Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@00:24:06 GMT

۲ زن در شهرداری ساری صاحب منصب شدند

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۹۷۴۴۷

۲ زن در شهرداری ساری صاحب منصب شدند

به گزارش ایرنا ، حمیدرضا مرادی که از ۱۸ دی ماه امسال با حکم استاندار مازندران در جایگاه قائم مقام شورای شهر ساری به عنوان سرپرست مجموعه شهرداری این شهر منصوب شد ، امروز شنبه «نجمه نصوری» را به عنوان سرپرست سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ و مژگان رمضان پور را با حفظ سمت به عنوان سرپرست اداره ممیزی و نوسازی املاک شهرداری ساری منصوب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست شهرداری ساری همچنین محمدرضا گرامیان را به عنوان سرپرست جدید سازمان مدیریت پسماند ، سیدسلمان ابوالقاسمی را به عنوان سرپرست سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهری و عباس نادری را به عنوان سرپرست اداره هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مرکز مازندران منصوب کرده است.

مرادی نخستین مرحله از تغییرات مدیران شهرداری ساری را یک هفته پس از انتصابش به عنوان سرپرست شهرداری ساری یعنی بیست و پنجم دی ماه با معرفی پنج مدیر انجام داده بود و امروز هم پنج مدیر دیگر را معرفی کرده است.

حمیدرضا مرادی که از سال ۹۸ ریاست حراست شهرداری ساری را بر عهده داشت از ۱۸ دی ماه با حکم استاندار مازندران به عنوان سرپرست شهرداری ساری آغاز به کار کرد.

اختیارات شورای شهر ساری از جمله تعیین شهردار از ۱۶ دی ماه در پی انحلال این شورا از سوی هیات حل اختلاف وزارت کشور به استاندار مازندران به عنوان قائم مقام این نهاد واگذار شد. احمد حسین زادگان در حال حاضر تمامی اختیارات و وظایف شورای شهر ساری را برعهده دارد.

شورای شهر ساری بر سر پرونده فساد و تضییع حقوق عمومی شهرداری ساری که باعث دستگیری تمامی ۹ عضو اصلی آن شده است ، منحل شد. شهردار ساری نیز ۱۷ آبان ماه امسال بر سر همین پرونده دستگیر و بازداشت شد.

پرونده فساد شهرداری ساری برای نخستین بار تیر ماه سال ۹۷ رسانه ای شد ولی دستگیری اعضای شورای شهر از اوایل تابستان امسال شروع شد و در نهایت آخرین روزهای ماه آذر تمامی ۹ عضو اصلی پایشان به پرونده باز شد و دستگیر شدند.

پرونده فساد شهرداری ساری همچنان باز است و دادگستری مازندران اعلام کرد که احتمالا دستگیری های بیشتری بر سر این پرونده صورت خواهد گرفت.

برچسب‌ها استانداری مازندران احمد حسین زادگان  مازندران شهرداری ساری بانوان مدیریت زنان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری مازندران احمد حسین زادگان مازندران استانداری مازندران احمد حسین زادگان مازندران شهرداری ساری بانوان مدیریت زنان اخبار کنکور عنوان سرپرست شورای شهر ساری شهرداری ساری دی ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۷۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف و خلع ید ۱۰۲۹۷ مترمربع اراضی ملی در شهرستان ساری

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کرد: در راستای حفاظت و صیانت از انفال، با اجرای حکم قضایی، اراضی ملی به مساحت تقریبی ۱۰۲۹۷ مترمربع واقع در مراتع ترکاچال روستای میرافضل شهرستان ساری رفع تصرف شد.

این عملیات با حضور سرجنگلبان و نیرو‌های حفاظتی منابع طبیعی ساری حوزه استحفاظی سعیدآباد و مامور پاسگاه انتظامی تلمادره انجام و اعاده به وضع سابق گردید.

هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی (چلم، خزه، سرخس و...) تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • محسن دلکرمی سرپرست شهرداری تیران شد
  • توقیف شمش‌های قاچاق در ساری
  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد
  • مرکز مازندران بر مدار توسعه گردشگری قرار گرفت
  • توقیف شمش‌های مسی قاچاق در ساری
  • توقیف محموله بزرگ تخم‌مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • رفع تصرف و خلع ید ۱۰۲۹۷ مترمربع اراضی ملی در شهرستان ساری
  • از آزادی بابک زنجانی تا بازداشت صاحب چای دبش و باغ ازگل
  • شناسایی بیش از ۳۱۰۰ فقره انشعاب غیر مجاز آب در مازندران
  • تولید بیشتر توت فرنگی با روش علمی