Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- طبق اسنادی که توسط یک ناظر مستقل به دست آمده، مهمانان توانمند در مجموعه مراسم‌های شام بحث‌برانگیزی به میزبانی مایک پامپئو، وزیر امور خارجه پیشین آمریکا با هدایای سفارشی که بیش از 10 هزار دلار از محل مالیات آب خورده بودند، پذیرایی شدند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از نیوزآبزرور، پامپئو مجموع 10 هزار و 433 دلار برای 400 خودکار منقوش ساخت چین، مزین به نشان شام مدیسون- مجموعه رویدادهایی در دفتر بازرس کل وزارت خارجه آمریکا که به خاطر ارزش دیپلماتیک سؤال‌برانگیز و رنگ و بوی سیاسی‌شان نگرانی ایجاد کرده- هزینه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


"شهروندان برای مسئولیت و اخلاق در واشنگتن"، یک ناظر دولتی با گرایش لیبرال که با عنوان CREW هم شناخته می‌شود، از طریق درخواست "قانون آزادی اطلاعات"، به اسنادی در مورد هدایای سفارشی دست یافت.
پامپئو در دوران تصدی خود به عنوان وزیر امور خارجه آمریکا، بر رویکرد سخت‌گیرانه نسبت به چین به عنوان یک اصل سازمان‌دهی برای دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده تأکید داشت.
آخرین توییت پامپئو در حساب کاربری شخصی توییتر وی هم حاوی چنین مضمونی است و این پرسش را مطرح می‌کند که چگونه هر آمریکایی حاضر خواهد بود دلارهای مالیات دهندگان به حزب کمونیستی چین راه پیدا کند. وی پس از ترک مسند به اندیشکده "هادسن" پیوست.
وزارت خارجه آمریکا و نمایندگان پامپئو به درخواست برای اظهانظر واکنش فوری نشان نداده‌اند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: میزبانی پامپئو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۶۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم جنگ پس از ۲۰۰ روز نشان دهنده توان مقاومت است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله اعلام کرد: کمک های نظامی آمریکا به دشمن صهیونیست به مثابه چراغ سبز برای حمله به رفح و تشویق دشمن برای توسعه دامنه جنگ در منطقه است.

وی افزود: صحنه های سرکوب اعتراضات دانشجویی در آمریکا، چهره واقعی آمریکا را نشان داد و ادعاهای پوشالی آنها را درباره آزادی بیان در برابر دیدگان جهانیان آشکار کرد.

قاووق گفت: ما به جامعه جهانی همسو با دشمن و نیز کشورهای سازشکار عرب در منطقه توجهی نداریم بلکه بر جبهه های مقاومت در لبنان، عراق و یمن امید داریم.

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان بیان کرد: تداوم نبرد در جبهه های جنگ پس از دویست روز از کریات تا ایلات و دریای سرخ، تایید بر توان جبهه های مقاومت و ناتوانی دشمن اسرائیلی و آمریکا در شکستن اراده مقاومت در منطقه است.

قاووق تاکید کرد: رسیدن پهپادهای انتحاری مقاومت به عمق عکا، بیت هلل و عرب العرامشه و دیگر مناطق تاکیدی بر توان این پهپادها برای پشت سرگذاشتن همه سامانه های دفاع هوایی اسرائیلی است.

وی افزود: پهپادهای انتحاری مقاومت به میزان ۹۶ درصد از سامانه دفاع هوایی اشغالگران عبور کرد و خواسته مقاومت محقق شد. مقاومت توان رسیدن به هر جایی را دارد و این موفقیتی راهبردی برای مقاومت در این نبرد است.

قاووق اعلام کرد: تهدیدات زیاد اسرائیل نشانه قدرت آن نیست بلکه نشانه هراس و سرخوردگی آن است. دشمن قبل از اینکه بخواهد جنگ تمام عیاری علیه لبنان انجام دهد هزاران بار محاسبه خواهد کرد. تحرکات میانجی گرایانه و پیام های های بین المللی در راستای نجات غزه و کمک به لبنان نیست بلکه برای نجات و کمک به دشمن جنایتکار اسرائیلی است.

کد خبر 6090021

دیگر خبرها

  • مالیات بر سوداگری برای کند کردن تیغ سوداگران است/گام بلند مجلس برای هزینه دار کردن فعالیت های سوداگرانه و دلالی
  • درخواست افزایش تعرفه معاینه فنی خودرو در سال ۱۴۰۳
  • «جعبه سیاه» آدم‌ها رو می‌شود/ چالش‌هایی که گاهی از دست مهمان برنامه در می‌رود
  • «دودا» هیچ اختیاری درباره استقرار تسلیحات اتمی آمریکا ندارد
  • تداوم جنگ پس از ۲۰۰ روز نشان دهنده توان مقاومت است
  • غول داروسازی آمریکا بیش از ۲هزار نفر را اخراج می‌کند
  • آنکارا: هدف قرار دادن اردوغان نشان دهنده وضعیت روانی فعلی اسرائیل است
  • غول داروسازی آمریکا بیش از ۲ هزار نفر را اخراج می‌کند
  • قانون جدید مالیات؛ زمینه ساز کتمان معاملات
  • چالش‌های میزبانی جام‌جهانی ۲۰۳۴ / دلار‌های نفتی عربستان قرار است چگونه هزینه شوند؟