی بر حضورگسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس

رئیس جمهور انتخابات را جلوه روشن مردم‌سالاری دانست و بر ضرورت فراهم کردن زمینه حضور گسترده مردم در مرحله دوم انتخابات و تمهید تمامی امکانات برای تکمیل حماسه‌آفرینی آنان در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ تاکید کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور صبح امروز چهارشنبه در جلسه هیئت دولت با اشاره به نزدیک شدن زمان برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در برخی حوزه‌های انتخاباتی، بر ضرورت فراهم کردن زمینه حضور گسترده مردم در این مرحله از انتخابات و تمهید تمامی امکانات برای تکمیل حماسه‌آفرینی آنان در انتخابات 11 اسفند 1402 تاکید کرد.

رئیس جمهور انتخابات را جلوه روشن مردم‌سالاری دینی دانست که آحاد جامعه در راستای عمل به تکلیف اجتماعی و شرعی در آن مشارکت کرده و معتمدین خود را برای قانونگذاری و بهبود روند امور انتخاب می‌کنند.

وی در ادامه به موضوع ضرورت مشارکت مردم برای تحقق هدف جهش تولید اشاره کرد و افزود: تمهید مقدمات تحقق مشارکت مردم نیازمند اهتمام جدی همه بخش‌های دولت است؛ هر دستگاهی باید زمینه‌ها و راهکارهای جذب مشارکت مردم در بخش خود را به شکل دقیق و با زمان‌بندی مشخص تدوین و اعلام کرده و اجرای آن را به شکل مستمر و گام به گام پایش کند.

رئیس جمهور در جلسه امروز هیئت دولت همچنین ضمن تبریک فرارسیدن روز کارگر و روز معلم، نقش کارگران و معلمان در پیشرفت و آبادانی کشور را اساسی و مهم توصیف و تصریح کرد: مبنای خلقت عالم بر تعلیم و تربیت استوار است و لذا همه ما در هر زمان و با لحاظ برخورداری از هر سطحی از دانش، همچنان نیازمند دانش‌افزایی و علم‌آموزی بیشتر هستیم.

در جلسه امروز هیئت دولت وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه هفته گذشته، هفته درخشش ورزشکاران کشورمان در میادین بین‌المللی بود، قهرمانی تیم ملی فوتسال در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، قهرمانی تیم ملی وشوو در رقابت‌های انتخابی جام جهانی، قهرمانی تیم ملی دختران کمتر از 18 سال در تورنمنت کافا در تاجیکستان، قهرمانی تیم والیبال دانش‌آموزی ایران در رقابت‌های مدارس جهان، قهرمانی، شکستن رکورد و کسب مدال طلای خانم عیدیان در ماده 400 متر دو با مانع قهرمانی آسیا، نائب قهرمانی تیم ملی تپانچه بادی کشورمان در مسابقات جام جهانی کره جنوبی و نائب قهرمانی تیم شطرنج امید کشورمان در مسابقات شهرهای آسیا را از جمله این موفقیت‌ها برشمرد که باعث شادی و شعف عمومی در کشور شد.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری نیز با اعلام خبر دستیابی به فرمولاسیون، فرآیند و فناوری استحصال کود «تریپل سوپر فسفات» به عنوان یکی از کودهای مهم و بسیار پرکاربرد در کشاورزی گفت: سالانه نیاز به واردات 250 هزار تن از این نوع کود داشتیم که خوشبختانه تولید آن در کشور بومی‌سازی و خط تولیدی با ظرفیت 100 هزار تن راه‌اندازی شده که تا 200 هزار تن قابل افزایش است و می‌تواند سالانه تا 37 میلیون دلار صرفه‌جویی ایجاد کند.

وی ابراز امیدواری کرد با حمایت از تولیدات داخل، زمینه رونق تولید داخلی این محصول فراهم شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مشارکت در انتخابات بهترین راه تحول در کشور است
  • توصیه های انتخاباتی رئیسی در جلسه هیات دولت
  • اظهارات رئیسی درباره انتخابات مرحله دوم مجلس
  • تاکید رئیسی بر حضورگسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • آحاد جامعه برای عمل به تکلیف اجتماعی و شرعی خود در انتخابات مشارکت کنند
  • سخنگوی شورای نگهبان: مفتخر به بهره‌گیری از مشارکت معلمان در نظارت بر انتخابات هستیم
  • وزیر کشور: مولفه مشارکت در دور دوم انتخابات همچنان مهم است
  • کارفرمایان باید حقوق و عزت کارگر را رعایت کنند
  • صدور الکترونیکی مجوز‌ها پیش‌نیاز توسعه اقتصادی و تسهیل مشارکت مردم در کسب‌وکار‌های خرد
  • دهه کرامت به یک اقدام روتین تبدیل نشود