Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نقل از شبکه المسیره،  سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح و کمیته‌های مردمی یمن اظهار داشت: این حمله توسط یک فروند پهپاد « صماد ۳» انجام شد که این هدف مهم بطور دقیق مورد اصابت قرار گرفت.  

وی افزود: این عملیات که بعد از ظهر امروز (شنبه) فرودگاه بین المللی ابها را هدف قرار داد، در پاسخ به حملات هوایی متجاوزان و محاصره مداوم مردم یمن انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در همین حال شبکه العربیه عربستان امروز به نقل از نیروهای ائتلاف به رهبری عربستان از سرنگونی یک فروند پهپاد که از سوی نیروهای انصارالله یمن به سمت فرودگاه ابها در جنوب عربستان به پرواز درآمده بود، خبر داد.

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن روز گذشته (جمعه) نیز با ۳ فروند هواپیمای بدون سرنشین قاصف ۲k  اماکن حساس نظامی در فرودگاه بین المللی ابها و پایگاه ملک خالد در خمیس مشیط را هدف قرار داده بودند. 

این نیروها همچنین روز پنجشنبه هفته گذشته با چهار فروند هواپیمای بدون سرنشین از نوع صماد ۳ و قاصف ۲K، آشیانه‌های جنگنده‌های عربستان در فرودگاه ابها را هدف قرار دادند. 

عربستان سعودی از ششم فروردین ۹۴ در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده‌ای را علیه یمن فقیرترین کشور عربی آغاز کرد تا به بهانه بازگرداندن «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهوری مستعفی و فراری این کشور به قدرت، به اهداف و زیادی خواهی‌های سیاسی خود جامه عمل بپوشاند. 

نهادهای وابسته به سازمان ملل از جمله بهداشت جهانی و یونیسف بارها هشدار داده‌اند که بر اثر ادامه حملات متجاوزان به یمن، مردم این کشور با قحطی و بروز یک فاجعه انسانی که در قرن گذشته بی‌سابقه است، روبه رو هستند. 

310 310

کد خبر 1485965

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: عربستان یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۷۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه در ششم اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   پروازهای ورودی و خروجی  فرودگاه بین المللی ارومیه در ششم اردیبهشت براساس این برنامه انجام می شود.

 

دیگر خبرها

  • ۸۵ زائر گیلانی حج تمتع به عربستان اعزام شدند
  • روز ۲۰۴ طوفان‌الاقصی| حمله پهپادی به حیفا
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۷ اردیبهشت
  • حمله پهپادی و موشکی ارتش یمن به یک کشتی اسرائیلی
  • هلاکت ۲ تروریست در حمله پهپادی نیروهای امنیتی در شهر زاهدان
  • حمله پهپادی «نیروهای امنیتی» در زاهدان به خودروی تروریست‌ها /چند نفر به هلاکت رسیدند؟
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست ها اطراف زاهدان/ ۲ تروریست کشته شدند
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها در اطراف زاهدان
  • حملات پهپادی ویرانگر اوکراین به کارخانه های فولاد روسیه
  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه در ششم اردیبهشت