Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال نساجی در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران امروز شنبه میزبان تیم گل گهر بود که این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود گل گهر تمام شد. در این بازی که از ساعت ۱۵:۳۰ آغاز شد، ابتدا سجاد خطیری دروازه بان نساجی در دقیقه ۳۴ به اشتباه دروازه خودی را باز کرد.

این نتیجه تا دقیقه ۲+۴۵ ادامه داشت که داور یک پنالتی به سود نساجی اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حامد شیری در دقیقه ۴+۴۵ این پنالتی را به گل تبدیل کرد تا نساجی بازنده به رختکن نرود.

در نیمه دوم بهزاد داودی بازیکن نساجی با دریافت کارت قرمز اخراج شد و تیمش را ۱۰ نفره کرد. در نهایت «گادوین منشا» مهاجم خارجی گل گهر که در این بازی نیمکت نشین بود و در نیمه دوم وارد میدان شده بود، توانست در دقیقه ۸۶ گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

به این ترتیب گل گهر با هدایت امیر قلعه نویی به یک برد ارزشمند رسید و ۲۱ امتیازی شد. نساجی هم با مجید جلالی سرمربی خود چهارمین باخت متوالی را تجربه کرد و ۹ امتیازی باقی ماند.

گادوین منشا با گل امروز، ۱۰ گُله شد و همچنان نزدیکترین تعقیب کننده سجاد شهباززاده مهاجم سپاهان است.

نکته عجیب لیست امروز گل گهر، غیبت علیرضا حقیقی دروازه بان این تیم بود.

کد خبر 5146008

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال نساجی مازندران تیم گل گهر سیرجان لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس مهدی طارمی تیم فوتبال سپاهان اصفهان تکواندو لیگ برتر والیبال شهاب زاهدی تیم فوتبال پورتو علیرضا بیرانوند کاراته والیبال کشتی آزاد تیم ملی بسکتبال گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۷۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قائمشهر یک سلبریتی جدید دارد

به گزارش "ورزش سه" نساجی مازندران و ذوب آهن اصفهان در یک دیدار جذاب در فولادشهر به مصاف هم رفتند و تیم شمالی موفق شد با دو گل، گاندوها را شکست دهد. در میان بازیکنان این تیم، نقش لوآن پولی برجسته بود. دروازه‌بان برزیلی امروز با عملکرد درخشان خود بار دیگر با کمک خط دفاعی، موفق شد دروازه خود را در طول بازی بسته نگه دارد. لوآن پولی با خروج‌های به موقع و واکنش‌های سریع، تمام ضربات بازیکنان ذوب آهن را دفع کرد.

در این دیدار حدود ۵۰۰ هوادار نساجی در ورزشگاه حضور داشتند و به شدت پولی را برای واکنش‌هایش تشویق کردند. به ویژه در دقایق پایانی بازی که شوت از راه دور بازیکن ذوب آهن با واکنش لوآن و کمک تیرک افقی دروازه تبدیل به گل نشد. بعد از پایان بازی و حضور اعضای تیم نساجی در فرودگاه اصفهان، هواداران این تیم با دروازه‌بان برزیلی عکس یادگاری گرفتند. تعداد این عکس‌ها و سلفی‌ها آنقدر زیاد بود، مامورین فرودگاه مجبور به کمک به لوآن برای رسیدن به گیت‌های پرواز شدند.

دیگر خبرها

  • فرصت کم سردار در شب باخت رم به لورکوزن
  • قائمشهر یک سلبریتی جدید دارد
  • تیتر بزنید که مقصر این باخت محمد ربیعی است!
  • دومین برد متوالی نساجی با ساکت/ ذوب‌آهن باز هم در خانه شکست خورد
  • شکست ذوب‌آهن در فولادشهر، بحران در خانه جدی‌تر از همیشه
  • جلالی - آلوز: دوئل سال برای یک عنوان ارزشمند
  • نزول بورس برای چهارمین روز متوالی؛ شاخص هم‌وزن قد کشید
  • سرنوشت دیدار تراکتور و استقلال در دستان دو بازیکن
  • جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| پیکان دقیقه 90 چپ شد/شمس آذر با برد باخت به استقلال را فراموش کرد