Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم‌های سپاهان و استقلال از ساعت 17:10 امروز در چارچوب دیدارهای هفته پانزدهم لیگ برتر به میزبانی ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم می‌روند.

*زمانیکه بازیکنان استقلال برای گرم کردن بدن‌های خود به زمین آمدند، سیاوش یزدانی، عارف غلامی و ووریا غفوری که سابقه حضور در سپاهان را دارند با برخی اعضای کادرفنی این تیم خوش و بش کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*محسن الغسانی، روح‌الله باقری، علی کیخسروی، مرتضی منصوری، محمدرضا مهدی‌زاده، مهدی ترکمان، رضا میرزایی، یاسین سلمانی و محمدرضا خلعتبری نفرات نیمکت‌نشین سپاهان در این مسابقه هستند. 

*کی‌روش استنلی، شایان مصلح و گئورگی گولسیانی بازیکنانی هستند که به دلیل مصدومیت این مسابقه را از دست دادند.

*همچنین سید حسین حسینی، محمد نادری، محمد حسین مرادمند، مسعود ریگی،  سینا خادم‌پور، سید احمد موسوی، متین کریم‌زاده، امیرحسین خدامرادی و محمد حسین فلاح هم با نظر کادرفنی در فهرست بازیکنان ذخیره استقلال قرار گرفتند. 

*محمد نادری که سال گذشته با حضور در یکی از ایستگاه‌های تهران بین مردم به توزیع رایگان ماسک پرداخته بود، به دلیل این اقدام از سوی مدیران باشگاه سپاهان مورد قدردانی قرار گرفت. همچنین این باشگاه از حسین مرادمند و عارف غلامی که سابقه بازی در این تیم  را دارند به همراه محمود فکری و پرویز مظلومی تقدیر به عمل آورد.

*سرمربی آبی‌پوشان ضمن تشکر از این اقدام گفت: امیدوارم بتوانم شاگرد خوبی در عرصه مربیگری فوتبال کشور باشم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سپاهان بازی سپاهان و استقلال حاشیه قدردانی لیگ برتر فوتبال هفته پانزدهم لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۷۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نورافکن: در ۲ سال گذشته سپاهان قهرمان واقعی لیگ بوده است!

بازیکن تیم فوتبال سپاهان مدعی است این تیم اصفهانی در دو سال گذشته قهرمان واقعی لیگ برتر بوده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، امید نورافکن پس از تساوی بدون گل سپاهان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: می‌توانستیم ببریم، اما حیف شد. می‌توانستیم قهرمان لیگ شویم. نمی‌توانم حسم را بگویم. باید بجنگیم تا هم بازی‌های لیگ را محکم‌تر برگزار کنیم و هم جام حذفی را که سخت است.

وی در ادامه افزود: بازی حساسی بود و همه این را می‌دانند. من هم صد درصد توان خودم را گذاشتم. امروز وظایفم دفاعی بود و نتوانستم موقعیت‌سازی کنم و از شوت‌هایم استفاده کنم. از خودم راضی بودم.

وی درباره انتشار یک عکس در صفحه شخصی‌اش و حاشیه ایجادشده پس از آن گفت: هر چه درباره خودم و تیمم می‌گذارم، برایم حاشیه می‌شود و آنها را به شخص و جای دیگر نسبت می‌دهند. واقعاً عمدی وجود نداشت. من آن عکس را دوست داشتم و علاقه‌مند بودم. به ببر علاقه دارم.

نورافکن در واکنش به شعارها علیه او در بازی امروز گفت: آنها نیز از مردم هستند و شاید شرایط‌شان خوب نیست و دق دلی‌شان را بر سر من خالی می‌کنند.

بازیکن سپاهان عنوان کرد: در لیگ کمی فاصله ایجاد شده است. ما بازی با پیکان و همچنین سه امتیاز مقابل نساجی را از دست دادیم. واقعاً اتفاقات عجیب و غریبی برای سپاهان درست کردند. شما رسانه‌هایی هستید که مطمئناً باید از پرسپولیس و استقلال حمایت کنید و هیچ خُرده‌ای هم از شما گرفته نمی‌شود. اگر آنها را کنار بگذاریم، سپاهان یکی دو سال است که واقعاً قهرمان لیگ است، اما باز هم همه می‌دانند که استقلال و پرسپولیس از سوی خبرنگاران و دولت‌مان باید حمایت شوند و این یک واقعیت است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی‌های سابق دیگر در آزادی تشویق نمی‌شوند!
  • اصلانیان: بازی پرسپولیس و سپاهان فقط حاشیه داشت/ اوسمار نمی‌تواند بازیکنان را کنترل کند
  • نورافکن: در ۲ سال گذشته سپاهان قهرمان واقعی لیگ بوده است!
  • حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان|دو بازیکن سابق به سمت نیمکت پرسپولیس نرفتند/دریگیری روی سکوها+عکس و فیلم
  • حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • پوستر پرسپولیس با حضور ۳ سپاهانی سابق
  • سپاهان، زهر اقدام امید نورافکن را گرفت | تصویر جالبی که قبل از الکلاسیکو منتشر شد
  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس  
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس