Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@03:00:13 GMT

بازدید داوران از جشنواره تجسمی فجر

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۹۷۵۷۰

بازدید داوران از جشنواره تجسمی فجر

در حالی که پنج روز به پایان سیزدهمین جشنواره تجسمی فجر باقی مانده است، داوران رشته‌های ده گانه این جشنواره از نمایشگاه بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار ایسنا، داوران رشته‌های هنری جشنواره تجسمی سیزدهم به همراه هادی مظفری (مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی) عصر روز شنبه (۲۵ بهمن ماه) با حضور در موسسه صبا، از بخش‌های مختلف این جشنواره بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

داوران بخش های مختلف طوبای زرین جشنواره شامل رشته‌های خوشنویسی، ‏نگارگری، نقاشی، کاریکاتور، هنرهای جدید، مجسمه سازی، سرامیک، تصویرسازی، عکاسی و ‏طراحی گرافیک هستند. 

بر این اساس هنرمندانی همچون بهمن عبدی، مسعود ضیایی، علی خدایی، پیمان رحیمی زاده، علی هاشمی شهرکی علی ‏شیرازی، مجتبی ملک زاده، احمد عبدالرضایی، منیژه آرمین، پیمان سجادی، یاسر رجبعلی، علی خورشیدپور، بیژن صیفوری و ایمان صفایی به عنوان داور و در رشته عکاسی ‏حسن غفاری، مهدی وثوق نیا، فرهاد فخریان روغن، طاهر شیخ الحکمایی، محمود پور نصری نژاد، محمد بهرامی، احمد وکیلی، غلامعلی طاهری و رضوان صادق زاده، داریوش جلیلیان، ‏عبداله محرمی و امیر طهماسبی، احمد نادعلیان، اصغر کفشچیان مقدم  و سید ‏نظام الدین امامی فر داوران سیزدهمین دوره جشنواره هنرهای تجسمی فجر ‏هستند.

سیزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر که ۱۸ بهمن کار خود را آغاز کرد، علاوه بر بخش ‌های اصلی دارای دو بخش ویژه چاپ دستی و ستارگان است و تا ۳۰ بهمن به کار خود ادامه می‌دهد.‏

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سیزدهمین جشنواره تجسمی فجر جشنواره تجسمی فجر تجسمی فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۷۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، سرگزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در مراسم اختتامیه این جشنواره گفت: این طرح از مدت چهار ماه گذشته با هدف شناسایی افراد مستعد و برتر در رشته‌های هنری داستان، شعر، نمایش و موسیقی در از مدارس شمال استان آغاز شده است.
وی افزود: در اجرای این طرح تعداد صدنفر دانش آموز برتر و علاقمند در رشته‌های هنری داستان، شعر، نمایش و موسیقی شناسایی خواهند شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: این طرح استعدادیابی رشته‌های هنری در جنوب و مرکز استان نیز اجرا خواهد شد و افراد علاقمند و برتر شناسایی و آموزش خواهند دید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رقابت عشایر در رشته های بومی و محلی جشنواره بین المللی کوچ عشایر
  • روایت برگزیدگان جشنواره «قهرمان ایران» از عملکرد رسانه ملی
  • تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران، برترین تیم سال ۱۴۰۲ از نگاه کارشناسان و داوران
  • داوران نوعی نگاه جشنواره کن معرفی شدند
  • داوران نوعی نگاه کن معرفی شدند
  • ایلیا سلیمان کارگردان فلسطینی قلب جشنواره فیلم سارایوو را می‌گیرد
  • اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان
  • افتتاح نمایشگاه هنرهای دستی دانش آموزان در فریمان
  • نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی دربهشهر