Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کمیته انضباطی هیات فوتبال تهران اعلام کرد عاملان درگیری در بازی جنجالی لیگ امیدهای تهران تا اطلاع ثانوی محروم هستند

روز گذشته پس از پایان بازی بین تیم ‌های ستارگان پیشگام پیمان و ستاره پرشین پاسارگاد که در رده امید برگزار شد، یک درگیری بین اعضای دو تیم رخ داد.

به گزارش طرفداری، کاظم سلیمانی، دبیر کمیته انضباطی هیات فوتبال تهران درباره این درگیری به فارس گفت:

گزارش ابتدایی ناظر بازی اواخر شب گذشته به دست ما رسید و اکنون هم منتظر دریافت گزارش نهایی ناظر و داور این مسابقه هستیم و پس از آن به فوریت برای صدور احکام نهایی عاملان این درگیری اقدام خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمانی افزود:

در حال حاضر طبق دستور موقت صادر شده سرمربی، سرپرست، مربی، یکی دو بازیکن تیم ستارگان پیشگام پاسارگاد و برخی عوامل تیم ستاره پرشین که در این درگیری‌ دخیل بود‌ه‌اند، حق حضور در بازی‌ها را ندارند. 

دبیر کمیته انضباطی هیات فوتبال تهران در پایان گفت:

منتظر هستیم امروز گزارش نهایی به دست ما برسد و در سریع‌ترین زمان ممکم احکام لازمه را صادر خواهیم کرد زیرا به واقع این رفتارها در شان فوتبال تهران نیست.

اخبار داغ 

سردار آزمون ولنتاین را تبریک گفت علیرضا حقیقی تا اطلاع ثانوی از گل گهر کنار گذاشته شد کرونا جان تپل ترین بازیگر جوان ایرانی را هم گرفت + عکس پوشش متفاوت صبا راد پس از بازگشت به ایران + عکس استفان الشعراوی، سارق اتومبیل خود را با تکل زدن دستگیر کرد! کدام باشگاه ها بیشترین طرفدار را دارند؟

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کمیته انضباطی فوتبال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۶۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری شدید صلاح با کلوپ؛ خشم فرعون

پس از درگیری جنجالی با کلوپ؛ محمد صلاح به خبرنگاران گفت: اگر حرف بزنم، آتش به پا خواهد شد!

به گزارش تابناک ورزشی؛ محمد صلاح پس از درگیری با یورگن کلوپ در جریان بازی با وستهام به خبرنگاران پرتعداد منتظر واکنش، گفت؛ اجازه بدید حرف نزنم!

مشخص نیست کلوپ به صلاح مصری که آدم آرامی است، چه گفته که این‌قدر از کوره در رفته‌است! بعداز مسابقه تنها چیزی که نصیب خبرنگاران بعد از بازی لیورپول شد، عصبانیت محمد صلاح بود.

دیدار تیم‌های وست هم و لیورپول از چارچوب هفته سی‌وپنجم لیگ برتر انگلیس با تساوی 2-2 به پایان رسید. مثل هفته گذشته، تیم یورگن کلوپ باز هم امتیاز از دست داد تا رویای قهرمانی پرمیرلیگ در آنفیلد کم‌رنگ و کم‌رنگ‌تر شود. 

اما صحنه جنجالی این مسابقه، درگیری لفظی و جروبحث محمد صلاح با یورگن کلوپ هنگام ورود ستاره مصری به زمین بود. در دقیقه 81، کلوپ در حال گوشزد کردن نکات تاکتیکی به صلاح بود که به نظر موضوعی در این میان خاطر او را آزرده کرده‌است. صلاح پس از شنیدن حرف‌های یورگن کلوپ به دعوا و درگیری لفظی با این سرمربی آلمانی پرداخت و کار به جایی کشید که داروین نونیز با مداخله و میانجی‌گری صلاح را آرام کرد.

پس از پایان مسابقه، هنگامی که خبرنگاران قصد مصاحبه با محمد صلاح را داشتند، ستاره مصری تنها جمله زیر را به زبان آورد و با عصبانیت میکسدزون را ترک کرد:

دیگر خبرها

  • تراکتور ۲۰۰ میلیون جریمه و تهدید شد
  • تراکتور 200 میلیون جریمه و تهدید شد
  • جریمه ۲۰۰ میلیونی و یک اخطار برای تراکتور
  • رجب‌زاده: حکم کمیته انضباطی را باور نمی‌کنم
  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک
  • واکنش تند فجر‌ی‌ها به حکم ‌کمیته انضباطی
  • وکیل: مقابل بی‌نظمی و اخلال در فوتبال می‌ایستیم
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • تعطیلی یک‌هفته‌ای فوتبال تهران بعداز کتک‌زدن داور
  • درگیری شدید صلاح با کلوپ؛ خشم فرعون