Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: دو شرایط متفاوت برای سه وزنی دارای سهمیه و سه وزنی که باید در گزینشی کشتی بگیرند، داریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد درخصوص اردوهای تیم ملی آزاد اظهار داشت: خداراشکر اردو به اردو شرایط بچه ها هم از نظر روحی و هم جسمی بهتر می شود و ما در چهارمین اردو تاکیدمان بر استقامت عمومی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چه رو به جلو می رویم وضعیت راضی کننده می شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اردوی آزاد کشتی گیر آسیب دیده دارد؟، تاکید کرد: یکی دو تا از بچه ها از ناحیه انگشت آسیب دیده هستند اما جای نگرانی نیست. در یک جو آرام و همدل کارمان را پیش می بریم و آسیب دیده جدی نداریم.

سرمربی تیم ملی آزاد در مورد برنامه ای که برای مسابقات انتخابی کشتی گیران اعلام شده، خاطرنشان کرد: روال کار از طریق سایت رسمی فدراسیون کشتی هم اعلام شد اما دو نکته خیلی مهم است. یکی اینکه احتمال کشتی دو از سه با نظر کادرفنی و کمیته فنی وجود دارد و اینکه کشتی گیری که در این مسابقه به عنوان نفر پیروز معرفی می شود، قطعا انتخاب شده المپیک نیست و احتمال بررسی عملکرد آنها در تورنمنت های آینده را خواهیم داشت. ما هم گزینشی و هم قهرمانی آسیا را در پیش داریم و آخرین تورنمنت و محک ما برای المپیک نیز جام زیلکوفسکی لهستان خواهد بود که اگر قرار باشد بچه ها محک جدی بخورند و گرهی باز شود، در لهستان انجام خواهد شد.

محمدی در خاتمه گفت: ما دو شرایط متفاوت برای سه وزنی که سهمیه دارند و سه وزنی که باید در گزینشی کشتی بگیرند، داریم. ما در دو وزن انتخابی داریم و نیاز داریم کشتی گیران سنگین وزن مان در میدان های دیگر محک بخورند و عیارشان را بهتر بسنجیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سه وزنی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۶۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور داور کشتی خوزستانی در آخرین گزینشی المپیک

ایسنا/خوزستان داور خوزستانی از سوی اتحادیه جهانی کشتی در آخرین گزینشی المپیک به قضاوت خواهد پرداخت.

مهدی بشیرزاده داور پرافتخار خوزستانی برای مسابقات گزینشی المپیک که طی روزهای ۶ تا ۹ خردادماه در شهر استانبول ترکیه برگزار می شود، انتخاب شد. 

به گزارش ایسنا، این رقابت ها آخرین مرحله گزینشی داوران و ورزشکاران برای المپیک است و از ایران به همراه مهدی بشیرزاده، دو داور دیگر به نام‌های کامران سلطانی زاده و نیما صادقی به این رویداد دعوت شده‌اند. 

پس از این مرحله داوران انتخاب شده در سمیناری در آتن یونان شرکت خواهند کرد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لیورپول با آرنه اسلوت قمار می‌کند؛ آن‌ها به برنده‌ای مثل توماس توخل نیاز دارند
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می‌شود / یاری: امیدوارم امسال کشتی طلای بیشتری در المپیک بگیرد
  • حضور داور کشتی خوزستانی در آخرین گزینشی المپیک
  • یاری: لیگ کشتی بعد از المپیک شروع می‌شود
  • ملاک اصلی جام تختی انتخاب تیم ملی امید است/ شانس کسب ۲ مدال طلا در المپیک
  • سکوت برادران گرایی بعد از اعلام شرایط جدید ملی‌پوش شدن‌شان؛ قهرمان المپیک به مبارزه با سعید اسماعیلی تن می‌دهد؟
  • دلسوزی علیرضا دبیر برای فوتبالیست‌ها: طفلکی‌ها!
  • دبیر: ما این کار را بکنیم پدرمان را درمی‌آورید
  • محمدی: حذف تیلور استرس را از روی یزدانی برداشت/ حریف او را دست کم نگیرید
  • دبیر: گرفتن یک طلا در المپیک برای ما برد محسوب می‌شود / شکست تیلور روی روحیه ما تاثیر دارد +فیلم