Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، "منوچهر گودرزی" روز شنبه اظهار داشت: از این تاریخ به بعد ارائه خدمت به بیمه شدگان و مستمری بگیران تحت پوشش در زمان مراجعه به پزشک و موسسات تشخیصی، درمانی با ارائه کارت ملی، شناسنامه یا جلد دفترچه درمان میسر خواهد شد.

گودرزی با اشاره به این نکته که در زمان مراجعه به پزشک و مراکز درمانی، الزامی به ارائه دفترچه درمانی از سوی بیمار نیست افزود: ارائه جلد دفترچه درمانی برای برخورداری از خدمات تشخیصی و درمانی توسط اتباع خارجی ضروری است و همچنین ارائه خدمات درمانی به نوزاد فاقد کدملی تا زمان صدور شناسنامه و اختصاص کدملی به نوزاد از طریق کد ملی مادر حداکثر تا یک ماه پس از تولد انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی لرستان خاطرنشان کرد: تمامی بیمه شدگان و مستمری بگیران اصلی و تبعی باید قبل از مراجعه به مراکز درمانی نسبت به استعلام استحقاق درمان از طریق یکی از روش های الکترونیکی اقدام و از پوشش بیمه درمان خود اطمینان حاصل کنند.

گودرزی تصریح کرد: بیمه شدگان و مستمری بگیران سازمان می توانند برای استعلام آنی استحقاق درمانی خود از طریق مراجعه به سایت es.tamin.ir  و یا با شماره گیری *۴*۱۴۲۰# و *۱۶۶۶# از پوشش بیمه ای خود مطلع شوند.

جمعیت بیمه شدگان اصلی تامین اجتماعی در لرستان ۲۲۱ هزار نفر و با احتساب اعضای خانواده ۶۵۰ هزار نفر هستند، ۸۰ هزار مستمری بگیر اصلی در سه حوزه بازنشستگان، بازماندگان و ازکارافتادگان با حدود ۲۵۰ هزار نفر افراد تحت پوشش نیز از خدمات این سازمان بهره مند می‌شوند.

در مجموع بیش از ۹۰۰ هزار نفر در در قالب اصلی و تبعی تحت پوشش تامین اجتماعی لرستان قرار دارند.

برچسب‌ها سازمان تامین اجتماعی لرستان بیمه درمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی لرستان بیمه درمان سازمان تامین اجتماعی لرستان بیمه درمان اخبار کنکور تامین اجتماعی بیمه شدگان هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۶۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران مازندران خواستار اجرای بیشتر عدالت اجتماعی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران،دبیر اجرایی تشکیلات خانه کارگر استان مازندران در این اجتماع، مشکلات معیشتی، درمان، مسکن و نبود امنیت شغلی را عمده معضلات جامعه کار و کارگری نام برد و خواستار عدالت اجتماعی برای قشر شریف کارگران شد.

دریابیگی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران کشور مبنی بر تجدید نظر مسئولان در تعیین حقوق مناسب کارگران و بازنشستگان گفت متاسفانه حقوق فعلی کارگران و بازنشستگان خرج و هزینه پانزده روز یک ماه این قشر شریف را کفایت نمی‌کند.

ساداتی رئیس کانون کارگران ساختمانی مازندران با اشاره به ضرورت ارتقای مهارتی کارگران در مراکز فنی و حرفه‌ای اظهار داشت در مازندران ۷۵ هزار کارگر ساختمانی شناسایی شده وجود دارد که ۴۲ هزار نفر آنها تحت پوشش بیمه ساختمانی هستند و ۳۳ هزار نفر فاقد بیمه در نوبت بیمه شدن قرار دارند.

فلاح مدیرکل تامین اجتماعی مازندران، ارائه خدمات مناسب به کارگران و بازنشستگان را وظیفه سازمانی تامین اجتماعی به بیمه شدگان نام برد و یادآور شد در مازندران دو میلیون و ۳۰هزار نفر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

وی افزود در مازندران بالغ بر۱۰۰ هزار واحد کارفرمایی فعال وجود دارد که ارائه خدمات غیر حضوری از اقدامات حمایتی سازمان تامین اجتماعی به کارفرمایان است و از خرداد ماه امسال همه امورات تامین اجتماعی در حوزه بیمه کارگران کاملا هوشمند و غیرحضوری خواهد شد.

لازم به یادآوری است، قرائت قطعنامه و تجدید میثاق کارگران با شهدا و امام راحل و تجدید بیعت با رهبری بخش پایانی مراسم بزرگداشت روز جهانی کار و کارگر در استان مازندران بوده است.

دیگر خبرها

  • ۷۵ هزار کارگر زیر پوشش تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۳۰ هزار کارگر در استان کرمان مستمری بگیر تامین اجتماعی هستند
  • نام‌نویسی افراد تحت تکفل بیمه‌شدگان تامین اجتماعی «غیرحضوری» شد
  • الزام مراکز طرف قرار داد بیمه سلامت به ارائه خدمات پوشش بیمه‌ای
  • امکان نام‌نویسی غیرحضوری بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران
  • ۷۵۰۰۰کارگرتحت پوشش تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد هستند
  • کارگران مازندران خواستار اجرای بیشتر عدالت اجتماعی
  • ویدیو/ درمان رایگان زیر ۷ ساله‌ها روی پیشخوان بیمارستان‌ها
  • شاکری: تامین اجتماعی آمار بیمه کارگران ساختمانی را شفاف ارائه دهد + فیلم
  • بیمه سلامت متولی امر بیمه همگانی است