Web Analytics Made Easy - Statcounter

واحدبانوان و خانواده کانون خدمت رضوی در استان کهگیلویه وبویراحمد با همکاری واحد خواهران جبهه فرهنگی انقلاب و اتاق عملیات خانواده و قرارگاه فرهنگی و هنری سردارسلیمانی، سومین کنگره ملی خانواده را با موضوع آسیبهای نوپدید فضای مجازی و بایدها و نبایدهای استحکام خانواده و فضای مجازی دراستان کهگیلویه و بویراحمد برگزارکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش برنا؛ مخاطبین این گروه ملی را بانوان فعال فرهنگی وا فراددغدعه مند در حوزه تحکیم خانواده،واحدخانواده سپاه استان تشکیل می دادند. به علت عدم دسترسی قرارگاه سردار سلیمانی به خبرنگاران و رسانه های استانی و کشوری و زمان محدود برای تبلیغ برنامه ، همان روز برنامه پوستر آن که توسط بنیاد ملی خانواده در اختیار کارگروه واحد خانواده قرار گرفت. در واتساپ در بین بیت الزهراهای خانواده با۱۶۵۰مخاطب و۲۳گروه و در ایتای مرکز خانواده و اموزش سلامت خانوده امام رضاعلیه السلام باحضور بیش از۱۰۰۰مخاطب مادرجوان از تمام استان بازدید کردند و به طور کلی این کنگره توسط باشگاه زوج های جوان و بیت الزهراها با بیش از۴۰۰۰عضویت مورد بازدید قرار گرفتند.

این مراسم ساعت ۲ونیم روز 18 بهمن ماه 1399در یاسوج به صورت حضوری توسط واحد خانواده آستان قدس و قرارگاه فرهنگی و هنری بانوان سردارسلیمانی برگزارشد.

در ابتداخانم زهرامرادیان  مدیراجرایی واحدخانواده و قرارگاه سردارسلیمانی به اهمیت تحکیم خانواده ونقش فضای مجازی درزندگی پرداختندوعلت وچرایی برگزاری کنگره رابرای مخاطبین شرح دادندوسپس دبیرجبهه فرهنگی انقلاب ازسخنرانان کنگره مهمترین تاثیرفضای مجازی برسبک زندگی رامطرح کردندکه اخلال درچهارحوزه رابطه انسان باخداورابطه انسان باخود ورابطه انسان باسایرانسانهاوطبیعت ایحادکرده واین اخلال سبک زندگی راتحت الشعاع قرارداده است وازنگاه ایشان راهکارآن

۱-بصیرت ومعرفت افزایی

2-مدیریت سبک زندگی

3-ترویج سبک زندگی اسلامی می باشد

و سخنران دوم جلسه دکترزاده باقری هیییت علمی دانشگاه علوم پزشکی وفعال فرهنگی حوزه خانواده آسیب های اجتماعی درقالب اعتیاد.خودکشی .طلاق وفضای مجازی راکه استحکام خانواده رادچارتزلزل کرده است که دانش افزایی وتغییرنگرش افرادبه ویژه زوجین ازضروریات زندگی خانوادگیاست چراکه واکنش روانی واثرات روشهای مقابله ای را میسر می سازد

در نهایت سومین سخنران جلسه محمدعلوی فعال فضای مجازی وخانواده موضوع تفاوت بینش اسلام و غرب به فلسفه فضای مجازی و تعریف نگرشی تازه با محوریت خانواده رامطرح کردندوفرمودند

اسلام دینی برمبنای جهانی دوبعدی است و به فرد وجمع توجه همزمان دارد،در حالیکه غرب و تاریخ آن گرایش عجیبی به فرد گرایی و جهان تک بعدی دارد. این تفاوت بینش در فلسفه ایجاد شبکه های اجتماعی موثر است.

از این رو بر اساس همین مبانی نیاز به بازتعریف نگرش  به رسانه و فضای مجازی بر اساس حقیقت اسلام وجود دارد، هم در حوزه کاربرمجازی هم در حوزه ابزار مجازی. این تنازع بخشی از تنازع ساخت تمدن آینده است.

الگوی نزدیک به کامل این روش و نگرش،درتربیت مبارزین انقلاب اسلامی ودفاع مقدس و پس از آن تا دفاع از حرم موجود است که نیازمند استخراج است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بانوان فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۷۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش بزرگ عقیدتی سیاسی در بافق

حجت الاسلام مدرسی از اساتید دانشگاه و حوزه در همایش بزرگ عقیدتی سیاسی در بافق گفت: تقویت باور و ایمان لازمه خداشناسی است و اعتقاد باید سرمنشأ ایمان باشد.

او با تببین ویژگی‌های مربیان و متربیان از دیدگاه امام جعفر صادق (ع) افزود: عقل و تفکر و تشخیص حق و باطل از اصلی‌ترین صفات مسولان عقیدتی است.

مدرسی بیان داشت: امروز در جامعه به ویژه در فضای مجازی تشخیص حق و باطل مشکل شده است.

این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: باید با مربیان و متربیان زندگی کرد تا کار تاثیرگذار باشد.

او گفت: برای تاثیر گذاری باید از رنج و درد‌ها شناخت داشته باشیم و آن را درک کنیم.

مدرسی افزود: مجروح جنگ فرهنگی کسی است که دنبال جریانات ضعف فرهنگی در فضای مجازی است.

او گفت: افکار جوانان را باید درک کنیم بعد وارد بحث شویم و دلسوزی کنیم و جوانان را از خودمان بدانیم.

مدرسی بیان داشت: نیاز به صبر و بردباری داریم و به قدرت بخشندگی و در این راه باید هزینه کرد.

مدرسی گفت: باید در کنار هم به تولید محتوای مفید برای جامعه بپردازید و شرایطی را که بسیج و سپاه که 
به مانند کندوی زنبور عسل فراهم کرده، قدر بدانیم.

او بیان داشت: تولیداتی داشته باشیم که همه اقشار به دنبال ان باشند و هر چه در توان داریم خرج کنید و فداکاری کنیم.

اجرای برنامه‌های فرهنگی، سرود دسته جمعی و تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی بسیج بافق از دیگر برنامه‌های این همایش بود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش بزرگ عقیدتی سیاسی در بافق
  • فضای مجازی باید قانون داشته باشد/لزوم قانونمندی پدیده‌های اجتماعی
  • بیش از ۹۰ درصد جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • بیش از ۴۰۰ سایت و صفحه مجازی به دلیل جرائم اقتصادی مسدود شد
  • انسداد بیش از ۴۰۰ سایت و صفحه مجازی به دلیل جرائم اقتصادی
  • انسداد ۱۲۸ تارنمای مجرمان اقتصادی در فضای مجازی
  • سومین نشست صمیمی؛ مدیرعامل پست بانک ایران با معاونین ادارات مستقل و ستادی برگزار شد
  • پنجشنبه را تعطیل کنید که از نظر فرهنگی و تمدنی مهم است | برای فعالیت اقتصادی هم فضای مجازی و دورکاری هست!
  • خود مراقبتی در فضای مجازی امری ضروری است
  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر