Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در این آیین اظهار داشت: کار برای فرهنگ و هنر هزینه نیست بلکه سرمایه‌گذاری است چرا که فرهنگ و هنر ریشه در اصالت مردمان هر منطقه دارد.

ابراهیم شریفی، رسالت فرهنگ و هنر در دوران شیوع ویروس کرونا را مهم و با اهمیت دانست و گفت: در شرایط بحران‌ کرونا اگر بتوانیم لبخندی بر لب مردم بنشانیم آن هنر است و گرنه تخریب، سیاه‌نمایی و بدزبانی هنر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: رسالت فرهنگ و هنر ایجاد امید و نشاط در جامعه است و بی‌شک هنرمندان در این عرصه نقش مهمی برعهده دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: به زودی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان خانمیرزا مستقر شود.

به گزارش ایرنا، در بخش شعر زیر ۳۰ سال باقر ظفری از چهارمحال و بختیاری شهرستان اردل، ایمان رضایی از خوزستان شهرستان دزفول، عبدالله موسوی از خوزستان شهرستان ایذه، حسن نجفی از استان چهارمحال و بختیاری شهرستان کوهرنگ و بهنام ناصری از استان خوزستان شهرستان اندیکا به عنوان افراد برگزیده اعلام شدند.

همچنین برگزیدگان بخش شعر بالای ۳۰ سال نیز خسرو محمدی از استان چهارمحال و بختیاری منطقه بازفت، محدثه الماسی از استان خوزستان شهرستان ایذه، عباس شیخی از استان چهارمحال و بختیاری شهرستان خانمیرزا، رسول سنایی از استان کهگیلویه و بویراحمد منطقه بهمئی، مجتبی بخشایش از استان چهارمحال و بختیاری شهرستان لردگان معرفی شدند.

در بخش ترانه نیز یونس عبدالهی از خوزستان شهرستان شوشتر، صویر بختیاری از استان اصفهان، دانیال مومنی از چهارمحال و بختیاری شهرستان اردل، مهرداد ناصری از استان خوزستان شهر اهواز و محمد قنبری مرداسی از استان خوزستان شهرستان لالی برگزیده اعلام شدند.

 شناسایی و معرفی ظرفیت‌های ادبی، معرفی و بهره‌گیری از سبک زندگی، آداب و رسوم موثر و ارزشمند اصالت فرهنگی در فرهنگ بختیاری از محورهای این جشنواره بود که با موضوعات آزاد، سبک زندگی، آداب و رسوم و اصالت در فرهنگ به صورت رقابتی برگزار شد.

شهرستان خانمیرزا در ۱۶۰کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد و یکی از شهرستان‌های تازه تاسیس این استان است.

برچسب‌ها لردگان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال وبختیاری شعر ترانه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لردگان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال وبختیاری لردگان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال وبختیاری شعر ترانه اخبار کنکور استان چهارمحال و بختیاری چهارمحال و بختیاری شهرستان فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان خوزستان شهرستان فرهنگ و هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۷۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های پیکار‌های بوکس انتخابی تیم ملی نوجوانان در ملایر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در بخش تیمی این مسابقات تیم استان همدان اول و تیم‌های لرستان و تهران دوم و سوم شدند

در بخش انفرادی هم مهدی روزبهانی از استان لرستان در وزن ۴۶ کیلوگرم به نشان طلا رسید، در ۴۸ کیلوگرم سهند نجفی از آذربایجان غربی، در وزن ۵۰ کیلوگرم امیرعباس محمدنیایی از همدان، در ۵۲ کیلوگرم محمدطا‌ها دهقانی از خراسان جنوبی، در ۵۴ کیلوگرم سیدعلی ملکوتی از چهارمحال و بختیاری، در ۵۷ کیلوگرم یاور سبزعلی از همدان، در ۶۰ کیلوگرم محمدصفر بیرالوند از لرستان، در ۶۳ کیلوگرم سپهر رحیمی از چهارمحال و بختیاری، ۶۶ کیلوگرم امیرمحمد رستم پور از گلستان، در ۷۰ کیلوگرم محمدصالح مصباحی از لرستان، در وزن ۷۵ کیلوگرم ماهان ساجدی از مازندران و در وزن‌های منهای ۸۰ و به اضافه ۸۰ کیلوگرم نیما مختاری و عرشیا نورمحمدی هر دو از اصفهان بر سکوی قهرمانی ایستادند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری محفل شعر گویشی شاعران بختیاری در دزفول
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • برگزیدگان هشتمین جشنواره طنزپهلو در فومن تجلیل شدند
  • برگزیدگان هشتمین جشنواره طنز پهلو در فومن تجلیل شدند
  • حمایت وزیر فرهنگ‌وارشاد اسلامی از طنزپردازان و رسانه‌های فعال این حوزه
  • ۱۱۲۹ اثر به دبیرخانه «طنز پهلو» ارسال شد/ استان تهران بیشترین آثار طنز را ارسال کرد
  • معرفی برگزیدگان هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • معرفی برترین‌های پیکار‌های بوکس انتخابی تیم ملی نوجوانان در ملایر
  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس